Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Insinöörinaiset!

Vierailija
25.04.2014 |

Minkä alan insinöörejä täältä löytyy? Millaisissa tehtävissä olette ja paljonko tienaatte?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on inssin hommissa lähinnä tiellä. Ei kannata siis opiskella insinööriksi, ellet nyt joku ihan järjetön guru ole. 

Naiset ovat insinööritoimistoissa lähinnä kahvinkeitto-vuorolistan laatijoita, sisäisen viestinnän kehittäjiä ynnä muuta totaalista liibalaabaa. Joo "development engineer" voi olla kiva titteli, mutta kun työtehtävät koostuvat juomien tilaamisesta tehdasvierailu -matkoille, niin.... no, niin. 

Vierailija
2/22 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemiantekniikka (DI); kv-kaupan myynti/esimiestehtävät ( en ole päivääkään tehnyt alani hommia) 7500€/kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnittelija, ammattia vastaava työ. En kerro palkkaa, mutta insinöörin aloituspalkka. Pieni firma. 

Mitä kahvinkeittoon tulee, sekä tässä että edellisessä firmassa sen keitti kuka ehtii. Suunnittelufirmathan on yleensä pieniä., eli kakkonen on aika pihalla millaisia insinöörien toimenkuvat voi olla. Meillä lähes kaikki toimistohommat hoitaa joko tilitoimisto tai pomo itse. Alaa en sano, koska en tiedä paljonkaan naisia juuri tällä suuntatumisvaihtoehdolla. Mieluummin suunnittelija pienellä palkalla kuin myyntinainen isolla palkalla. Haluan tehdä töitä omissa oloissani. Siksi koulutuksen valitsinkin, kun luulin, että insinöörit saavat olla "rauhassa", mutta isommissa firmoissahan saattaa tosiaan joutua edustamaan. Onneksi tässä hommassa on isot projektit ja asiakkaita vähän, sekä tehdään aika paikallisella tasolla. Mä en ole järjetön guru, mutta matemaattiset aineet ovat vain aina olleet helppoja. 

Vierailija
4/22 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai kahvinkeittäjiä? :) Kyllä sitä varten on tekniset avustajat ja asiakaspalvelun henkilökunta.

Vierailija
5/22 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Logistiikkainsinööri mutta toimin toisen alan insinöörin tehtävissä. Palkka 2550 e/kk, valmistumisesta viisi vuotta aikaa. Meidän toimistossa 90 % työntekijöistä on miehiä ja kahvia en ole tainnut keittää kertaakaan!

Vierailija
6/22 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kahviautomaatti keittelee kahvit. Kyseessä on iso firma ja henkilöt ovat tasa-arvoisia palkkauksen ja tehtävien osalta ainakin meidän osastolla. Oon amk-insinööri tietoliikennetekniikasta ja periaatteessa saman alan hommissa. Palkka lähellä suomalaista keskiarvopalkkaa; mun mielestäni se on melko ok työtehtäviin nähden.

Vierailija
7/22 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä keittää pomokin kahvitr nurisematta, kuten myös edellisessä paikassa. Myös ne asiakaskahvit. Mut kahvipannut mä pesen, kun muuten niitä ei pese kukaan. Muuten astiat pestään itse, ei ole tiskikonetta. Kun tulin taloon, pannut olivat aivan järkyssä kunnossa. Edellisessä paikassa toinen insinöörinainen ei keittänyt koskaan kahvia, hän oli tiukkana siitä ettei hän ole kahvinkeittäjä. Mutta kaikki miehet keitti. 

Vierailija
8/22 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rakennusinsinööri, tuotantopuolella. Palkka 3400e/kk.

Vierailija
9/22 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkaan vaikuttaa onko DI vai amk-insinööri

Vierailija
10/22 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konepuolen insinööri, opistotaso, konsulttina, 7000€/kk + bonarit 

Vierailija
11/22 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakennusinsinööri, rakennustarkastajana töissä. Palkka 3500 e/kk, valmistumisesta 1,5 vuotta.

Vierailija
12/22 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

DI konetekniikka, valmistumisvuosi 1996

Palkka 4800 €/kk - verot + bonarit

Tietotekniika-alalla töissä, hyvin vakaa työsuhde ja hyvät työsuhde-edut sis. fiksut työkaverit

Palkka alakanttiin, mutta toisaalta kompensoin lorvailemalla esim. juuri täällä av-palstalla.

Vierailija
13/22 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konetekniikka amk, tuotekehitystehtävissä, 4000€.

Äijät keittää kahvia enempi kuin minä, pomo hoitaa sihteerin hommat itse, metallinkoneistuksiin en protonrakentelussa koske muovia kyllä hion ja ruuvit väännän paikalleen, asioilla juoksee se joka ehtii/kulkee ohi kotimatkalla/kenen projekti seisoo jos asiaa ei hoida.

Vierailija
14/22 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoinssi amk, 3000€/kk brutto, asiantuntijatehtävissä.

Vierailija
15/22 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon DI (ja TkT) ja tutkijan hommissa. Palkka on noin 3800 / kk. Sähkötekniikalta on molemmat tutkinnot. Kahvia keitän kyllä tarvittaessa.

Vierailija
16/22 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkövoimatekniikka, toimin asiantuntijana, palkka reilu 3000e/kk

Vierailija
17/22 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 21:36"]Sähkövoimatekniikka, toimin asiantuntijana, palkka reilu 3000e/kk

[/quote]

Hihii minä olenkin vain sähköasentaja ja palkkani on isompi:) Anteeksi oli ihan pakko :(

Vierailija
18/22 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotantotalous, rahoitusala, 13.000 EUR/kk

Vierailija
19/22 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 21:40"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 21:36"]Sähkövoimatekniikka, toimin asiantuntijana, palkka reilu 3000e/kk

[/quote]

Hihii minä olenkin vain sähköasentaja ja palkkani on isompi:) Anteeksi oli ihan pakko :(

[/quote]

Joo, toi inssi meni varmaan iha myttyyn nyt, hihii.

Vierailija
20/22 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkövoimapuolen amk inssi. Asiantuntijatehtävissä hitusen vajaa 4000eur/kk.