Onko täältä poistettu kaikki boaan viittaavat keskustelut? Miksi?
Olin päivän poissa ja palasin katsomaan, mitä boakeskusteluille kuuluu. Ylläpito oli vastannut poikkeuksellisesti viestiin ennen lähtöäni, ja kiinnosti tietää, miten homma oli edennyt. Moderoinnin linjaa siinä valotettiin ja se oli kiinnostavaa.
Nyt en löydä, en millään. Onko nämä ketjut poistettu? Niitähän oli useampi. Mitä niissä oli vikana tai mistä ne löytyvät? Linkkiä kiitos :)
Kommentit (8)
No mode sanoi yleisestä moderoinnin linjasta sen verran, ettei henkilöitä saa mainita nimiltä, mutta noissa keskusteluissa ei oltu mainittukaan. Ja sitten mun pitikin jo lähteä menemään. Palasin innolla katsomaan miten keskustelu(t) jatkui(vat), mutta nyt en enää löydä yhtään mitään. Ja outoa oli se, että keskustelu oli av:ksi harvinaisen asiallista, tai ainakin ne kaikki mitä mä ehdin lukea. Ainakin kolme ketjua bongasin samasta aiheesta. Tuliko niihin sitten jotain muuta ei-sallittua lisää? Tietääkö joku?
Siis mikä juttu tää on? En oo koko päivänä päässy tänne!
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 21:34"]Siis mikä juttu tää on? En oo koko päivänä päässy tänne!
[/quote]
Joku lahjotti Jutta-boa ja kanipariskuntaa Jutan ruoaksi. Kaneista nousi kauhea haloo
Se mitä mä näin, oli keskustelu boakäärmeestä ja sen syöttämisestä kaninpoikasilla. Omistaja kasvatti siis kääpiokanin poikasia boansa ruoaksi. Ei syöttänyt niitä elävinä, vaan "laillisesti" lopettamalla kaninpoikaset kivuttomasti ennen boalle syöttämistä. Sen verran mitä mä tiedän, niin toi on ihan perustavanlaatuista matelijan ylläpitoa. Mutta tiedä sitten, loukkaantuiko joku siitä ihan oikeasti, vai tuliko ketjuun jotain muuta raskauttavaa. Ehdin nähdä, että pari ketjua poistettiin, ja mun mielestä ennen kuin mitään oikeasti sääntöjen vastaista tai loukkaavaa sinne kirjoiteltiin. Ja sittenhän se vasta alkoikin kiinnostaa, että miksi ne poistettiin, herätti paljon kysymyksiä moderoinnin linjasta, modekin heräsi lopulta kommentoimaan... Ja sitten mun pitikin jo mennä.
Edelleen, eikö kukaan tiedä, miten tässä lopulta kävi?
-ap
Ei vai hei? Oisko se toi boan nimi, joka aiheutti poiston? Ei tullut mulle mieleenkään. Mut pakkohan tälle on joku syy olla. Eläinrääkkäyksestä ei mun nähdäkseni ole kyse. Assosioiko joku sen siihen käärmeen dieetti-Juttaan? Eihän se noin voi mennä, ainakaan mä en nähnyt mitään sukunimiä mainittavan missään vaiheessa, tai edes mitään vihjailuja sinnepäin. Jos sen käärmeen nimi olisi ollut vaikka Tarja, niin oisko ketju silloin poistettu, koska joku voi sen assosioda ex-pressaan? Tai onko kaikkien etunimien mainitseminen siis nykyään kiellettyä, koska ne voi halutessaan assioida johonkin puolijulkkikseen? Kiinnostaisi oikeasti tietää, onko asia näin!
Huom! Ylläpito ei yleensä kommentoi viesteihin. Boa keskustelu poistettiin, koska eläinten kauppaaminen tai mahdollisista luovutuksista sopiminen ei ole keskustelupalstan yleisen linjan mukainen.
t.Ylläpito
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 21:56"]Huom! Ylläpito ei yleensä kommentoi viesteihin. Boa keskustelu poistettiin, koska eläinten kauppaaminen tai mahdollisista luovutuksista sopiminen ei ole keskustelupalstan yleisen linjan mukainen.
t.Ylläpito
[/quote]
Kerrotko vielä miksi kaikki boa-ketjun poistamista koskevat keskustelut poistettiin?
Oho, mitä mode sano?