Lentoyhtiö vaatii matkustajilta rokotteen
Qantas Airways Moves To Require COVID-19 Vaccine For Air Travel
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipäs kun ihmisten pitää vastustaa tätä koska tähän järjestelmään voidaan sitten lisätä vaikka mitä ehtoja. Tämä korona on vain tekosyy saada tuo järjestelmä pystyyn.
Tai sitten tuollainen järjestelmä lopettaa tämän järjettömän matkailubisneksen. Minä ainakin voin ihan ilolla luopua kaikista ulkomaanmatkoista, ja työmatkoillekin täytyy puolestani lähettää joku muu, kun minua ei oteta lennolle rokotteen puuttumisen takia.
Jo nyt osa lentoyhtiöistä on konkurssin partaalla kun korona vähensi matkailua, ja jos tässä rokotteita odotellaan, niin jäljellä on enää niin harva lentoyhtiö (kaikki omien valtioidensa tukeamia), että lentojen hinnat nousevat reilusti vähentäen taas näin matkustajien määrää. Erittäin tervetullutta kehitystä, olen täysin valmis luopumaan ulkomaan matkoista kokonaan, ei kiinnosta enää tämän sirkuksen jälkeen pätkääkään.
Voit ihan hyvin tehdä niin, mutta suurin osa ihmisistä ei tule lopettamaan matkustamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokotetut ehkä tartuttavat koronaa yhtä paljon kuin rokottamattomat.
Sehän on vain rokottamattomien ongelma.
Öhö öhö, mitäs sitten kun se rokotettu tartuttaa sen immuunipuutteisen joka ei voi rokotetta ottaa?
tervetuloa neuvostoliittoon, sielläkin oli sisäiset passit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassa vuosikymmeniä käytössä olleita rokotteita!!!
Alanuolittajat laittaa tähän nyt sitten ne rokotteiden nimet jotka on ollut suomalaisväestössä käytössä vuosikymmeniä? Kuinka kauan on suomessa käytetty MPR-V rokotetta?
Olettekos kuulleet että kolmosrokotteesta tuli joillekkin aivovamma?
No esimerkiksi BCG otettiin Suomessa käyttöön vuonna 1941.
No käytetäänkös vielä BCG rokotetta? Ja miksi ei käytetä? Koska haittoja on enemmän kun hyötyjä. Venäjällä on tuberkuloosia mutta kukaan ei pelkää sitä hysteerisesti enää...
Katsos kun Suomi ei ole Venäjä. Meillä ei tuberkuloosi ole ollut aikoihin mikään ongelma, ja rokotus lopetettiin siksi. Se annetaan kyllä niille, jotka liikkuvat paljon riskimaissa.
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2005/11/08/calmette-rokotteesta-luovutaan
"Uudella rokotteella sivuvaikutuksia
Nyt käytössä oleva tanskalainen BCG-rokote otettiin käyttöön vuonna 2002 aikaisemman rokotteen saatavuusongelmien vuoksi. Tanskalaista rokotetta käytettiin Suomessa ensin erityisluvalla, ennen kuin se sai virallisen myyntiluvan. Rokotteesta on alusta lähtien aiheutunut paljon sivuvaikutuksia."
Presidenttikin ottaa rokotten heti kun mahdollista.
Samanlainen julkisuustemppu oli silloin kun Elvis otti poliorokotteen.
Käveleekö ihmiset silmät sidottuna julkkisten perässä miinaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Finnair alkaa myös vaatimaan heti kun saadaan rokote Suomeen. Tiedän niin monta matkailuriippuvaista, olisi hauska seurata kun heidän pakko ottaa rokote heti jotta pääsee matkalle :) Itse otan sitten myöhemmin kun selvinnyt onko sivuvaikutuksia.
Missä tynnyrissä elät? Kuvitteletko tosiaan, että kaikki lentomatkustajat lentävät vain huvikseen turhille hupi- ja rantalomille? Itse en ole käynyt vuosiin rantalomilla, mutta asun ulkomailla ja meillä on perhettä kolmessa eri maassa. Olisi järkyttävää jos minua vaadittaisiin rokotuttamaan itseni rokotteella, jonka pitkäaikaisista vaikutuksista ja tehosta ja haitoista ei ole minkäänlaista tietoa, vain jotta saisin oikeuden nähdä perhettäni!
