Millaisten ihmisten seuraa välttelet?
Millaiseen ihmiseen et halua tutustua? Mikä piirre/asia toisessa inhottaa?
Kommentit (80)
Mielenterveysongelmaiset, ja liikaa juovat tai jotain aineita käyttävät ihmiset, niistä pysyttelen kaukana.
Yksinkertaiset, sivistymättömät, huonotapaiset, itsekeskeiset, epäsosiaaliset, siinäpä lyhykäisyydessään.
Kokoomuksen äänestäjät
Karppaajat, kasvissyöjät tms. ruokavaliofanaattiset ihmiset jotka luulevat tietävänsä oikeinsyönnistä kaiken, ja yökkivät toisten lautaselle kun kehtaa syödä jotain heidän mielestään täysin väärää. (erityisen huvittavia ovat ne, jotka ovat ylipainoisia ja tulevat kaltaisilleni hoikille ihmisille valistamaan kuinka teemme kaiken ihan väärin :D :D )
vassarit ja vihervassarit, väsyttää muiden rahoilla elely
- Ylimieliset tyypit, joilla on turhan korkeat käsitykset itsestään ja taidoistaan.
- Pseudointellektuellit. Ovat olevinaan niin fiksuja, niin fiksuja, mutta todellisuudessa tyhmiä kuin saapas. Tunnen näitä liikaakiin.
- Minäminäminä ja vielä kerran minä.
- Jyrää kaikkien mielipiteet omallaan. Ei pysty keskutelemaan mistään, koska on aina ja jatkuvasti oikeassa. Mahtaa olla rankkaa.
- Hyvin kovaäänisesti puhuvat ihmiset ärsyttävät. Siis sellaiset, joiden normaali puheäänikin on äänekäs.
Voi ei, kun ujoja aina ohjeistetaan menemään muiden seuraan ja painotetaan että heidät kyllä hyväksytään. Torjunta on muka heidän omaa mielikuvitustaan.
Liian dominoivien ihmisten seuraa välttelen. Välttelen myös psykoottisesti oireilevien seuraa ja liian humalaisia ihmisiä. Myös agressiivisista pysyn kaukana.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 18:47"]
Aggressiiviset.
Ylimieliset, varsinkin jos sille ylimielisyydelle ei ole minkäänlaista katetta -ja useimmitenhan näin on.
Kaikesta nillittävät energiasyöpöt. Aina negatiivinen perusasenne, jota tuodaan voimakkaasti esiin. Ovat sellaisia kivirekiä.
Addiktit - valitettavasti. Joukossa voi olla aivan ihania tyyppejä, mutta kun näillä ihmisillä tulee se addiktio aina ekana. Ei jaksa sellaista.
Fanaatikot. Erityisesti äärioikeistolaiset, naisvihaajat, homofoobikot, hihhulit.
Nilkit - opportunistit, aina voittajan puolella olijat, pienempien tai heikompien potkijat, pahansuovat hihittelijät, esim. vammaisia tai lihavia ihmisiä hirnuvat, yök.
Mahtailevat öykkärit - näiden seurassa haluaisi todella maan armahtavan ja nielaisevan sisäänsä.
[/quote]
Tuo maassa makaavien potkiminen on muuten aivan hirveä piirre! Ette usko ennen kuin oikeasti tapaatte tällaisen ihmisen.
Mulla ei ollut mitään yhtä ihmistä vastaan, en vain muuten ollut millään tasolla kiinnostunut hänestä tai hänen kaverialoitteistaan.
Minäminäihminen, huomatkaa minut nyt hei, kun olen niin ällistyttävän ihmeellinen. Minä olisin päässyt BB:iin, mutta työnantajani ei suostunut päästämään minua, koska olen niin ainutlaatuinen ja korvaamaton. Onneksi pääsin erääseen toiseen tosi-TV-ohjelmaan, jotta koko Suomen kansa näki miten loistava ihminen Minä olen. Lisäksi kirjoitan blogia, jossa kerron upeasta kulissielämästäni. Rakkaan mieheni entiset ystävät eivät halua enää olla tekemisissä kanssamme pariskuntina, mutta ei se haittaa, koska Minä olen maailman ihanin ja kaunein vaimo. Lifestyle-blogiini en kyllä voi kirjoittaa rakkaan mieheni toisista naisista, koska kauniiksi maalaamani kuva menisi pilalle. Ja mitä minusta sitten ajateltaisiin, voih.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 02:07"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 18:47"]
Aggressiiviset.
Ylimieliset, varsinkin jos sille ylimielisyydelle ei ole minkäänlaista katetta -ja useimmitenhan näin on.
