Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies hermostuu ihan kaikesta.

Vierailija
16.04.2014 |

Mies on ollut jo jonkin aikaa kuin uhmaikäinen lapsi, ja alkaa pikku hiljaa toden teolla ärsyttää. Hän saa riidan aikaan ihan mistä tahansta ja jos mokaa jossain, syy on aina tavalla tai toisella minun vaikken olisi ollut edes läsnä koko tilanteessa. Jos asiasta yrittää keskustella, se on miehen mukaan "jankkaamista" tai "vatvomista" ja riita tulee siitäkin.

Syitä käytökselle voi tietysti olla monia; suhde, stressi, masennus... Toisesta naisesta ei ole merkkejä, stressiäkin on, ja masennustakin olen epäillyt mutta omat harrastukset miestä kuitenkin jaksaa kiinnostaa. Varmaan osa on kyllästymistä minuun, suhdetta kuitenkin takana jo aika kauan. Olen minäkin jossain määrin kyllästynyt mieheeni (enkä vähiten tuon riitelyn vuoksi) mutta rakastan häntä silti ja teen töitä suhteemme eteen.

Pari kertaa on keskustelu onnistunut ja miehen mielestä suhde on kunnossa. Olen sanonut, että jos toisen naama tympii niin paljon ettei voi enää kommunikoida muuten kuin vittuilemalla, niin voidaan kyllä aikuisina ihmisinä päättää lähteä eri suuntiin. Kuulemma ei sitä halua, mutta eipä ole käytös silti muuttunut.

Onko muita ollut samassa tilanteessa ja miten kävi?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa IHAN kuin mun kirjoittamalta :-( Tsemppiä ja jaksamista ap:lle!

Vierailija
2/4 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita ylös nuo rähinät ja muut normalista poikkeavat asiat. Mä tein niin myös kun meillä oli tuollaista ja parin kuukauden rähinän kestämisen jälkeen sain miehen lääkäriin. Hän vei sinne mukanaan kirjoittamani kirjeen siitä minkälainen hän on ja mikä on muuttunut - masennushan se. Ei mies sitä niin ollut itse huomannut, me muut perheessä olimme vaikka se hiljaksiin alkoikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksän kanssa oli aika samanlainen tilanne. Mies alkoi olla tosi äksy, ja valitti kaikesta. Ihan sama vaikka olin miten siivonnut ja kokannut jne, oli aina valittamisen varaa, esim "mikset oo voinu viedä roskia" ja ainainen syyttely. Kyllä sanoin asiasta ja lopulta pakkasin kamat ja häivyin. Mutta en myöskään meidän suhteessa tuntenut enää minkäänlaista rakkautta ja oli siinä muitakin ongelmia. 

En oo kyllä katunut, mielummin sinkkuna kuin huonossa suhteessa. 

Vierailija
4/4 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus