Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en oo koskaan aiemmin nähnyt kellään leggingsejä, joista...

Vierailija
26.04.2014 |

näkyy alushousut läpi, mutta eilen pääsin todistamaan tällaisen näyn. Teinitytöllä oli mustat leggarit, joiden läpi selvääkin selvemmin kuulsivat mustat alushousut. Yläosana oli lyhyt verkkaritakki.

Nyt on sitten tämäkin AV:lla paljon puhuttanut ilmiö bongattu.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin näin eilen Jyväskylässä eräässä halpahallissa vaunuja työntävän mamman, jonka pylly näkyi selvästi legginsien läpi. Hänellä ei joko ollut alushousuja tai sitten oli sringit. Ei ollut edes mikään trimmattu peräsin...

Vierailija
22/22 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 11:00"][quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 10:57"]

Jumalauta mä oon vanha... Itse kun olin teini, ni minihameenkin piti yltää lähelle polvea.

[/quote]

Mutta kun mun äiti (s. 1954) eli viimeisiä teinivuosiaan, minimekot oli niin lyhyitä, että oksat pois! Katselin lapsena äidin valokuva-albumia, ja ihmettelin, miten lyhyitä mekkoja ylioppilaspäivän kuvissa näkyi. Vesiraja paukkui, ja kyseessä oli kuitenkin erittäin konservatiivinen ja vahvasti körttiläinen (körttiläisyys tosiaan oli ennen muinoin hyvin ankaraa) paikkakunta.

Ap

[/quote]

Ja luultavasti silloin vanhemmat kauhistelivat xD

Ja tämän ikäpolven lapset eli me, laitettiin hameisiin pituutta ja me, joilla oli polviin asti minihameet, kasvatetaan nyt lapsia, jotka näyttää takapuolensa. Eli meidän lapsenlapset pukeutuu taas säädyllisesti, mutta mitä sitten? Ei housuja enää lainkaan xD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme