Haluaako kukaan nainen tällaista miestä (kuva)
Olen aina saanut ihan hyvin huomiota naisilta (sellaista perus flirttiä ja katseita, johtuu osin hyvistä raameista sillä naama on aina ollut heikko kohta), mutta aivan viime aikoina siihen on tullut muutos. Olen paikallistanut syyn siihen, että minulle on kehittymässä bulldogin posket - mitään muuta muutosta en ole itsessäni huomannut :(
Nenästä lähtevät suupielille menevät uurteet ("poskien rajat) ovat syventyneet. Tiedättehän sellaiset Lavrov -tyyliset.
Joo, voi olla pienin murhe tässä naamassa ja luojan kiitos elanto ei ole lärvistä kiinni, mutta asia häiritsee. Etenkin kun minulle on nyt tarjoutumassa mahdollisuus suunnata työuraani enemmän asiakasrajapinnan suuntaan. Nyt jo iltatilaisuuksia on jonkin verran ja olen aina suunnilleen ainoa ilman vaimoa niissä. Naisen hankinta on siis kaikkien merkkien mukaan tulossa ajankohtaiseksi. Ulkomailtahan sellaisen hätätapauksessa tietysti saa, mutta haluaisin kuitenkin suosia ns. perinteistä tyyliä. Alkaa vain näyttää heikolta.
Kannattaisiko kokeilla jotain valokynätemppuja vai täyteaineita tai mitä näitä nyt on? Ei paras kuva, mutta saa käsityksen mistä on kyse...
http://i.telegraph.co.uk/multimedia/archive/02112/Sergei-Lavrov_2112487b.jpg
Kommentit (34)
Pasi... :D
Padi hei, relaa vähän. Ja lopeta se naisen hankkimisesta puhuminen.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 20:09"]
[/quote]
Mikä vitun pasi?
-Aloittaja
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 20:12"]
[/quote]
Mikä vitun pasi?
-Aloittaja
[/quote]
En mä tiedä, joku kutsui sua Pasiksi. Kuvais kyllä hyvin sun junttia asennetta toi nimi :)
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 20:12"]
[/quote]
Mikä vitun pasi?
-Aloittaja
[/quote]
No sori, mä tunnistin sut. Mut en kerro kenellekään (paitsi ehkä miehelleni) :D Ja tällä palstalla ketjun aloittaja allekirjoittaa sen ap, ei Aloittaja :D
Opit kyllä vielä. Ja huomaat, että täällä on _todellakin_ kaikki.
No jos vika ei ole poskissa, niin miten selitätte sen, että aiemmin tosiaan olen ihan mukavasti saanut huomiota naisilta? Ajattelin itsekin, että nyt kun olen tullut tietoiseksi 'ongelmasta' se saattaa näkyä lisääntyneenä epävarmuutena, mutta kun huomio loppui ensin!
Vasta sen jälkeen aloin pohtia syytä kun huomio oli loppunut. Ja se kirjaimellisesti loppui kuin seinään. Viime kesän aikana. Siksi ihmettelenkin asiaa. Sen jälkeen olen korkeintaan parantanut pukeutumista kun pääsin 'parempaan paikkaan'... vaikutuksenhan olettaisi olleen päinvastainen?
Haha pasi hei aika noloo tollanen, ei taida olla posket sun ainoo ongelma
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 19:18"]Ei paras kuva, mutta saa käsityksen mistä on kyse...[/quote]
Ei saa.
Onko tämä pila? Eihän noissa kasvoissa ole mitään vikaa, leuka erittäin hyvä. Sinulla taitaa olla neuroottinen luonne ja se karkoittaa naiset varmemmin kuin jotkut juonteet.
hae akka jostn itä euroopasta tai aasiasta. Turhaan täällä kärvistelet. Siellä on tollaselle tulijoita jonoksi asti kun et mikään hirviö ole ja työelämässäkin. Ei tarvitse kuin valita mieluisin!!
No jos sä tulit liian itsetietoiseksi siitä, että saat huomiota naisilta ja se on paistanut susta kauas. Siitähän naiset ei tykkää. Ja nyt sitten epävarmuus tekee saman. Mut ei se sun naamasta ainakaan johdu, usko pois.
Mene puhumaan jollekin ammattilaiselle, niin ehkä selviäisi ne oikeat syyt miksi olet naista vailla... Suurin osa ihmisistä ei kiinnitä mitään huomiota tuollaisiin ulkonäöllisiin pikkuseikkoihin, eikä sinunkaan pitäisi... Taidat olla kovin neuroottinen ulkonäkösi suhteen ja varmaan muutenkin.
Oot kyllä ällöttävän pinnallinen mies. Todellinen turn off. Jokaiselle naiselle tulee mieleen, että jos mies itseensä kiinnittää noin paljon huomiota ja vaatii ns täydellisyyttä, niin mitä sitten vaatii naiselta?
Suunnata työuraa asiakasrajapinnan mitä hittoa se olikaan... Poskissasi ei ole mitään vikaa, mutta taidat olla turhantärkeä tai muuten outo...
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 20:02"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 19:53"]
Hei. Kyllä kelpais mulle ainakin, vielä jos luonteesi on mukava. Olen itse nuori, normipainoinen ja nätti. Anna s-postisi niin kokeillaan juttelua siellä, niin nähdään synkkaako, saattaispa käydä niinkin että ei tarvitse tilausvaimoa :)
[/quote]
Valitettavasti en ikinä kehtaisi tavata ketään naista 'oikeasti' jos hän tietäisi, että olen palstaillut Vauva-sivulla :D
[/quote]
Kaikkihan täällä nykyään käyvät :D