Yle: Silloilta hyppiminen on sallittua ilman erillistä kieltoa
Poliisi varoittaa riskeistä.
Mutta miksi nuoret hyppivät?
Keskustellaanko tästä vähän?
Kommentit (19)
Ja nyt hyppäsi tomittajakin. Mutta ei sillalta.
Rankkaa journalismia rankoista aiheista.
Jos on pakko, niin kannattaa hypätä vasta ihan loppuillasta, ettei mene koko ilta pilalle...kaikilta.
Hyppiminen kiellettävä. Heti! Ei minun rahoilla hypitä. Asunto tuet pois tietysti myös.
Ja nuoret töihin siittä!!! Ei minun nuoruudessani hypitty päivällä tai aamulla vaan korkeintaan illalla vähän ja silloin lavatansseissa tyttöjen kanssa.
Silloin on hyppimisen aika. Ei päivällä silloilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä rankkaa journalismia olisit halunnut? Itärajalle m a m u. j e n ampumista suorittamaan
Kas kun ei voi tietää mitä rankkaa jää huomiotta, kun toimittajat tekee juttuja hyppimisistä.
Teinitytöt sekoaa ja viiltelee itseään.
Teinipojat hyppelee silloilta.
Darwinin laki toimii ja vain parempi aines jää eloon.
Moni asia on sallittu koska sitä ei ole kielletty mutta silloin kuvioon astuu luonnollinen karsiutuminen tyhmiin ja älykkäisiin.
Suurin myytti mitä yleensä hoetaan on että Miksi parhaat lähtevät ensimmäisinä. Paskaa.
Parhaat lähtevät viimeisinä.
Luulen että osa haluaisi ihan vaan uimaan. Jos kokeilee alkoholia, voi olla maadoittamaton ja hyppely innostaa. Nuorilla on energiaa. Uimahallissa on tosin hyppykerroksia myös. Hyppy voi olla riski, sitä voi käydä läpi miksi.
Minua häiritsi se, kun joku aloitti jo "koulu alkaa - osta välineet"-mainonnan.
Ei hyvä näin aikaiseen. Lapset ahdistuu.
Vierailija kirjoitti:
Sitten vasta kielletään, kun ensimmäinen kuolee.
Sivullinen vai hyppääjä?
Sehän on päivänselvää ettei suurin osa noista nuorista todellakaan tarkista, onko siellä sillan alta tulossa suppailija, meloja tms. Ei muuta kuin pommilla päälle ja sitten luetaankin lehdistä uhriutumisia, miten valtaosa nuorista käyttäytyy tosi hyvin ja miten on ikävä leimata kaikkia hyppääjiä sen takia että sivulliselta meni henki erään hyppääjän takia...
Huomionhakua kavereilta vai empatian? Jos tekee riskijuttuja. Vesi voi olla kutsuva. Silti uintipaikka voi olla erikseen.
Jutussa oli vain poikia, Just niitä samoja, jotka ajavat autoilla liian lujaa heti kortin saatuaan ja päätyvät ojaan katolleen tai kiipeilevät sähkötolppiin junaratojen lähellä.
Onnettomuuksia odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä rankkaa journalismia olisit halunnut? Itärajalle m a m u. j e n ampumista suorittamaan
Kas kun ei voi tietää mitä rankkaa jää huomiotta, kun toimittajat tekee juttuja hyppimisistä.
Siinähän etsit niitä rankkoja uutisia.
Antaa hyppiä jos kiinnostaa.