Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on riittävä määrä yhteydenpitoa tapaillessa?

Vierailija
09.12.2020 |

Olen hämmentynyt. Olen tapaillut aikuista miestä ( 40 v) pari kuukautta ja ongelma on yhteydenpidon määrä.
Miehestä ei saata kuulua moneen päivään mitään, mutta jos itse laitan viestiä, viestittelemme pitkään ja mies on "puhelias". Näemme aika harvakseltaan (vuorotyö), mutta kun näemme, meillä on hauskaa ja tulemme tosi hyvin toimeen. Mies kertoo olevansa kiinnostunut ja haluavansa nähdä jne, mutta olen jotenkin hämilläni.

Eikö tapailuvaiheessa olisi "normaalia" viestitellä puolin toisin jos nyt ei ihan joka päivä , niin usein kuitenkin? Minusta on outoa, ettei hänestä kuulu moneen päivään. Olen siis tarkoituksella ollut laittamatta mitään, koska olen halunnut nähdä laittaako hän itse minulle viestiä. Jos meillä ei synkkaisi niin hyvin tavatessa, niin pitäisin ehdottomana kiinnostuksen vähyytenä tämän, mutta mies ei ole ollenkaan pelimiehen oloinen, vaan hyvin herttainen, lämmin ja nähdessä vaikuttaa todellakin kiinnostuneelta.

Kysyessäasiasta mies jotenkin hermostuu ja syyttää minua asioiden liikaa vatvomisesta ja en saa kunnollista vastausta. Mutta eikö ole normaalia, että ihmiseen, josta ollaan oikeasti kiinnostuneita, halutaan pitää yhteyttä? Hukkaanko tässä nyt vaan aikaani?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hukkaat. Oman kokemukseni mukaan todella kiinnostunut mies pyrkii tapaamaan päivittäin ja on viestittää muun ajan aktiivisesti. 

Vierailija
2/21 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on mielestäni tavallista, että kumpikin osapuoli kirjoittelee aika tiheäänkin, jos oikeasti ollaan kiinnostuneita.

Yleensä pelimiehet tai ei kiinnostuneet toimivat tuolla tavoin. Toki voi olla, että ei vain ole sem tyylinen että hirveästi kirjoittelee viestejä.

Esim mun mies oli aluksi aika huono viestienkirjoittelija, ja tuntui ettei häntä kiinnosta. Sitten kun oltiin tapailtu jo puoli vuotta, mietin että haluaako hän nyt minusta mitä, vai ei. Yhdessä oli aina tosi kivaa .

Kysyin sitten mieheltä, että no haluaisitko seurustella, kun tämä vähän siltä jo vaikuttaa, kun käytännössä asuin hänen luonaan.

Siihen mies tokaisi vain että " no eiks me jo seurustella, en tiennyt että siitä pitää sopia?" Eli kyllä näitäki tapauksia on.

En tekisi turhia johtopäätöksiä viestittelystä. Katsele ja kuuntele miten tilanne kehittyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittävä määrä yhteydenpitoa on sellainen johon molemmat ovat tyytyväisiä oli se sitten tunnin välein tai kerran viikossa. Ongelmanne ei ole siis sinällään kommunikaation määrä vaan erilaiset odotuksenne siltä. Ja se kertoo ainakin jonkinlaisista luonne-eroista välillänne.

Vierailija
4/21 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka jaksaa jotain 50 viestiä per päivä? Teinit jaksaa.

Aikuisella on muutakin elämää kuten työ, koti, omat vanhemmat, harrastus.

Kokoajan naputtelemassa jotain viestiä. Jos on niin epävarma suhteesta niin kannattaa lopettaa.

Vierailija
5/21 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittävä määrä on varmaankin se, mikä tuntuu itse kullekin hyvältä. Sinulle ilmeisesti nykyinen määrä on liian vähän ja miehelle sopivasti. Mä varmaan vähentäisin omalta osaltani aloitteellista yhteydenpitoa tuossa tilanteessa reilusti. Kyllä sä siitä tiedät onko mies kiinnostunut missä määrin.

Vierailija
6/21 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kannattaa aloittaa yhteydenpito miehen kanssa vain 20 % ajasta. Jos sinä olet aina aloittamassa yhteydenpidon ja pahimmassa tapauksessa mies on vielä se, joka sanoo moikat ensimmäisenä, ei toivoa ole.

Vierailija
7/21 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä molemmille sopiva määrä oli jokailtainen puhelu lähes ensitapaamisesta alkaen. Kyllä sitä halusi kuulla toisen kuulumiset vaikka ei olisi kummallakaan ollut mitenkään erityinen päivä.

Vierailija
8/21 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te kakskymppiset ootte vain panopuita

Ja ihan oikeesti ei kenelläkään aikuisella ole aikaa koko ajan olla tekstaamassa.

Vierailija
9/21 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On perheellinen.

Vierailija
10/21 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä vuoksi aikuinen ihminen koko ajan viestittelisi? En minä ainakaan kesken työpäivän ennätä yksityisasioitani miettiä. Tosin itse olen seurustellut viimeksi silloin kun käytössä oli kolikkopuhelin ja postimerkki. Viikot asuttiin 450 kmn päässä toisistamme ja nähtiin parina viikonloppuna per kuukausi. Itse viihdyn hyvin yksin ja ahdistuisin jatkuvasta lässyttämisestä.

Vierailija
11/21 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M43 kirjoitti:

Te kakskymppiset ootte vain panopuita

Ja ihan oikeesti ei kenelläkään aikuisella ole aikaa koko ajan olla tekstaamassa.

En ole parikymppinen, vaan lähemmäs nelikymppinen itsekin. Eikä mies ole varattu eikä

salaisesti perheellinen. Ymmärrän toki, että ei koko ajan tarvitse/voi tykittää viestiä, mutta 4-5 päivän hiljaisuus on minusta usein toistuvana vähän outoa. Varsinkin kun ollaan tutustumisvaiheessa, niin eikö silloin, jos  ei voi nähdä ja sitä kautta tutustua, niin juteltaisiin ja tutustuttaisiin edes viestein? En tiedä, ehkä hukkaan tosiaan aikaani.

Ap

Vierailija
12/21 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla niitä tapauksia joille on vaikea sanoa naiselle ettei kiinnosta. Sinuna olisin nyt laittamatta viestiä oma-aloitteisesti. Voi olla että mies on onnellinen eikä hänestä enää koskaan kuulu.

Vierailija
13/21 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähintään tunti kommunikointia av palstan kanssa päivittäin on riittävä määrä

Vierailija
14/21 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan normaalia miehelle. miehillä on muutakin elämää kuin parisuhteilu. töissäkin pitää käydä. eikä sitä tuoretta naista saa häiritä jatkuvalla viestittelyllä

Vierailija
15/21 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hukkaat. Oman kokemukseni mukaan todella kiinnostunut mies pyrkii tapaamaan päivittäin ja on viestittää muun ajan aktiivisesti. 

Tämän lisäksi pitää muistaa että kaikki ihmiset eivät ole samanlaisia. Aikuisilla töissäkäyvillä ihmisillä on muutakin tekemistä kuin lähettää 200 viestiä päivässä.

Vierailija
16/21 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riittävä määrä on varmaankin se, mikä tuntuu itse kullekin hyvältä. Sinulle ilmeisesti nykyinen määrä on liian vähän ja miehelle sopivasti. Mä varmaan vähentäisin omalta osaltani aloitteellista yhteydenpitoa tuossa tilanteessa reilusti. Kyllä sä siitä tiedät onko mies kiinnostunut missä määrin.

Kyseisen miehen mielestä hänelle sopii vähäisempi viestittely.

Vierailija
17/21 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän lisäksi pitää muistaa että kaikki ihmiset eivät ole samanlaisia. Aikuisilla töissäkäyvillä ihmisillä on muutakin tekemistä kuin lähettää 200 viestiä päivässä.

Voi olla, mutta jos mies tekisi vähemmän kuin tuo, ei ainakaan minun kanssani parisuhdetta tulisi. 

Vierailija
18/21 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti kiinnostunut mies haluaa päästä pepulle aika nopeasti.

-mies

Vierailija
19/21 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommunikaation määrä on oikea silloin kuin se on molemmille sopiva. Se muodostuu jotenkin itsestään ja asiat vaan solahtavat paikoilleen. Pidä hetken hiljaisuus niin sittenpähän selviää miten mies reagoi. Jos viestiä alkaa häneltä pukkaamaan tiheästi muutaman päivän päästä on se selkeä merkki kiinnostuksesta. Jos ei kuulu mitään niin siirry eteenpäin. Omasta kokemuksesta tiedän sen, että silloin kun on ns. tosi kyseessä ei tarvitse miettiä tuollaisia asioita, että mikä määrä viestejä on sopiva ja ääh miksei se nyt vastaa. Asiat vaan luonnistuvat hyvin ja on turvallinen olo toisen tunteista koko ajan.

Vierailija
20/21 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on sitä tyypillistä passiivista vastavuoroisuutta, jota miehet usein harrastavat. Vastaavat kyllä viesteihin, kun nainen viestittää ensin. Lähtevät treffeille, kun nainen ehdottaa. Harrastavat seksiä, kun nainen kutsuu itsensä yökylään. Mutta ei se tarkoita, että mies olisi aidosti kiinnostunut. Hän vain ottaa vastaan sen, mitä auliisti tarjotaan. Mitään vaivaahan hänen ei tarvitse nähdä itse, kun nainen on se aloitteellisempi osapuoli ihan kaikessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi