Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lidlin PulledPork

Vierailija
26.04.2014 |

Huomasin siellä tänään tuollaista, siis valmista siellä lihahyllyssä. Hintaa vaan ei vielä ollut. Onko kukaan ostanut, mitä maksoi ja oliko hyvää? Muissa kaupoissahan tuo maksaa 7-8 euroa, siis törkeän kallista enkä ole kokeillut.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkas sattuikin, että juuri ostin Lidlistä paketin ja perunat ovat jo uunissa uuniperunoiksi kypsymässä. Mukaan meinasin tuota pulled porkia ja creme fraichea + salaattia.

Vierailija
22/54 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut kovin hyvää, jotenkin säilykelihamainen maku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se oli ihan älyttömän hyvää! Hinta-laatusuhde enemmän kuin kohdallaan :) Minä kyllä olenkin kaikkiruokainen enkä pätkääkään nirso. En ymmärrä tuota miksi nirsoilusta on tullut jotenkin hienoa. Että sitä on vähän huonompi wt-ihminen sitten, jos ei kaipaa itse kasvatettua luomuporsasta arkipöytäänsä vaan nauttii oikeasti yksinkertaisimmistakin ruoista...

Vierailija
24/54 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
25/54 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
26/54 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivikylän pulled pork on ainoa valmispossu joka on hyvää. Ja se ei maksa 7-8 euroa kaupassa.

Vierailija
27/54 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostelempa tätä, itse ostin myös tuota kaappiin mutta en ole vielä kokeillut.

Vierailija
28/54 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itse? Haudutus uunissa ei vaadi sinulta mitään, tulee itsekseen. harvoin mikään valmis on verrattavissa itse tehtyyn.

Vierailija
29/54 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se siis joku valmis lihaköntsä?

Vierailija
30/54 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskis pitkällä tikullakaan. Ruoka minkä tekeminen ei vaadi kuin passiivista valmistusaikaa ei voi olla wt-mammallekaan liian suuri askel.

Suosittelen slowcookeria.

Vierailija
31/54 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

TEHKÄÄ NÄIN

Lidlistä Pulled Pork ja toimikaa ohjeiden mukaan.

Lidlistä hampurilaissämpylät.

Lidlistä vaikkapa jotain majoneesipohjaista salaattia, esim. Grillimaisteri salaatit.

Lämmitä vähän sämpylöitä, lihaa väliin ja salaattia päälle. Valmistamiseen menee alle puoli tuntia, helppouteen nähden aivan ylivertaisen makuista.

Vierailija
32/54 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 17:46"]

Oli muuten tosi pahaa, myös miehen mielestä joka syö melkein mitä vaan.. Jos eineksistä muuten pitää niin varmaan ok.

[/quote]

Haluaisin nähdä sun "miehesi" :D

Tätä Lidlin Pulled Porkkia tullut tarjoiltua vieraillekin ja viimeistä murustakin myöden viedään käsistä. Kaikki ovat kehuneet, olet siinä mielessä harvinainen tapaus että en edes tosielämässä tunne ketään joka ei tästä pitäisi :)

Viimeksi ostin 3,99 hintaisena useamman paketin ja siitä sai vieraille ja olutta kyytipojaksi niin tyytyväisiä olivat kaikki.

Vierailija
33/54 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran ostanut, eikä tykätty. Parempaakin pulled porkia saa, tosin maksaa sitten enemmän.

Vierailija
34/54 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oksennus meinas tulla. aivan järkyttävää paskaa :X

Vierailija
35/54 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

21, montako E-ainetta on tossa sun TOSI HYVÄLTÄ kuulostavassa menussa? järkyttävää paskaa te työnnätte itteenne ettekä jaksa nähdä minkäänlaista vaivaa ruuan eteen! Ei se ole ihme että kauppaan tulee valmiita munakkaita ja valmiiksi kuorittuja banaaneja kun olette näin helvetin uusavuttomia!

Vierailija
36/54 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin lidlistä ostettu valmiiki kypsytetty ribsi oli törkeen hyvää!!!!

Vierailija
37/54 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaameeta sontaa..en osta enää ikinä!

Vierailija
38/54 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt, oli hyvää. Ja en pidä eineksistä, korkea kynnys kehua :)

Vierailija
39/54 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mielestäni hyvää :) Pakastin puolet eli heitin paketin silloin kuukausi sitten roskiin - missä asteessa tämä piti paistaa?

Vierailija
40/54 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Broileri on niin rasvatonta lihaa, että sitä pitää mehevöittää kunnolla jotta siitä saa "nyhtöä".  Esim kunnollinen, maukas yrttivoi (vähän sitruunaa sekaan) hierotaan pintaan tai nahan ja lihan väliin (vaatii varovaisuutta). Kuumaan uuniin (250) vajaa 30 min. Sitten lorautetaan pannun pohjalle valkoviiniä, uunin lämpötila n. 175, 2 h. Sitten lasketaan uunin lämpö 120, 30-60 min. Jos ei aio nythää kanaa vaan syödä sitä kokonaisena, käännetään uunin lämpö pois ja annetaan kanan olla uunissa vielä n. vartti niin, että uuninluukku on raollaan (tikkuaski väliin). Nahasta tulee ihanan rapeaa. Vaivaa ei ole yhtään kunhan muistaa noi paistoajat ja säätää jonkun ajastimen. Ja broileri pitää tietysti ostaa hyvissä ajoin jääkaappiin sulamaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi