Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako kerrostalossa asuvat lapset juosta ja meluta miten sattuu?

Vierailija
24.04.2014 |

Yläkerran muksut aloittaa juoksemisen ennen klo 7. Tavaroita lentelee, jatkuvaa ravaamista, välillä kuuluu kova pamahdus ja sitten itketään. Välillä menee neljäkin tuntia niin, että lapset purkaa energiansa juoksemalla sisällä. Ihan totta, onko tuota meteliä pakko sietää? Mä en jaksa tota norsulaumaa. Itse en anna lasteni pitää tuollaista meteliä, koska naapureitakin tarvitsee ajatella. Juostaan ja riehutaan sitten ulkona. 

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisu tähän on omakotitalo niin isolla tontilla että lähin naapuri ei voi olla 100m lähempänä. Tällöin ei naapurin lasten äänet häiritse eikä naapurin puut ja pensaat varjosta.

Vierailija
42/45 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemuksen mukaan lapset saa tehdä ihan mitä vaan kunhan se tapahtuu kun ei ole hiljaisuus - hiljaisuuden aikanakin saa tehdä aika paljon meluavaa ääntä ilman, että sitä lasketaan häiritseväksi. Sen sijaan haukkuvat koirat voivat aiheuttaa asukkaalleen häädön. Itse kuuntelen yläkerran lapsiperheen pattereiden ja lattian hakkaamista, tavaroiden heittelyä, huonekalujen raahaamista, jatkuvaa juoksemista ja hyppimistä. Jos tuota tekisi joku bilettäjäporukka, he varmaan saisivat varoituksen. Opettakaa lapsenne huomioimaan naapurit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hyväksyttävää. Naapureita ei saa häiritä päivälläkään tyhjän päiten.

Vierailija
44/45 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Suomessa kaikki tungetaan kerrostaloon ja vieri viereen, päällekkän, alekkain. Kuin parakkiin. Pikkulapsilla ja lapsilla on tarve juosta ja kehittää ääntä. Joskus koirillakin. Mutta naapurit tuskin kestävät sitä. Eihän se yhtälö voi toimia? Lapsia joidenkin on sitten pakko rajata kirkumasta, mutta pikkulapsi ei pysty hallitsemaan ääntään. Ellei ole perheasunnot eri osassa taloa ja ei kanna putkien mukana.

Vierailija
45/45 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdetään ulos juoksemaan jos klo esim 18 ja ei hypitä illalla, iltatoimet, tuutilullaa sadun jälkeen jos sen ikäiset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi