Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein joudut kassalla SATUNNAISTARKASTUKSEEN?

Vierailija
07.12.2020 |

Kuinka usein joudutte ruokakaupan kassalla satunnaistarkastukseen? Asioin lähes päivittäin prisman itsepalvelukassalla jotka ovat avoimet ilman portteja ja korkeita seiniä, kertaakaan ei ole tarkastettu. Asioin silloin tällöin yhdessä citymarketissa ja joudun siellä kirjaimellisesti joka toinen kerta satunnaistarkastukseen itsepalvelukassalla vaikka kassat ovat porteilla ja seinillä rajatut ja vaativat kuitin näytön että pääsee ulos.
Ja olen ihan tavallinen valkoinen vaaleatukkainen suomalainen noin kolmekymppinen nainen, en siis millään tavalla epäilyttävän näköinen! Joudutteko muut jatkuvasti tarkastettavaksi citymarketissa?

Kommentit (124)

Vierailija
1/124 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mihin? 

Vierailija
2/124 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertaakaan koska en keskittymishäiriöni takia halua käyttää itsepalvelukassoja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/124 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole koskaan joutunut. Ja käyn vain K-ryhmän kaupoissa. Tosin tänä vuonna on maaliskuusta alkaen tilattu melkein kaikki kotiin.

Vierailija
4/124 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta, kun pysähdyn ostos kädessä tuijottamaan sitä näyttöä, että tuliko oikea summa. Jostain syystä epäröinti on asia, johon puututaan. Ostan 5-10 tuotetta kerralla, ne ovat käytännössä kaikki siinä näkyvissä ja silti ne tarkastetaan ihan kuin osaisin huijata vaakaa tms. Eli kyllä, lähes joka kerta! Mukana ei edes ole omaa laukkua, vain lompakko ja tyhjä kestokassi.

Vierailija
5/124 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurinpiirtein joka toinen kerta joudun pyllistämään ja kassapoika vetää hanskan käteen.

Vierailija
6/124 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän lähes aina itse palvelu kassaa ja olen vain kerran joutunut satunnaistarkistukseen.

Ennen tätä en edes tiennyt, että niissä koneissa on tällainenkin vaihtoehto... ja siis käsitykseni mukaan tarkistukset arpoo kone, eikä henkilökunta epäilyttävän pärstän perusteella.

Vierailija
7/124 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt, että tollasia tarkastuksia on. (Onko oikeesti?) Käytän itsepalvelukassoja tosi harvoin.

Ehkä olet niin normaalin näköinen, että työntekijä luulee, että valitessaan sinut hän on puolueeton eikä anna minkään piirteen vaikuttaa. :D Oikeasti ihminen ei päätä satunnaisesti, jos valitsee omassa päässään. vaikka itse luulisi niin.

Vierailija
8/124 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän lähes aina itse palvelu kassaa ja olen vain kerran joutunut satunnaistarkistukseen.

Ennen tätä en edes tiennyt, että niissä koneissa on tällainenkin vaihtoehto... ja siis käsitykseni mukaan tarkistukset arpoo kone, eikä henkilökunta epäilyttävän pärstän perusteella.

Ne itsepalvelukassat on tarkasti kameravalvottuja ja siellä valvomossa vartijat katselee touhuja monitorien kautta kuten koko kauppakeskusta. Itse uskon että satunnaistarkastukset on sieltä valvomosta käsin ohjattuja. Varsinkin kun ne tarkistukset aktivoituu aina silloin kun on käyttäytynyt jotenkin epätavallisesti kaupassa tai itsepalvelukassalla.

Vierailija
9/124 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurinpiirtein joka toinen kerta joudun pyllistämään ja kassapoika vetää  käteen.

Korjasin

Vierailija
10/124 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurinpiirtein joka toinen kerta joudun pyllistämään ja kassapoika vetää  käteen ja sormea suoleen i.

Korjasin

Vierailija
11/124 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootit ei tajua, että vaaka punnitsee tuotteet molemmilla tasoilla, ja jos painoeroa on siinä kohtaa kun hyväksyy maksun, niin suuri ylläri tapahtuu.

Vierailija
12/124 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idiootit ei tajua, että vaaka punnitsee tuotteet molemmilla tasoilla, ja jos painoeroa on siinä kohtaa kun hyväksyy maksun, niin suuri ylläri tapahtuu.

Ylläri pylläri, mulla on kärryissä kassi johon pakkaan. En laita tavaroita siihen tasolle.

Vierailija
13/124 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis päättääkö myyjät noista?? :D Mulle on sanottu että se tulee automaattisesti.

Vierailija
14/124 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylläri pylläri, mulla on kärryissä kassi johon pakkaan. En laita tavaroita siihen tasolle.

Todennäköisyydet ylläritarkastukseen nousi juuri.

Vierailija
15/124 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen liian hidas, esim. en heti löydä plussakorttia, niin silloin tulee se satunnaistarkastus K-kaupan itsepalvelukassalla

Vierailija
16/124 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kone arpoo tarkastukset.

Itselleni kävi kerran niin että ostin kaksi kappaletta samaa tuotetta ja pyysin kassan myyjää lisäämään tuotteet kuitille yhdellä kertaa. Hän teki sen ja siitä huolimatta kassalaite kutsui myyjän maksuvaiheessa uudestaan paikalle. Hän itsekin sitä ihmetteli vaikka oli juuri siinä käynyt.

Vierailija
17/124 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on arvonta kun muutaman kerran yhden tuotteen ostettuani on ollut tarkastus.

Vierailija
18/124 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harvoin on osunut kohdalla, ehkä 3 krt. Ja mä käytän paljon noita kassoja.

Vierailija
19/124 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan joutunut ja käytän tosi paljon noita.

Vierailija
20/124 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran on tullut tarkistus cittarissa! :o

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi