Nyt tulee sitten kunnolla rokotepropagandaa
Kommentit (351)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koittakaas kaikki tehdä sellainen temppu, että laitatte television kiinni ja ette lue mitään mediaa ainakaan pariin viikkoon. Sen puhdistautumisen jälkeen katsotte asioita uusiksi. Pitäisi alkaa ne omat aivot toimia jo siinä vaiheessa.
Tämä kommentti selittää hyvin rokotevastaisrten ajattelua. Eli mitään tietoa ei oteta vastaan. Sen sijaan laitetaan silmät kiinni, korvat tukkoon ja otetaan yhteys "omiin aivoihin", joihin jotenkin mystisesti tulee se "oikea tieto". Eli eli jäädään seurailemaan mitä se oma samankaltainen kupla kirjoittelee facebookissa tai työkaverit puhuu kahvihuoneessa.
Tuo nyt oli yksittäisen ihmisen heitto. Kyllä itse ottaisin mielelläni vastaan tietoa rokotteen pitempi aikaisesta vaikutuksesta, mutta sitä ei ole vielä saatavilla. Eikä sitäkään miten pitkän suojan rokote antaa. Tai miten nuo toimii yhteen jos saa ristiin kahta rokotetta. Tietoa ei oikein ole saatavilla. On vain tätä ”rokotteet ovat ennenkin auttaneet”, mikä ei kerro tästä rokotteesta mitään.
Jos tietoa ei ole saatavilla juuri tästä rokotteesta, paras arvaus tullee henkilöiltä, jotka tutkivat rokotevaikutuksia työkseen. Vähiten luotettava "tieto" tulee netin keskustelufoorumeilta ja kavereiden fb-päivityksistä.
Eniten huolissani olen sairastetun taudin sivuvaikutuksista ja pitkäaikaisvaikutuksista.
Ei saa sitä nanorobotteja sisältävää rokotetta, jos pyytää nähdä eränumeron.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koittakaas kaikki tehdä sellainen temppu, että laitatte television kiinni ja ette lue mitään mediaa ainakaan pariin viikkoon. Sen puhdistautumisen jälkeen katsotte asioita uusiksi. Pitäisi alkaa ne omat aivot toimia jo siinä vaiheessa.
Tämä kommentti selittää hyvin rokotevastaisrten ajattelua. Eli mitään tietoa ei oteta vastaan. Sen sijaan laitetaan silmät kiinni, korvat tukkoon ja otetaan yhteys "omiin aivoihin", joihin jotenkin mystisesti tulee se "oikea tieto". Eli eli jäädään seurailemaan mitä se oma samankaltainen kupla kirjoittelee facebookissa tai työkaverit puhuu kahvihuoneessa.
Tuo nyt oli yksittäisen ihmisen heitto. Kyllä itse ottaisin mielelläni vastaan tietoa rokotteen pitempi aikaisesta vaikutuksesta, mutta sitä ei ole vielä saatavilla. Eikä sitäkään miten pitkän suojan rokote antaa. Tai miten nuo toimii yhteen jos saa ristiin kahta rokotetta. Tietoa ei oikein ole saatavilla. On vain tätä ”rokotteet ovat ennenkin auttaneet”, mikä ei kerro tästä rokotteesta mitään.
Jos tietoa ei ole saatavilla juuri tästä rokotteesta, paras arvaus tullee henkilöiltä, jotka tutkivat rokotevaikutuksia työkseen. Vähiten luotettava "tieto" tulee netin keskustelufoorumeilta ja kavereiden fb-päivityksistä.
Eniten huolissani olen sairastetun taudin sivuvaikutuksista ja pitkäaikaisvaikutuksista.
Minusta kellään ei voi sitä tietoa olla vielä. Voi olla oletuksia miten rokote todennäköisesti toimii. En ole itse huolissani sairastumisesta, joten voin odotella tuon rokotteen kanssa vielä.
Mä otan rokotteen, mutta en ensimmäisten joukossa. Montako kuukautta sikainfluenssarokotteesta meni haittavaikutusten ensimmäisiin ilmaantumisiin?
Huomaa, että teillä rokotekriittisillä ei ole 300 000 euron osakesalkkua, niin ette tajua elämästä yhtään mitään. Olette köyhiä ja tyhmiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta kellään ei voi sitä tietoa olla vielä. Voi olla oletuksia miten rokote todennäköisesti toimii. En ole itse huolissani sairastumisesta, joten voin odotella tuon rokotteen kanssa vielä.
Sulla ei olekaan 300 000 euron osakesalkkua, joten mitä sä tiedät?
Turvattomuudentunteesi on myöskin siksi ymmärrettävää.
Vierailija kirjoitti:
Mä otan rokotteen, mutta en ensimmäisten joukossa. Montako kuukautta sikainfluenssarokotteesta meni haittavaikutusten ensimmäisiin ilmaantumisiin?
Huomaa, että teillä rokotekriittisillä ei ole 300 000 euron osakesalkkua, niin ette tajua elämästä yhtään mitään. Olette köyhiä ja tyhmiä.
Sinähän olet itsekkin rokotekriittinen.
Sehän on varmaa että ns. paremmille ihmisille on eri rokote kuin taviksille,joten en ota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän siitä paljonkin pystytään päättelemään. Sä vain olet sen verran köyhä ja tyhmä, ettet tajua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa, että teillä rokotekriittisillä ei ole 300 000 euron osakesalkkua, niin ette tajua elämästä yhtään mitään. Olette köyhiä ja tyhmiä.Sinähän olet itsekkin rokotekriittinen.
En ole, koska aion sen kuitenkin ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa, että teillä rokotekriittisillä ei ole 300 000 euron osakesalkkua, niin ette tajua elämästä yhtään mitään. Olette köyhiä ja tyhmiä.Sinähän olet itsekkin rokotekriittinen.
En ole, koska aion sen kuitenkin ottaa.
No sitähän tässä on muutkin ”kriittiset” sanoneet, että vuoden parin päästä voidaan ottaa. Tästä vaan alkaa hirveä huutelu että uskotaan johonkin siruihin ja salaliittoihin. Sinä olet rokotekriitikko näiden mielestä.
Pirun metkuja.Älä ota rokotetta!
Lukekaa mielummin Lääkäri Antti Heikkilän ajatuksia https://www.anttiheikkila.com/blogi/covid-19-vedatys/
Kyllä tekin tulette sen rokotteen ottamaan siinä vaiheessa kun rokotetuilla jatkuu normielämä ilman huolen häivää ja rokottamattomat piileskelevät kodeissaan toisen luokan kansalaisina ;)
Rokotteeseen liittyvät asiat on todistettavissa ja kaikkien selvitettävissä. Rokote ei pohjaudu valheisiin, kuten Trumpin ja Qanonin salaliittoteoriat. Minä luotan tutkittuun ja avoimeen tietoon. Trumpismi pohjautuu vihaan ja valheeseen. Näissä on erittäin suuri ero.
Kysymys sinulle:
Kuinka paljon ihmisiä kuolee sydäntauteihin, alkoholiin ja tupakkaan? Kuinka paljon ihmisiä kuolee rokotuksien seurauksina?
Nyt on niin, että rokotevastaiset ampuvat tykillä hyttystä, mutta eivät ole lainkaan huolissaan siitä, että heitä itseään ammutaan suuremmalla tykillä.
Nuo julkut saa ottaa estolääkkeen (tuo ei siis ole rokote siinä mielessä kuten rokote on totuttu ajattelemaan) ihan vapaasti, mutta turha heidän sitä on kenellekään tyrkyttää. Tämä alkaa kääntyä jo itseään vastaan, koska jos tuo olisi oikeasti hyvä tuote niin se myisi ihan itse itsensä.
Itse en osta mitään muutakaan vain sen takia että joku julkkis patsastelee sen mainoskasvona.
Ja lisään loppuun sen verran etten todellakaan ole rokotekriittinen vaan jopa se sikapiikki tuli aikoinaan otettua.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tekin tulette sen rokotteen ottamaan siinä vaiheessa kun rokotetuilla jatkuu normielämä ilman huolen häivää ja rokottamattomat piileskelevät kodeissaan toisen luokan kansalaisina ;)
En kyllä ole piileskellyt missään vaiheessa. Tuskin nyt aloitan. Ja kyllä, otan rokotteen vuoden tai kahden päästä.
Vierailija kirjoitti:
Tuota noin, sä tulet muuten pettymään todella pahasti jos tuollaista oikeasti odotat ja kuvittelet. Tämä pandemia ei ole vielä aikoihin ohi eikä rokotetut tule saamaan mitään erivapauksia ainakaan ennen kuin kaikki (halukkaat) on rokotettu.
Ja siihen menee ainakin vuosi.
Seuraan tilannetta noin 2 vuotta. Normaalisti turvallisen rokotteen kehittämiseen menee 10 vuotta nämä koronarokotteet on tehty alle vuodessa eli mutkia on oikaistu suoriksi paljon, en suostu olemaan koekaniini.
Vierailija kirjoitti:
En ole piileskellyt nytkään.
Enkä ota rokotetta.
Rokotteen ilmoitetaan suojaavan 95 % varmuudella taudin vakavalta muodolta! Elikä todellisuudessa ei suojaa ollenkaan.
Koska tautiin sairastuneista, vakavan sairauden saa harvempi kuin 5 %.
Sä et ole lääkintä nähnyt kuin unissasi,
Kommenttisi sai naurun kirpoamaan huuliltani. Kiitos siitä