Haluaako kukaan nainen tällaista miestä (kuva)
Olen aina saanut ihan hyvin huomiota naisilta (sellaista perus flirttiä ja katseita, johtuu osin hyvistä raameista sillä naama on aina ollut heikko kohta), mutta aivan viime aikoina siihen on tullut muutos. Olen paikallistanut syyn siihen, että minulle on kehittymässä bulldogin posket - mitään muuta muutosta en ole itsessäni huomannut :(
Nenästä lähtevät suupielille menevät uurteet ("poskien rajat) ovat syventyneet. Tiedättehän sellaiset Lavrov -tyyliset.
Joo, voi olla pienin murhe tässä naamassa ja luojan kiitos elanto ei ole lärvistä kiinni, mutta asia häiritsee. Etenkin kun minulle on nyt tarjoutumassa mahdollisuus suunnata työuraani enemmän asiakasrajapinnan suuntaan. Nyt jo iltatilaisuuksia on jonkin verran ja olen aina suunnilleen ainoa ilman vaimoa niissä. Naisen hankinta on siis kaikkien merkkien mukaan tulossa ajankohtaiseksi. Ulkomailtahan sellaisen hätätapauksessa tietysti saa, mutta haluaisin kuitenkin suosia ns. perinteistä tyyliä. Alkaa vain näyttää heikolta.
Kannattaisiko kokeilla jotain valokynätemppuja vai täyteaineita tai mitä näitä nyt on? Ei paras kuva, mutta saa käsityksen mistä on kyse...
http://i.telegraph.co.uk/multimedia/archive/02112/Sergei-Lavrov_2112487b.jpg
Kommentit (34)
Parhaan kuvan sais varmaa jos laitat omat juurteet tohon. Voihan sen kuvan rajata. Noissa kahessa ei ainakaa ollu vielä pahaks menny. Sun tekstistä tuli mielee roikkuvat posket :D Mut yleensä mies valitaan karisman perusteella nii älä stressaa.
Kerropa, mikä sun naamassasi on vikana? Ehkä ulosantisi on vain huono tai sitten itsellesi kelpaa ainoastaan missin/mallin näköiset naiset. Oot ihan normaalin ja jopa suomalaisittain komeahkon näköinen, joten mitä ihmettä valitat? Relaa ja anna mennä vain.
Asenteestasi se on kiinni, ja luonteesta. Puhut ensinnäkn naisen "hankinnasta" ihan kuin olisimme jotain koiria tai esineitä. Kusipäinen luonne karkottaa naiset tehokkaasti :-) . Siksi juuri kusipäät hakevat niita postimyyntivaimoja ulkomailta, kun ilmeisesti teillä on sellainen käsitys että he eivät ole ihmisiä ja heitä on lupa kohdella huonosti? Takavuosien koulukaverilla (joka oli pulska poika, paksut silmälasit, pienet siansilmät ja finnejä), on facebookin kuvien mukaan vaimona huippuluokan kaunotar. Oli ja on edelleen todella mukava tyyppi, muuten.
Oikeesti? Ei oo noi posket Lavrovia nähnytkään. Älä ressaa, naiset ei sellaisesta tykkää.
ei se naisen puute ole poskista kiinni, ihan muut syyt vaikuttaa.
älä helvetissä mene mitään valokynää tai vielä vähemmän täyteaineita käyttämään!
Oletko varma ettet ole homoseksuaali?
Joo, ei ole poskista kiinni naisen saaminen, eikä omat poskesi ole edes yhtään pahat! mutta jos edelleen koet asian ongelmaksi, niin kehoitan kasvattamaan seksikkään parransängen, jos sulle sellainen kasvaa.
Eihän tossa näy mitään. Ja komealta näyttää kasvojen alaosa. Nyt vaan rohkeasti esim nettiin treffi-ilmoitusta.
Ulkonäön puolesta toki, mutta huomion kiinnittäminen tuollaiseen asiaan itsessään on turn off. Eli ei.
a) Oikea termi on nasolabiaalijuonteet.
b) Sinulla ei ole sellaisia.
c) Unohda valokynät ja pistoshoidot.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 19:35"]
Laihdutus?
[/quote]
En usko.
Ehkä naamaan kerääntyy vaan jotain ihme pöhötystä. Rasvaprosentista sen ei pitäisi olla kiinni. Tosin tunnen yhden kaverin ~7 % rasvoilla ja sillä kyllä on kireä naama. Näkyy tosin kaikki uurteetkin paljon pahemmin, kts. Stubb.
Hei. Kyllä kelpais mulle ainakin, vielä jos luonteesi on mukava. Olen itse nuori, normipainoinen ja nätti. Anna s-postisi niin kokeillaan juttelua siellä, niin nähdään synkkaako, saattaispa käydä niinkin että ei tarvitse tilausvaimoa :)
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 19:36"]
Oletko varma ettet ole homoseksuaali?
[/quote]
Haha, olisinkin. Olisi huomattavasti helpompaa :D
Pasi, olet aina ollut törkeän hyvännäköinen kaikin puolin. Ehkä olet hieman varautunut ihmisten kanssa, miksi naiset eivät syliin hyppele, mutta sehän on ihan etukin.
En ole koskaan ymmärtänyt ulkonäkökriiseilyäsi. Tai siis ymmärrän, että sen syyt ovat jossain muualla kuin ulkonäössäsi. Olet sen verran fiksu, ettet huutele asioitasi pitkin kyliä, mutta ehkä jonkun kanssa silti olisi hyvä jutella. Jos kavereista ei löydy sopivaa, niin vaikka sitten joku yksityinen psykologi. Ihan vaan siksi, että ymmärtää ihmismieltä ja osaa keskustella.
Naisen saanti ei tule olemaan sinulle ongelma, kunhan vaan saat suusi auki ja tutustut ihmisiin ennakkoluulottomasti.
Minusta sinun aikaisemmat tyttöystävät eivät ole olleet kummoisia, ja siksi suhteesi eivät ole menestyneet. Se yksi oli aivan liian nuori, toinen oli taas moniongelmaninen. Tuntuu siltä, että jotenkin himmailisit kumppanin valinnassa. Ettet uskaltaisi lähestyä niitä oikeasti kiinnostavia naisia, jotka olisivat muutenkin enemmän kanssasi samalla levelillä.
Elämän jäljethän tekevät miehestä ja naisesta mielenkiintoisen näköisen. Jos siihen pistellään jotain liikaa, luodaankin luotaantyöntävä itsetunnoton ja hukassa oleva kammotus. Ja kuten aiemmin jo mainittiinkin, oman ulkonäön ympärillä pyörivät ajatukset kyllä heijastuvat ulospäinkin, eivätkä kaunista tai komista ketään ja karkoittavat ihmiset.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 19:53"]
Hei. Kyllä kelpais mulle ainakin, vielä jos luonteesi on mukava. Olen itse nuori, normipainoinen ja nätti. Anna s-postisi niin kokeillaan juttelua siellä, niin nähdään synkkaako, saattaispa käydä niinkin että ei tarvitse tilausvaimoa :)
[/quote]
Valitettavasti en ikinä kehtaisi tavata ketään naista 'oikeasti' jos hän tietäisi, että olen palstaillut Vauva-sivulla :D
Kyllä mä nyt miettisin ihan muita syitä vaimottomuuteen, kuin (olemattomat) bulldogin posket.
Taitaa olla asenteessasi vika; Itsevarmenpana vaan baanalle, ja lakkaa murehtimasta.