Sitä paitsi, jos olen oikein ymmärtänyt niin nykyiset rokotteet eivät edes estä koronatartuntoja, vaan ainoastaan lieventävät tartunnan saaneen oireita. Siis rokotettu voi saada korona JA levittää sitä eteen päin rokotteesta huolimatta. Mikä järki tällaisessa on?
On todella hyvä, jos rokote estää vakavan sairastumisen. Siis rokotetuille. Jos kaikki ottaisivat rokotteen, ei vakavaa koronaa olisi juuri lainkaan ja elämä palaisi normaaliksi. Aikamoisen riskin ottavat ne jotka eivät rokotetta ota.
Muutkin rokotteet toimivat näin. Ne eivät välttämättä estä sairastumasta tautiin, mutta tauti on silloin yleensä aina lievempi kuin ilman rokotetta.
Onpa sulla paljon tietopuutoksia...
Vierailija kirjoitti:
Eipäs kun ihmisten pitää vastustaa tätä koska tähän järjestelmään voidaan sitten lisätä vaikka mitä ehtoja. Tämä korona on vain tekosyy saada tuo järjestelmä pystyyn.
Älä niputa kahta eri asiaa samaan nippuun. Nimittäin rokotteen vaatimista ja kansainvälisen rokoterekisterin luomista.
Nykyään on aivan loistavasti toimiva järjestelmä esimerkiksi vaadittujen keltatautirokotusten toteennäyttämiseen: rokottajan antama rokotustodistus. Sellainen voidaan vaatia aivan hyvin ilman, että tarvitsee tehdä mitään maailmanlaajuista järjestelmää.
Vierailija kirjoitti:
Nyt jo? Kun ei edes rokotteita vielä jaella....Ihme porukkaa.Seuraavaksi vaaditaan rokote, että saat tuet/palkan.Sitten että saat ostaa kaupasta ruokaa. Ilmestyskirja: Pedon merkki laitetaan oikeaan käteen tai otsaan, eikä kukaan ilman sitä voi ostaa tai myydä. Eli sirut kaikille:pedon merkki. Ja vieläkin joku uskoo, että emme elä lopun aikoja. Ja rokote ei muka sisällä sirua. PAH HAH HAH!
Kaikki rokotteet sun muut "uudet keksinnöt" ovat teidän hihhuleiden mukaan sisältäneet pedon merkin jo vuosikymmenien ajan. Ja lopun aikoja uskikset uskoivat elävänsä jo keskiajalla. Tempaus on ollut tulossa ihan justiinsa ainakin koko sen reilut 60 vuotta, mitä minä olen elänyt...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä niputa kahta eri asiaa samaan nippuun. Nimittäin rokotteen vaatimista ja kansainvälisen rokoterekisterin luomista.
Nykyään on aivan loistavasti toimiva järjestelmä esimerkiksi vaadittujen keltatautirokotusten toteennäyttämiseen: rokottajan antama rokotustodistus. Sellainen voidaan vaatia aivan hyvin ilman, että tarvitsee tehdä mitään maailmanlaajuista järjestelmää.
Mutta nyt kaikkien pitäisi ottaa rokote.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta nyt kaikkien pitäisi ottaa rokote.
Ja monta kertaa.
Oikein. Jos on terveydellinen syy olla ottamatta rokotetta siitä saa varmasti lääkärintodistuksen. Joskin en kyllä sellaisen terveyden kanssa matkustelisi yhtään mihinkään moneen vuoteen kunnes korona saatu globaalisti haltuun.
Meiltä kaikki kasikymppiset ostamaan merkkilaukkuja Dubaista!
Itse toivon rokotepakko lentokoneisiin ja matkakohteisiin. Ihan meidän kaikkien turvaksi. Rokotteet estää kuitenkin viruksen leviämistä, vaikka se tällä tiedolla ei täysin sitä estäkään. Mutta kuitenkin sitä on vähemmän ilmassa, kun porukka on rokotettu.
Sehän on vain rokottamattomien ongelma.