Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuulostaako kohdunulkoiselta raskaudelta??

Vierailija
26.04.2014 |

Riskit kohdunulkoiseen raskauteen ovat normaalia suuremmat, taustalla endometrioosi + ivf-hoito.

Raskaudessa oli niukkaa ruskeaa vuotelua 3+5 - 4+5 välillä (alkoi jo ennen positiivista testiä siis ja kesti n.viikon).

Hcg oli 4+0 hyvä, seuranta-hcg sen sijaan oli 5+1 aivan liian alhainen (noussut mutta ei läheskään tuplaantunut 2vrk:ssa).

Hoitava taho katsoo hcg:n vielä kerran ja käski varautua keskenmenoon, normaaliraskaudesta ei voi kuulemma olla kyse. 

Tämän olen jo oikeastaan hyväksynyt, mutta pelko kohdunulkoisesta on suuri. Ymmärtääkseni niukka ruskea vuoto voisi viitata siihen (tosin en tiedä olisiko se vuoto sitten loppunut?) sekä hcg:n hidas nousu. Kipuja ei ole, mutta ymmärtääkseni ku-raskauden kivut alkavat useinmiten vasta rv 7-8 -> Mulla siis ma vasta 6+0. Raskausoireita on ollut koko ajan (mistä syystä en usko hcg:n lähteneen ainakaan nopeaan laskuun kuten esim kemiallisessa raskaudessa -siitä on omakohtaista kokemusta).

Onko täällä ku-raskauden kokeneita? Miten se oireili rv 5-6 (jos mitenkään)? Mitä olette mieltä tilanteestani?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai vag.ultra on tehty?

Vierailija
2/3 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta tai tietoa ole, mutta kehottaisin menemään lääkäriin. Kerrot huolesi, luulisi ajan järjestyvän! Olen pahoillani tilanteestanne :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista.

Ei ole tehty ultraa, kun siinä kuulemma vielä tässä vaiheessa näe mitään:/ Toivon että ensi viikolla tehdään.

Ja siis toivon, että ens vko pääsen myös lääkärille. Näin varhaisessa vaiheessa en pääse lääkäriin ellei tulisi jotain päivystysasiaa (kovia kipuja yms). Siksipä tämä tilanne mietityttää ja pelottaa kovasti :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän