Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isorintaisilla naisilla usein huonot kropat

Vierailija
24.04.2014 |

Onko muut huomanneet saman? Jos naisella on isot rinnat (luomut), on hän usein kropaltaan omena tai muuten suora pötkö vailla muita muotoja.Takapuoli on ihan muodoton jne. Kun taas monet, joilla on normaalikokoiset rinnat, omaavat vyötärön ja muodokkaan pepun. Tarkoitan normaalipainoisia naisia.

Isot rinnat saa naiset usein näyttämään miesmäisiltä ja raskasrakenteisilta. Kun taas pienempi rintaiset (normaalikokoiset) ovat sirompia rakenteeltaan kaikinpuolin.

Ei ole kateutta :-) Toteamus vain :-)

Kommentit (237)

Vierailija
201/237 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 18:04"]

Eräs mies jätti (erittäin isorintaisen) tyttöystävänsä minun takiani. Oma kuppikokoni on B eli olen pienirintainen. Tämä ex-tyttökimuli sitten tästä raivostuneena kierteli pitkin maita ja mantuja haukkumassa minua pojan näköiseksi ruikuliksi ja julisti tämän pojan homoksi kun halusi vaihtaa itse rintajumalan tällaiseen pikkupoikaan. Tuntuihan se pahalta mutta en silti vaihtaisi omia pieniä rintoja isommiksi.

Erittäin harvinaista muuten kuulla miesten näin julmasti arvostelevan naisten rintoja ja vartalonmalleja. Naiset tätä kuitenkin harrastavat ihan järkyttävän paljon. Onko teillä tosiaan näin huono itsetunto että kohotatte sitä sitten haukkumalla muita? Voi teitä. :)

[/quote]

Siinähän se on, miksi isorintainen haukkuu pienirintaista aina sillä iänikuisella "Pojan näköisellä vartalolla". Itsellään on jäänyt jotain hampaankoloon, kun on tajuttu se järkyttävä totuus, ettei isot rinnat tee autuaaksi.

Itse olen kropaltani alapainottisempi ja hyvä niin. Pienet rintani ovat kivat ja sitten takamukseni on ollut hyvässä kunnossa jo teini-iästä lähtien ja tämän vuoksi kerään puoleeni enemmän takapuolimiehiä (jota myös omakin mieheni on).

Jos joku tykkäisi alunperinkin isoista rinnoista, niin miksi ihmeessä sitten lyöttäytyisi yhteen pienirintaisen kanssa, josta sitten näiden tekstien perusteella haikeasti vilkuilisi koko ajan isorintaisia?

Vierailija
202/237 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 12:39"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 12:15"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 11:26"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 11:24"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 11:14"]

Sovitaan, että isotissiset saa parrua paremmin, kuin pikkutissiset. Näin on kaikki tyytyväisiä.

[/quote]

Kuinka usein näkee lehdissä, mediassa tai miesten suusta "miten ihana muodoton lauta"?

Se ei vielä tee hyvää kroppaa jos vyötärö on pieni. Isorintaisella paremmat avut korostaa uumaa kuin kuikelolla.

Miten mies heittää rinnoille lastit jos näkyvissä on vain miesnännit ja nippu kylkiluita?

[/quote]

Niin niin, mutta eikös me sovittu, että isotissiset saa munaa useammin ja vielä varattujen miesten munaa, kun ne ei jaksa pamputtaa sitä kotilautaansa.

Isotissisillä on pillu täynnä spermaa jatkuvasti, joten mitä tuota vielä tyhjää jatkat kiukuttelua.

[/quote]

En mä ole mitään sopinut.

Koita hieman keskittyä aiheeseen.  Kommentoin vain sitä, että millä logiikalla muodokkaat ovat rumia ja joita miehet vaan polkevat?

[/quote]

No ehkä heitä polkee naisetkin. Isotissisyys kiihottaa naisiakin

Jokainen mies salaa haaveilee isorintaisesta vaimosta ja isorintaiset naiset voivat kaikki kertoa, että heillä on vientiä enemmän kuin laudoilla.

Piilohomot tykkää vain pienirintaisista

Tämä nyt vain on totuus

[/quote]

Ilmeisesti pienirintainen on vienyt miehesi, kun heitä niin vihaat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/237 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 11:24"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 11:14"]

Sovitaan, että isotissiset saa parrua paremmin, kuin pikkutissiset. Näin on kaikki tyytyväisiä.

[/quote]

Kuinka usein näkee lehdissä, mediassa tai miesten suusta "miten ihana muodoton lauta"?

Se ei vielä tee hyvää kroppaa jos vyötärö on pieni. Isorintaisella paremmat avut korostaa uumaa kuin kuikelolla.

Miten mies heittää rinnoille lastit jos näkyvissä on vain miesnännit ja nippu kylkiluita?

[/quote]

Samaan tapaan kuin rinnoille, jotka riippuvat kumpikin kyljissä.

Ja sinullahan ilmeisesti riippuu, kun niin hanakasti pitää pienirintaisia haukkua :)

Otapa tutti suuhun ja mene päiväunille, tuitui!

Vierailija
204/237 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle on miehet suoraan myöntänyt, että pienitissisen vaimon muodot harmittaa ja isommat saisi olla. Mutta ainahan se ruoho on vihreämpi aidan takana. Onneks oman miehen ei tarvi lastiaan heitellä rintojen päälle vaan siihen väliin.

Vierailija
205/237 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 09:16"]

Kyllä mulle on miehet suoraan myöntänyt, että pienitissisen vaimon muodot harmittaa ja isommat saisi olla. Mutta ainahan se ruoho on vihreämpi aidan takana. Onneks oman miehen ei tarvi lastiaan heitellä rintojen päälle vaan siihen väliin.

[/quote]

Juu juu, on on :)

Hassua, että tämä varmaan tapahtuu aina siinä baarin pilkun aikaan.

Ja muuten, olen tehnyt elämän aikana mielenkiintoisen havainnon: mikäli ihminen saa erittäin harvoin positiivista palautetta ulkonäöstään, niin siitä pitää mainita.

Sitten taas ihminen, joka saa sitä positiivista palautetta usein ja pitää sitä jo normaalina, niin ei pahemmin asiasta koskaan mainitse.

Vierailija
206/237 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 09:22"]

[/quote]

Ja muuten, olen tehnyt elämän aikana mielenkiintoisen havainnon: mikäli ihminen saa erittäin harvoin positiivista palautetta ulkonäöstään, niin siitä pitää mainita.

Sitten taas ihminen, joka saa sitä positiivista palautetta usein ja pitää sitä jo normaalina, niin ei pahemmin asiasta koskaan mainitse.

[/quote]

Tulee mieleen nuorena eräs kaveri, joka aina kehui, että eihän hän sille mitään voi, että hänellä on niin hyvännäköinen perse, kun kaikki miehet kehuu sitä.

No kehui totta helvetissä, kun nainen tiputti pöksyt välittömästi, kun hänen persettä kehui. Simppeli mimmihän se oli. Viimeksi kun kuulin hänestä, kulkee edelleen kapakoissa ja kaupparatsuille ja muille itseään panettaa, kun eihän hän sille mitään voi, että hänellä on niin hyvännäköinen perse ja kaikki on siinä kiinni.

Onkohan tissinaiset samanlaisia. Ei he voi sille mitään, kun kaikki miehet on niin villinä mun rintoihin, on pakko jakaa pillua jokaiselle miehelle sitten, kun kaikki unelmoi mun rinnoista.

Vierailija
207/237 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus:

Sekä pieni- että isorintaisissa on hyvän vartalon omaavia, tissit ovat vain osa kokonaisuutta. Ja vartalokin on vain osa kauneutta, koska siihen vaikuttaa kasvotkin. Ja koko keho on vain osa viehättävyyttä, koska siihen vaikuttavat muutkin tekijät.

Tajuatteko kuinka hölmö tämä keskustelu on?

Vierailija
208/237 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sen av:n tissit jakoon -keskustelussakin näki kuinka isot (99% aina riippuvat) rinnat oli niin miehen, naisen kuin hermafrodiitinkin mielestä epäviehättävämpiä kuin keskikokoiset tai vaikka pienehköt rinnat. 

Vierailija
209/237 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi itselläni on täydellisen kokoiset implantit niin ei tarvitse kuin katsoa peiliin todetakseen, että oli rahansa väärtti ja taatusti paremmat kuin kenelläkään täällä. :)

Vierailija
210/237 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote] Mistä toi kehumisjuttu tuli kun en omista rinnoistani puhunut mitään? Viimeks mulle vaimonsa rinnoista puhunut oli miespuolinen pomo ja naiskollega oli vieressä, joten ei ollut mikään pilkkujuttu. Ja vaikka olisikin, niin useinhan ne humalaisetkin puhuu sen totuuden. Itse olen ollut onnellisesti naimisissa, ei tarvi hakea jännitystä elämään.

Vierailija
211/237 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 11:02"]

[/quote]

[/quote] Mistä toi kehumisjuttu tuli kun en omista rinnoistani puhunut mitään? Viimeks mulle vaimonsa rinnoista puhunut oli miespuolinen pomo ja naiskollega oli vieressä, joten ei ollut mikään pilkkujuttu. Ja vaikka olisikin, niin useinhan ne humalaisetkin puhuu sen totuuden. Itse olen ollut onnellisesti naimisissa, ei tarvi hakea jännitystä elämään.

