Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on riittävä määrä yhteydenpitoa tapaillessa?

Vierailija
09.12.2020 |

Olen hämmentynyt. Olen tapaillut aikuista miestä ( 40 v) pari kuukautta ja ongelma on yhteydenpidon määrä.
Miehestä ei saata kuulua moneen päivään mitään, mutta jos itse laitan viestiä, viestittelemme pitkään ja mies on "puhelias". Näemme aika harvakseltaan (vuorotyö), mutta kun näemme, meillä on hauskaa ja tulemme tosi hyvin toimeen. Mies kertoo olevansa kiinnostunut ja haluavansa nähdä jne, mutta olen jotenkin hämilläni.

Eikö tapailuvaiheessa olisi "normaalia" viestitellä puolin toisin jos nyt ei ihan joka päivä , niin usein kuitenkin? Minusta on outoa, ettei hänestä kuulu moneen päivään. Olen siis tarkoituksella ollut laittamatta mitään, koska olen halunnut nähdä laittaako hän itse minulle viestiä. Jos meillä ei synkkaisi niin hyvin tavatessa, niin pitäisin ehdottomana kiinnostuksen vähyytenä tämän, mutta mies ei ole ollenkaan pelimiehen oloinen, vaan hyvin herttainen, lämmin ja nähdessä vaikuttaa todellakin kiinnostuneelta.

Kysyessäasiasta mies jotenkin hermostuu ja syyttää minua asioiden liikaa vatvomisesta ja en saa kunnollista vastausta. Mutta eikö ole normaalia, että ihmiseen, josta ollaan oikeasti kiinnostuneita, halutaan pitää yhteyttä? Hukkaanko tässä nyt vaan aikaani?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hukkaat. Oman kokemukseni mukaan todella kiinnostunut mies pyrkii tapaamaan päivittäin ja on viestittää muun ajan aktiivisesti. 

Jaa. Itse olen nainen enkä koskaan ole kokenut tarvetta tapaillessa, seurustellessa tai avioliitossa ollessa viestitellä joka päivä. Ei todellakaan johdu kiinnostuksen tai tunteiden puutteesta, vaan viestii itsenäisyydestä, takertumattomuudesta ja muustakin elämästä. Kuvittelisin että kaltaisiani löytyy miehistäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme