Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ifolor petti asiakaslupauksensa

Vierailija
23.12.2023 |

Jos luvataan toimitusten ehtivän jouluksi, niin eikö niiden pitäisi silloin ehtiä? Se on jännä juttu, että aiemmin paketit tulivat parissa päivässä kun tuotanto oli Suomessa, mutta kun pistivät viime kesänä Keravan tuotannon säppiin, potkivat ihmiset pihalle ja keskittivät tuotannon Sveitsiin, niin nyt aspa nostaa käsiä ilmaan ja pahoittelee kun joululahjat eivät nyt ehtineetkään. Eikä ole edes mitään force majeure-syytä, vaan heidän tuotantonsa vain on sakannut. Käskivät olemaan yhteydessä joulun jälkeen, niin antavat hyvitystä laskuun. Miten hitossa se mukaa korvaa pilalle menneen jouluyllätyksen? Ei joululahjoja voi jälkikäteen antaa! Eikä mistään saa tilalle korvaavaa lahjaa. Meni kyllä maku koko firmaan. 

Onko muuten enää vastaavaa firmaa, jonka tuotanto olisi Suomessa? 

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tämän vuoksi en tänä jouluna käyttänytkään heidän palveluitaan, vaan tilasin tuotteet muualta ja hyvin ehtivät jouluksi. Todella harmillista, olen ollut Ifolorin asiakas vuosia ja vuosia.

Vierailija
2/18 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämän vuoksi en tänä jouluna käyttänytkään heidän palveluitaan, vaan tilasin tuotteet muualta ja hyvin ehtivät jouluksi. Todella harmillista, olen ollut Ifolorin asiakas vuosia ja vuosia.

Mistä ne siis tilasit? Itelläkin vuosien asiakkuus takana, mutta tulee päättymään nyt tähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Printtaa ne kuvat ite.

Valokuvatulostin maksaa reilu satasen.

Vierailija
4/18 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Printtaa ne kuvat ite.

Miten ajattelit, että printtaan kirjan tai kalenterin sillä satasen tulostimella? Vähän valoja ja joulumieltä toivoisin sunkin jouluusi. 

Vierailija
5/18 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimitusten viivästys johtui Postista, ei Ifolorista. Ja sain rahat takaisin pyytämättä. Jatkan asiakkuuttani ilomielin ja ensi kerralla tilaan tuotteet aiemmin, enkä viimetinkaan. 

Vierailija
6/18 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanottiin aspasta, että mun tuotteet oli tulleet tuotannosta vasta xx.xx ja johtui siitä. Ja jos he lupaavat, että tiettyyn päivämäärään mennessä tehdyt tilaukset ehtii, niin heidän velvollisuus on määrittää päivämäärä kyllä sellaiseksi, että se myös riittää. Sillä lailla tämä yhteiskunta pyörii

Vierailija
7/18 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole koskaan ollut ongelmia Ifolorin kanssa. Tänäkin vuonna teetätin kaksi valokuvakirjaa, jotka toimitettiin nopealla aikataululla. Tilasin ne tosin hyvissä ajoin, enkä jättänyt viime tippaan, koska heikoin lenkki taitaa yleensä olla tämä postimme. 

Vierailija
8/18 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimitusten viivästys johtui Postista, ei Ifolorista. Ja sain rahat takaisin pyytämättä. Jatkan asiakkuuttani ilomielin ja ensi kerralla tilaan tuotteet aiemmin, enkä viimetinkaan. 

Asiakkaita kunnioittava firma olisi etsinyt apinan raivolla yhteistyökumppanin, joka olisi saanut paketit perille ajoissa. Jos on luvattu toimitusaika jouluksi, niin olisi ehkä fiksuinta että juuri tämän juhlan aikana ei sössittäisi...

Vierailija
9/18 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tilattiin kalenteri viimeisenä ilmoitettuna tilauspäivänä, ja tuli postissa tiistaina. Sinulla ollut todella huonoa tuuria mukana.

Vierailija
10/18 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Printtaa ne kuvat ite.

Miten ajattelit, että printtaan kirjan tai kalenterin sillä satasen tulostimella? Vähän valoja ja joulumieltä toivoisin sunkin jouluusi. 

Onko pakko jättää se tilaaminen viime tippaan? Luulisi, että aikuinen ihminen osaa varautua ja ennakoida.

Vierailija
11/18 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Printtaa ne kuvat ite.

Nitojalla vaan sivut yhteen.

Jouluksi et enään saat mitään kopiolaitosta sitomaan sen.

Vierailija
12/18 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Printtaa ne kuvat ite.

Onko pakko jättää se tilaaminen viime tippaan? Luulisi, että aikuinen ihminen osaa varautua ja ennakoida.

Kiitos kivasta ja harvinaisen fiksusta kommentista ja lämmintä joulua sullekin! 

Vierailija
13/18 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Printtaa ne kuvat ite.

Niimpå. Peiliin katsomisen paikka.

Vierailija
14/18 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina vaan riittää näitä "mattimyöhäisiä", jotka havahtuvat viikkoa ennen joulua siihen, että "oho, pitäis vissiin laittaa lahjat tilaukseen".

Tein Ifolor-tilaukseni jo marraskuun puolivälissä.

Vierailija
15/18 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulikohan kukaan arvostelija ajatelleeksi, ettei mun ehkä ollut mahdollista tilata kyseisiä lahjoja vielä marraskuussa? Edelleen: kun tilauksen vastaanottaja lupaa, että tiettyyn päivämäärään mennessä jätetyt tilaukset ehtivät jouluksi, niin kyllä siihen kuluttajan pitää voida luottaa. Virhe ei ole tässä tapauksessa peiliin katsojalla, vaan tilauksen toimittajalla. Aina aiemmin paketit ovat tulleet ajoissa, vaikka olisin tehnyt tilauksen klo 23:59 viimeisenä tilauspäivänä. Uskomatonta, miten tämänkaltainen perusasia voi olla niin monelta hukassa ja käskee mua katsomaan peiliin. Tai jos syynä on vain se, että haluaa aiheuttaa toiselle pahaa mieltä, niin ehkä silloin tulisi itse kurkistaa peiliin ja miettiä, mistä oma käytös kumpuaa. 

Lopetan kommentointini nyt tähän. Jos joku vielä voi vinkata muista alan luotettavista toimijoista, niin kuulen mielelläni. Mukavaa joulua kaikille tahoille! 

Vierailija
16/18 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Printtaa ne kuvat ite.

Kiitos kivasta ja harvinaisen fiksusta kommentista ja lämmintä joulua sullekin! 

Fiksu kommentti olikin. Aina voi sattua ja tapahtua. Koko vuosi aikaa varautua jouluun mutta kun ei, jätetään viimeisiin päiviin ja lytätään sitten somessa kuinka pa*ska yritys kyseessä.

17/18 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen valokuvat itse, kehitän filmit ja vedostan pimiössä kuvat itse. Tosin vain mustavalkokuvat. Värifilmien kehittäminen ja vedostaminen on sen verran monimutkaista että ne on vaan skannattava ja tulostettava.

Vierailija
18/18 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulikohan kukaan arvostelija ajatelleeksi, ettei mun ehkä ollut mahdollista tilata kyseisiä lahjoja vielä marraskuussa? Edelleen: kun tilauksen vastaanottaja lupaa, että tiettyyn päivämäärään mennessä jätetyt tilaukset ehtivät jouluksi, niin kyllä siihen kuluttajan pitää voida luottaa. Virhe ei ole tässä tapauksessa peiliin katsojalla, vaan tilauksen toimittajalla. Aina aiemmin paketit ovat tulleet ajoissa, vaikka olisin tehnyt tilauksen klo 23:59 viimeisenä tilauspäivänä. Uskomatonta, miten tämänkaltainen perusasia voi olla niin monelta hukassa ja käskee mua katsomaan peiliin. Tai jos syynä on vain se, että haluaa aiheuttaa toiselle pahaa mieltä, niin ehkä silloin tulisi itse kurkistaa peiliin ja miettiä, mistä oma käytös kumpuaa. 

Lopetan kommentointini nyt tähän. Jos joku vielä voi vinkata muista alan luotettavista toimijoista, niin kuulen mielelläni. Mukavaa joulua kaikille tahoille! 

Ei mahdollista tilata marraskuussa, mikä siihen on esteenä? Tilaa sitten vaikka jo lokakuussa. Ja edelleen, inhimillisiä tilanteita sattuu ja niihin kannattaa varautua, ettei tarvitse omaa mieltänsä pahoittaa. Kerroit, että olet saamassa hyvityksen mutta ei, sun pitää haukkua yritystä täällä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi