Olen synnyttänyt 2 lasta ilman kivunlievitystä ja nopeasti, haluatko kysyä jotain?
Ensimmäisen synnytyksen kesto 2h 5 min toisen 1h 36 min
Kommentit (12)
En olisi kestänyt.ponnistusvaihe sattui enemmän. Ap
Tähän mennessä olen kolme lasta synnyttänyt ilman epiduraaleja tms. Luetaanko akva-rakkulat kivunlievitykseen?
Onko löysät paikat? Onpa tietenkin. Hommasitko kuulat lantiopohjanlihaksia varten?
kuulostat ihan mun kummitytön äidille, joka kertoi kuinka oli lenkkeillyt ennen synnytystä supistusten kanssa ja sitten oli vauva lähteny niin vauhdilla tulemaan, että "siinä ihan ilman puudutusta sitten synnytin" (lue näin- epiduraali ei ehtinyt auttaa kun vauva lensi pihalle.)
sullakin noin nopee, niin ei tainnu vaan puudutteet ehtiä toimimaan?
Nojoo, itse olen synnyttänyt kolme lasta ilman kipulääkkeitä. Synnytysten kestot ovat olleet 2-8 tuntia.
Tosin oma valinta tuo ei ole ollut vaan siinä vaiheessa kun olisin tarvinnut kivunlievitystä, se ei ollut enää mahdollista koska eivät olisi ehtineet vaikuttaa.
Mutta joo, eipä ole kysyttävää.
6: mistäpä tuon itse tietää? Ei ole kukaan ainakaan niin sanonut.en hommannut kuulia :) ap
7: ei.ekasta vähän leikattiin mutta pyynnöstäni toisessa ei.tokassa hiukan repes muttei tarvittu edes tikkejä.ap
[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 19:33"]
Ensimmäisen synnytyksen kesto 2h 5 min toisen 1h 36 min
[/quote]
ei ole kysyttävää, mutta olen itse kolmen lapsen syöksysynnyttäjä, joten voin sanoa, että selvisin kyllä helpolla synnytyksistä. Kuopuksen synnytys kesti vähän yli tunnin.
Enkä kyllä mitään kivunlievitystä tarvinnut. Kuuma suihku riitti kivunlievitykseksi ja lantion pyörittely.
Olisitko kestänyt ilman kivunlievitystä 27 tuntia? Kumpi sattui enemmän avautumis- vaiko ponnistusvaihe?