Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on ollut elämäsi kovin kipu?

Vierailija
08.12.2020 |

.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(Lääkkeillä tehty) abortti, helvetillinen kipu lähes koko kropassa. Ei pystynyt muuta kuin maata sikiöasennossa.

Niin, mieti mitä kipuja se lapsesi kävi läpi ennen menehtymistään.

Mikä lapsi? Ei se mikään lapsi ollut, vaan solumöykky. Limakalvon palasia.

Vierailija
42/44 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärykalvon puhkeaminen kun sinne osui auto-onnetomuudessa terävä metalliputki. Olin kuulemma huutanut kuin hullu. Itse muistan vaan järkyttävän kivun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/44 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä30828 kirjoitti:

1. Munasolujen kerääminen - kipulääkettä annettiin maksimi ja silti kuulemma huusin kivusta (kipulääke aiheuttaa sellaisen pöhnän, ettei itse tajua, mutta mies kertoi).

2. Suolipussin puhkeaminen - ensin viiltävät kivut ja sen jälkeen koko vatsan alueelle levinnyt kipu varsinkin tärinässä johtuen vatsakalvotulehduksesta.

Ja kolmas, jos ei jopa pahin, on tärykalvon puhkeaminen lentokoneen laskeutuessa. Mulla on ilmeisesti joku rakenteellinen ongelma, joka aiheuttaa tämän toisinaan, ikinä ei pysty tietämään milloin. Kipu on 10/10 kunnes korva poksahtaa. Joskus tähän auttaa nenäsuihkeen ottaminen ja uimareiden koravtulppien käyttäminen ja joskus ei. Kipu on infernaalinen.

Vierailija
44/44 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan abortti. Se oli siinä aika lähellä rajaa kun sen vielä pystyi tekemään. Tyhmänä tein sen vielä kotona vaikka olisin saanut mennä terveyskeskukseenkin. Otin kipulääkkeitä suositellun määrän. Verta tuli ihan käsittämätön määrä. Ainakin pari tuntia tuntu siltä että veistä olis käännetty. En sentään ollu yksin kotona vaikka seura olikin erittäin epätervettä. Se oli niin tuskallista. Kivana lisämausteena, se tuli ulos vasta pari päivää lääkkeen jälkeen. Hyi suakeli se oli ällöttävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan