Miksi en saisi tuijottaa?? Minä ainakin tuijotan!
Tuijotan iltaisin ikkunasta ulos.
Samoin kävellessäni kadulla tuijotan jokaiseen autoon sisään. Vilkuilen myös ikkunoita joiden ohi kävelen ja joskus käänään jopa selkäni ja jään tuijottamaan taakseni..
Tuijotan myös ohi meneviä ihmisiä ja kurkin siltojen kaiteiden yli.
Olen tuijottaja!
Miksi minä en saisi tehdä niin?!
Kommentit (15)
Mutta, kun minä en ole mikään älykäs!
T.ap
No ei siinä sitten mitään, ole vain tollo.
Olet myös jankuttaja.
Tuijotushullu!
Saat sinä katsoa! Älä sitten ihmettele jos joku muu tuijottaa sinua.
No epäkohteliastahan tuollainen möllöttäminen on. Saatan minäkin vilkaista ohikulkiessa esim. jonkun talon ikkunassa olevia valokoristeita, mutta en nyt hyvänen aika ala tuijottamaan pidempään toisen ihmisen kotia. Tai autoa. Tai jotain ohikulkijaa.
En pidä itsekään siitä, että joku tuntematon tuijottaa kadulla. Tulee todella vastenmielinen olo. En siis tuijota myöskään muita ihmisiä, koska tuskin hekään siitä pitäisivät. Myös huomaamattomasti voi vilkaista, jos jollain on vaikka tyylikäs takki, mikä kiinnittää ohikulkiessa huomion.
Tuijottaminen voi olla pelottavaa. Varsinkin toi että käännän oikein selkäni ja jään tuijottamaan taakseni 🤣 Miettisin kyllä mikähän totakin vaivaa et onko sulla kaikki hyvin 😂
Töllistely ja vastaantulijoiden tuijotus kuuluu entisaikojen maalaisten käytökseen.
Tuijotus on kuuminta hottia elikkäs khool.
Se on erittäin epäkohteliasta ja aiheuttaa kiusallisen olon muille. On olemassa tiettyjä länsimaisia käytöstapoja, kuten vaikka se, että ei esimerkiksi tuijotella, kiroilla tai röyhtäillä/piereskellä ym. tahallisesti muiden seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Tuijotus on kuuminta hottia elikkäs khool.
Riippuu tilanteesta. Varmaan jossain pariskunnan intiimissä kanssakäymisessä se onkin hottia, mutta ei ventovieraiden välillä. Ventovieraiden välillä se saattaa olla lähinnä kiusallista tai jopa pelottavaa varsinkin, jos se on mykkää tuijotusta vakavalla naamalla.
Vierailija kirjoitti:
Se on erittäin epäkohteliasta ja aiheuttaa kiusallisen olon muille. On olemassa tiettyjä länsimaisia käytöstapoja, kuten vaikka se, että ei esimerkiksi tuijotella, kiroilla tai röyhtäillä/piereskellä ym. tahallisesti muiden seurassa.
Luettelemasi asiat ovat juuri länsimaisia tapoja, eritoten yleisiä suomalaisia tapoja.
Pidätkö vielä suuta auki tuijottaessasi? Niin sitä pitää!
Tuijottaminen ilman mitään muuta kontaktin ottoa nyt on vain huonoa käytöstä. Kummallista etteivät jotkut sisäistä ilmiselvää asiaa. Itse mahdollisuuksien puitteissa sanon tuijottajalle muutaman valitun sanan.
Et anna noin hirveän älykästä kuvaa itsestäsi! :D