Lidlin PulledPork
Huomasin siellä tänään tuollaista, siis valmista siellä lihahyllyssä. Hintaa vaan ei vielä ollut. Onko kukaan ostanut, mitä maksoi ja oliko hyvää? Muissa kaupoissahan tuo maksaa 7-8 euroa, siis törkeän kallista enkä ole kokeillut.
Kommentit (54)
Maistettu on ja hyväksi todettua on! Suosittelen.
Mitä on pulled pork? Joka tuutista tulee tää, ja ei, ei vieläkään ole mulle selvinnyt tää muotiruoka.
Mitä on pulled pork? Joka tuutista tulee tää, ja ei, ei vieläkään ole mulle selvinnyt tää muotiruoka.
Hitaasti haudutettua possua joka "repimällä" hajoaa koska on niin mureaa
Mä teen sen näin, porsaan kassleria iso pala, maustan ja paistopussissa 125 astetta hitaasti kypsymään, viimeksi taisi olla 4h.
On varmasti oikeakin tapa:), mutta hyvää tulee näinkin.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 13:08"]En koskis pitkällä tikullakaan. Ruoka minkä tekeminen ei vaadi kuin passiivista valmistusaikaa ei voi olla wt-mammallekaan liian suuri askel.
Suosittelen slowcookeria.
Mikä on wt- mamma?
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 06:53"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 13:08"]En koskis pitkällä tikullakaan. Ruoka minkä tekeminen ei vaadi kuin passiivista valmistusaikaa ei voi olla wt-mammallekaan liian suuri askel.
Mikä on wt- mamma?
[/quote]
Sinä, slowcookereinesi. :D
Eikös tuo ole sama asia, kuin että paistaa joulukinkkua liian pitkään liian isolla lämmöllä? Possussa olen onnistunut tämän tekemään, mutta miten onnistuisi kana, ettei tule kuivaa?
kanassa pitää olla tarpeeksi paistolientä ja kannen alle muhinaan, tulee muuten erittäin hyvää hampparin väliin!
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 08:28"]
kanassa pitää olla tarpeeksi paistolientä ja kannen alle muhinaan, tulee muuten erittäin hyvää hampparin väliin!
[/quote]
Kiitos, taidanpa kokeilla huomenna "nyhtökanaa".
Niin ja niitä hampurilaissämpylöitä ei tarvitse itse leipoa vaan niitä on valmiiksi pakattuna suojakaasuun. Varmista vain tuoreus: myyntipäivää pitää olla jäljellä vähintäänkin yksi kuukausi.
Eo ole sama kuin liian pitkään kovalla lämmöllä paistettu, kuiva, murustuva joulukinkku.
Nyhtöpossuun käytetään rasvaista (halpaa) possun osaa, esim. kassleria. Ja sitä paistetaan pitkään - 3-6 h. - matalalla lämmöllä, esim. 125C. Sen voi ennen paistamista joko marinoida tai pintamaustaa. Valmiiseen, nyhdettyyn lihaan voi sekoittaa marinadia tai valmiskastikkeita. Se on niin pehmeää, että se hajoaa lusikalla painamalla.
Ihan hirveetä paskaa. En myöskään osta enää ikinä.
Oli muuten tosi pahaa, myös miehen mielestä joka syö melkein mitä vaan.. Jos eineksistä muuten pitää niin varmaan ok.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 01:05"]
[/quote]Keitetty mautonta sianlihaa
Mä ostin viikolla yhden paketin ja tänään kävin ostamassa kaksi lisää. Ihan mielettömän hyvää. Maksoi 3,99 paketti.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 13:08"]
En koskis pitkällä tikullakaan. Ruoka minkä tekeminen ei vaadi kuin passiivista valmistusaikaa ei voi olla wt-mammallekaan liian suuri askel.
[/quote]
Täytyy kyllä sanoa, että erittäin helppo ja hyvä herkku tämä Lidlin Pulled Pork. Uuniin ja hampurilaisen väliin. Salaattia päälle! Nautitaan oluen kanssa. Nam!