Kaikesta nillittävät energiasyöpöt. Aina negatiivinen perusasenne, jota tuodaan voimakkaasti esiin. Ovat sellaisia kivirekiä.
Addiktit - valitettavasti. Joukossa voi olla aivan ihania tyyppejä, mutta kun näillä ihmisillä tulee se addiktio aina ekana. Ei jaksa sellaista.
Fanaatikot. Erityisesti äärioikeistolaiset, naisvihaajat, homofoobikot, hihhulit.
Nilkit - opportunistit, aina voittajan puolella olijat, pienempien tai heikompien potkijat, pahansuovat hihittelijät, esim. vammaisia tai lihavia ihmisiä hirnuvat, yök.
Mahtailevat öykkärit - näiden seurassa haluaisi todella maan armahtavan ja nielaisevan sisäänsä.
[/quote]
Tuo maassa makaavien potkiminen on muuten aivan hirveä piirre! Ette usko ennen kuin oikeasti tapaatte tällaisen ihmisen.
[/quote]
Eikö kaikki ole? Melkein kaikki?
Eihän kiusaamistakaan olisi jos tällaisia ihmisiä ei olisi melkein kaikki.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 02:37"]
Minäminäihminen, huomatkaa minut nyt hei, kun olen niin ällistyttävän ihmeellinen. Minä olisin päässyt BB:iin, mutta työnantajani ei suostunut päästämään minua, koska olen niin ainutlaatuinen ja korvaamaton. Onneksi pääsin erääseen toiseen tosi-TV-ohjelmaan, jotta koko Suomen kansa näki miten loistava ihminen Minä olen. Lisäksi kirjoitan blogia, jossa kerron upeasta kulissielämästäni. Rakkaan mieheni entiset ystävät eivät halua enää olla tekemisissä kanssamme pariskuntina, mutta ei se haittaa, koska Minä olen maailman ihanin ja kaunein vaimo. Lifestyle-blogiini en kyllä voi kirjoittaa rakkaan mieheni toisista naisista, koska kauniiksi maalaamani kuva menisi pilalle. Ja mitä minusta sitten ajateltaisiin, voih.
[/quote]
Miten jotain voi haitata tällaiset ihmiset?
Itse olen aika lailla päinvastainen, en ole esiintynyt missään telkkariohjelmassa, enkä koskaan ajatellut hakea mihinkään ja en pidä edes blogia, tai naamakirjaa, mutta minusta tuollaiset erilaiset ihmiset ovat kivoja.Miinusta se, että on ylpeä itsestään ja pitää itsestään luo hyvinvointia ja kivaa oloa muillekin. Nämä ihmiset eivät ole kiusaamassa ketään, koska pitävät itsestään ja ovat ylpeitä itsestään.
Pidän ulospäinsuuntautuneista hauskoista ihmisistä, niin kauan kuin he käyttäytyvät kivasti KAIKKIA kohtaan, myös ujoja ja eivät kiusaa ketään.
Itse en lähtökohtaisesti välttele kenenkään, yritän olla tekemättä ennakko-oletuksia, koska minulla ei ole siihen varaa. Joskus voi olla tietty huono päivä.
En halua olla tekemisissä pahojen ihmisten kanssa, jotka kuluttavat aikansa toisten kiusaamiseen, vaikka tällaiset ihmiset tietysti ovat aivan erilaisia kiusatuille kuin muille, joille tekevät usein palveluksia jotta saavat kiusaamiselleen tukea.
Sellainen "kaikkitietävyys", vain oma mielipide on oikea. Arvosteleva tyyppi, joka pitää itseään parempana kuin muut. Saa oloni tuntevaan todella ikäväksi. Näyttää todella selvästi mitä mieltä on joka asiasta ja kertookin sen usein ikävällä tavalla.
Ylimielinen päsmäri.
Liian ujo, liian tossukka.
Siinä kaksi vastakohtaa joista kumpikaan ei lämmitä mieltä.
Kuka tahansa, joka äänestää perussuomalaisia.
Supernegatiivisia kaikestavalittajia pyrin välttämään. Tottakai valitan itsekin erilaisista asioista, mutta sellaiset ihmiset, jotka eivät koskaan näe mitään hyvää kenessäkään eivätkä missään, ovat kamalan raskasta ja rasittavaa seuraa. Todennäköisesti he puhuvat sinustakin pahaa kun selkäsi käännät. Yök.
Sellaisten minä-minä-minä-tyyppien, jotka rakastavat kuulla omaa ääntään ja aina keskeyttävät kun joku muu yrittää puhua.
Ahdasmielisten, joiden mukaan on vain yksi tapa tehdä asioita (heidän tapansa)