[/quote] naimisissa siis jo vuosia...

Vierailija
212/237 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihoilla on harvoin isoja tissejä, koska tissit ovat pääosin rasvaa.

Vierailija
213/237 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se taitaa olla niin, että se, mitä nykyään ihaillaan, on saavutettavissa vain leikkelemällä. Ilmeisesti luonnostaan täydellistä naisen kroppaa ei olekaan. Tai sitten ihanteet ovat vain sairaita, mutta miksi ihmiset ihannoivat sitten sellaista?

Vierailija
214/237 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuota omenavartaloa esiintyy ihan kaikenkokoisten rintojen kanssa. Minä olen siitä hyvä esimerkki: ylimääräistä läskiä on vähän mutta vatsa on silti pyöreä pallero ja kaksoisleuka löytyy ja posket on pulleat. Perse on lättänä ja lantio ku pikkupojalla. Ja kuppikoko on 70AA. Näytän lievästi ylipainoiselta 10-12-vuotiaalta tytöltä. Jalat ovat kyllä paksut mikä johtuu lenkkeilystä, ei mistään geeneistä. Ja kyllä, kukaan mies ei ole koskaan pieraissutkaan muhun päin.

Vierailija
215/237 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 11:30"]

Laihoilla on harvoin isoja tissejä, koska tissit ovat pääosin rasvaa.

[/quote]

Joillakin naisilla on enemmän rasvaa, toisilla rinnat ovat kiinteät ja niissä on enemmän rintarauhaskudosta. Koot 65F+ ja 70G+ ovat nykyisin aika yleisiä ihan luomuna, mikä todistaa että nainen voi olla hoikka tai hoikkaselkäinen mutta isokuppinen.

Rintaliiveissäkin valmistetaan sekä full bust (hoikka isokuppinen) että full figure (leveäselkäinen isokuppinen) malleja, joka todistaa että kummankinlaisia naisia on. Full figure -mallinen nainen voi siis olla selainen jolla on ylipainoa tai normaalipainoinen, jolla on kookas rintakehä.

Aloittaja palstalla tuntuu olevan nuorehko pienirintainen nainen, joka yrittää paranataa omaa itsetuntoaan haukkumalla isorintaisia naisia leimaamalla nämä lihaviksi, koska "lihava" lienee pahin haukkumasana, jolla toista naista nykyisin mollataan.

Olen itse sitä mieltä, että tällainen toisten naisten vartalon haukkuminen on ala-arvoista ja pitäisi lopettaa! USA:ssa ja Englannissakin monet mm. alusvaateblogit ovat julistautuneet mollausvapaaksi vyöhykkeeksi (Body snark free zone), toivon samaa tännekin.

Jokaisella naisella on oikeus elää niiden rintojen kanssa, jotka hänellä on ja jokainen on kuppikoosta riippumatta nainen. Tämä on osa naisen oikeuttaa kehonsa koskemattomuuteen. Kunnioittakaa sitä, se koskee meitä kaikkia.

Rintaliivikokoja valmistetaan useaa sataa erilaista, joten on kokofasismia väittää että vain yksi sadoista oli ainut autuaaksitekevä.

Kauniita liivejä löytyy jokaisen kokoiselle naiselle, toisille helpommin kuin toisille. Viehättävien alusasujen löytyminen on yllättävän tärkeää, liivithän on vaate jota miehet eivät käytä, joten sen symboliarvo naisellisimpana vaatekappaleena on tärkeä.

Jos kaupassa ei ole toppaamattomia seksikkäitä liivejä esim. koossa 75A-C, se on liikeyrityksen viesti tuon kokoiselle asiakkaalle, että "kokosi on väärä", samoin kun se, jos 85H koossa olevat liivit ovat pelkkiä mummobeigejä tai jos 95A:ta tai 65AA:ta tai 65H ei löydy ollenkaan. Ko. liikeyritystä voi pyytää tilaamaan omaa kokoa ja mallia, ja jos he eivät sitä tee, kannattaa laittaa huomautus kirjallisena. Jos liivejä ei ala sittenkään löytyä, eipä kannatta ko. liikkeessä asioida.

Naisen ei ole pakko muuttaa rintojaan pienemmiksi tai suuremmiksi vaatevalmistajien, -myyjien tai edes miesten takia. Rinnat ovat vain ja ainostaan naisen oma asia.

Vierailija
216/237 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 12:53"]

Joillakin naisilla on enemmän rasvaa, toisilla rinnat ovat kiinteät ja niissä on enemmän rintarauhaskudosta. Koot 65F+ ja 70G+ ovat nykyisin aika yleisiä ihan luomuna, mikä todistaa että nainen voi olla hoikka tai hoikkaselkäinen mutta isokuppinen.

[/quote]

Itse asiassa rauhasten koko on normaalirinnoissa aika lailla vakio. Niissä ei ole kovin paljon vaihtelua, kuten ei muissakaan normaaleissa rauhasissa. Eihän se niinkään mene, että yhdellä täysin terveellä ihmisellä olisi pienet sylkirauhaset, ja toisella isot pallot... kaikenlaisia muita syitä rauhasten suurentumiseen totta kai voi olla, ei välttämättä erityisen vakavia, mutta mikään normaalitila se ei ole.

Isot rinnat lienevät yleistyneet siksi, että meissä (minä mukaanlukien) on nykyään enemmän ns. laihaläskejä. Hoikka voi totta kai olla, vaikka kropassa rasvaa olisikin. Mutta "aika yleisiä" on ehkä vähän väärä termi - rintojen keskimääräinen koko on varmasti kasvanut jopa kuppikoon verran 15 vuodessa, mutta se, että katukuvassa näkyy todella hoikilla yhä enemmän todella isoja rintoja, johtunee myös muista seikoista (m.m. rintsikat ovat aina vain enemmän topattuja, ja silikonitkin ovat yleistyneet).

Vierailija
217/237 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tässä nyt ole vain kyse erilaisista vartaloihanteista. 

Kun puhumme suurista luomurinnoista, niin onhan meidän kaikkien hyväksyttävä se tosiseikka, että suuret rinnat kulkevat käsikädessä muun kropan rasvamäärän kanssa. 

Suuret rinnat -> enemmän rasvaa myös muualla kropassa. Fakta.

vähemmän rasvaa muualla kropassa -> Pienet rinnat. Fakta.

Sitten päästäänkin siihen, mikä on kenenkin mielestä parhain yhdistelmä. Jotkut pitävät suurista rinnoista ja pehmeästä, löysästä kropasta. Täysin ok. Jotkut pitävät pienistä rinnoista ja timmistä, rasvattomammasta kropasta. Täysin ok. Joitakin ei haittaa pömppis, jenkkakahvat tai pehmeys kropassa. Jotkut taas haluavat kropan olevan tosi timmi.

Nämä ovat vain mieltymyksiä! Ei ole yhtä ja ainoaa hyvää kroppaa. Jokaisella on oma mielikuva siitä hyvästä kropasta, joten siitä on lähes mahdotonta keskustella.

Vierailija
218/237 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

63:lle kysymys:

Oletko koskaan huomannut, että esim. n. samanpainoinen ja n. saman pituinen kaverisi voi olla kropaltaan aivan erilainen mitä sinä?

Eri ihmisillä rasva kerääntyy eri paikkoihin. Jos mennään ihan "kehonrakentajan" kroppaan jossa rasvaa on "0%", niin tietenkään tuollaisessa kropassa ei juurikaan rintoja ole (toki rinnoissa on myös rintakudosta, mutta isoksi osaksi ovat rasvaa).

Mutta aika harva nainen on kehonrakentaja, suurimmalla osalla timmissä kunnossa olevistakin on myös rasvaa kropassaan. Jos on ns. "ongelmakohtia", niin se rasva saattaa olla ja pysyä esim. pepussa/reisissä/mahassa, tai vaikka niissä rinnoissa, vaikka muualta olisi ns. ylimääräiset kadonneet.

Joskus jos näkee todella lihavan ihmisen, voi huomata ettei hän kasvoista ole lainkaan lihava. Vastaavasti taas joillakin todella hoikilla on ihmisillä on pullukat kasvot. Ihan sama pätee muuhunkin kroppaan, jos kahden samanpituisen ja painoisen ihmisen painoindeksi on 20, niin toisella voi olla C kupin rinnat ja S koon ala-osa, toisella taas voi olla A kupin rinnat ja L koon alaosa jne.

Vierailija
219/237 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 18:51"]C-kuppi tiimalasivartalossa täällä.

[/quote]

C-Kuppi on ihan normaali koko. Tule sanomaan sitten kun olet lähempänä kokoa 75j... 0/

Vierailija
220/237 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 01:31"]

[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 18:51"]C-kuppi tiimalasivartalossa täällä.

[/quote]

C-Kuppi on ihan normaali koko. Tule sanomaan sitten kun olet lähempänä kokoa 75j... 0/

[/quote]

No tuon määritelmän mukaan edes Kelly Brook ei ole tiimalasi.

Tosin taidan muistaakin keskustelun, jossa sanottiin, että Kelly Brookilla on ihan keskivertovartalo...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän