Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen olisi mies josta kiinostuisit sinkkunaisena?

Vierailija
07.12.2020 |

Ulkoiset ominaisuudet, ikähaarukka, jokin tärkeä mielenkiinnon kohde?
mainitse oma ikäsi ainakin suunilleen :)

Kommentit (246)

Vierailija
21/246 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummat hiukset ja selkeä leukalinja. Muuten ei ulkonäöllä väliä, kunhan on sopusuhtainen. 

Samanlainen musiikkimaku ja huumorintaju pitäisi olla. Haluaisin myös, että on kiinnostunut historiasta ja politiikasta, koska ne ovat myös itseäni kiinnostavat aiheet. 

Tupakkaa saa polttaa, mutta mielellään alkoholia saisi kulua mahdollisimman vähän. 

Luonteelta odotan oikeastaan huomaavaisuutta, luotettavuutta ja harkitsevuutta/rauhallisuutta (en tykkää räyhääjistä). 

Ikähaarukka noin 30-55. 

N24

Vierailija
22/246 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, se olisi yllätys. Miten voisinkaan ennalta määritellä toisen ihmisen ja vain minua varten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/246 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoisella olemuksella ei ole kovastikaan väliä, ei myöskään ikähaarukalla. Mutta kyllä sen hieman outo hörhö pitää olla, jotta minun kanssani viihtyy. Samat mielenkiinnonkohteet auttavat myös. Tuskin tällainen mies on listojen kanssa liikkeellä, en itsekään ole.

Olen nelissäkymmenissä.

Vierailija
24/246 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielellään +180 cm, treenattu muttei liikaa, laaja verkosto työssä ja arjessa eli erittäin sosiaalinen, sivistynyt ja älykäs. En kuitenkaan lyttää miestä siltä seisomalta jos on käynyt vain AMK:n. Pitää osata keskustella syvällisesti ja täytyy olla hyvä sängyssä.

Kun perusasiat ovat kunnossa aletaan katsoa miehen tienestejä ja arvomaailmaa, niiden täytyy kohdata tai miehellä ei ole mitään asiaa treffeille.

N27

Noilla meriiteillä miehellä varmasti riittää vientiä ja jos on sinkkuna mikä hänessä on vikana?

Vierailija
25/246 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen kiinnostuksenkohde: älykäs, ahkera, välittävä, pilke silmäkulmassa, miehekäs, hyvä kroppa, seksikkäät kasvot. Rehellinen ja tilanteen tasalla.

Olen nähnyt sellaistakin että joku esittää esim. itsevarmaa ja se käy kyllä heti ilmi.

Vierailija
26/246 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaavainen, kohtelias, empaattinen, rauhallinen ja huumorintajuinen. 

Ulkonäkötoivomuksia on sen verran, että olisi minua noin 10 senttiä pidempi (käytän paljon korkokenkiä, ja olisi kiva, jos mies olisi silloinkin minua pidempi) ja painoltaan sopusuhtainen. Eli pituutta pitäisi olla 170cm. Jos kuitenkin luonne natsaa, voisin joustaa tästä aivan hyvin. 

Elämäntavat tulisi olla terveelliset, eli ei viinaa/tupakkaa/huumeita ja säännöllisesti liikuntaa. 

Ikähaarukka about 30-50

N24

Vierailija
27/246 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsenäinen ja riittävän itsevarma, joka antaa minunkin olla itsenäinen, muttei on omatoiminen eikä tarraudu kuin iilimato, tai ole  sovinistina. ÄO riittävän korkea, jaksaa kiinnostua vähän kaikesta kuten minäkin, omaa riittävän samanlaisen huumorintajun ja maailmankuvan, on riittävän kaheli ymmärtääkseen minua ja riittävän tasapainoinen kestääkseen minua. Siinäpä se, aika pitkälti ollut aina.

Miten korkea ÄO on riittävä? Riittääko tavallinen?

-ap

Mies on tarpeeksi älykäs, jos osaa keskustella asiasta kuin asiasta ja häneltä saa sujuvia ja nokkelia vastauksia. Lisäksi paljon elämänkokemusta ja kiinnostavia mielipiteitä. Mies, joka on kiinnostunut monista asioista.

Vierailija
28/246 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.google.com/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Fwww.discogs.com%2Fart…

Ulkoiset ominaisuudet about tuollaiset. Kiinnostuksenkohteina olisi historia, matkustelu ja kirjallisuus. Olen kova heavy metal-fani, joten sellainen musamaku olisi jees. Ikähaarukka 35-55. 

N25

I think I fell in love <3 

N28

Vierailija
29/246 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäössä tärkeää on, että on puhdas ja huoliteltu. Siistit, hyvin istuvat vaatteet, hyvä leikkaus tukassa ja jos partaa niin tämä on myös siisti. Kropaltaan sellainen terveen ja sopusuhtaisen näköinen. Nätti hymy ja pilkettä silmäkulmassa.

Vierailija
30/246 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielellään +180 cm, treenattu muttei liikaa, laaja verkosto työssä ja arjessa eli erittäin sosiaalinen, sivistynyt ja älykäs. En kuitenkaan lyttää miestä siltä seisomalta jos on käynyt vain AMK:n. Pitää osata keskustella syvällisesti ja täytyy olla hyvä sängyssä.

Kun perusasiat ovat kunnossa aletaan katsoa miehen tienestejä ja arvomaailmaa, niiden täytyy kohdata tai miehellä ei ole mitään asiaa treffeille.

N27

Noilla meriiteillä miehellä varmasti riittää vientiä ja jos on sinkkuna mikä hänessä on vikana?

Varmasti jos mies haluaa kouvolatukkaisen juopon naisekseen. Lisään vielä ettei kelpaa jos mies on vaikka Mensan jäsen, mutta ei ole sivistänyt itseään. Eli tyhjänpäiväinen älykkö ei kelpaa.

N27

Vierailija
31/246 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.google.com/search?q=mikael+persbrandt&source=lnms&tbm=isch&…

Ulkonäkötoivomus ^^. 

Huumorintaju, samanlainen musiikkimaku, terveelliset elämäntavat ja hyvät/kohteliaat käytöstavat olisivat jees. Olisi kiva, jos lukisi paljon, koska olen itsekin aika nörtti. 

N27

Vierailija
32/246 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkötoivomus ^^. 

Huumorintaju, samanlainen musiikkimaku, terveelliset elämäntavat ja hyvät/kohteliaat käytöstavat olisivat jees. Olisi kiva, jos lukisi paljon, koska olen itsekin aika nörtti. 

N27

Vanha ja tatuoitu? Näyttää tosi iäkkäältä jo

Vierailija
33/246 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisi hassuttelusta ja välillä pöljistäkin jutuista. Tykkäisi työstään tai alasta, jota opiskelee eikä valittaisi työn kamaluutta kokoajan. Tykkäisi harrastaa yhdessä esim. ruokaa laittaen, ulkoillen tai videopelejä (ei mitään shootereita tai NHL:ää pelkästään kiitos) pelaillen, kanssani. Ei olettaisi, että olen hänen äiti, joka siivoaa jäljet, kokkaa ruoat ja huolehtii menot ja tärkeät päivämäärät puolestaan. Olisi myös oma elämä eli tarvisi 24/7 olla kiinni. Pitäisi eläimistä. Olisi valmis kokeilemaan uusia juttuja ja esim. matkustelemaan (sitten jos joskus vielä sellaista voi harrastaa). Luotettava ja valmis sitoutumaan. Pitäisi läheisyydestä muutenkin kuin vain seksin yhteydessä. Seuraisi jollain tasolla maailmaa, niin että voitaisiin keskustella ajankohtaisista asioista. 

Tuossapa varmaan tärkeimpiä ominaisuuksia. Varmaan nämä on liikaa vaadittu, mutta tuollainen mies veisi maton alta totaalisesti.

N33

Vierailija
34/246 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkötoivomus ^^. 

N27

Vanha ja tatuoitu? Näyttää tosi iäkkäältä jo

Mielestäni hän on todella komea! Tatuoinneista olen aina tykännyt, ja mielestäni rypyt tuovat miehen kasvoihin kiinnostavuutta ja "charmikkuutta". Lapsenpyöreys ei ole silmiini viehättävää. 

- Tuo kenelle vastasit

Vierailija
35/246 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iältään noin 42-46, en vaadi hoikkuutta mutta ei mikään valtavan ylipainoinen. Normaali kroppa siis,pituus 173 cm ja siitä ylöspäin. Ei kalju,pientä partaa voi olla mutta inhoan pujopartoja. Kiinnostuksen kohteellakaan ei niin väliä mutta avoin ihmisille ja tietyllä tavalla itsevarma,nöyrä asenne elämää kohtaan. Ei mikään alkoholisti tai pikkurikollinen.

Olen itse 43 vuotias.

Vierailija
36/246 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa haista sille inhottavan hajuiselle partavedelle eikä sellaiselle, että ei ole käynyt pesulla moneen päivään. Soittaa ukulelea tmv. että voitaisiin perustaa bändi. Luetunymmärtäminen ja/tai kuullunymmärtäminen on. Plussaa jos aistii henkiä esim. metsässä, mutta tämä ei ole pakollinen. Soinnikas puheääni. Ikä tyyliin 45.

Vierailija
37/246 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas kiva huomata, että parikymppiset naiset haluavat meitä yli kolmekymppisiä miehiä :)

Ehdottomasti, kunhan on käytöstavat ja hygienia kunnossa :)

Vierailija
38/246 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

- normaalipainoinen

- terveet elämäntavat

- kiinnostunut käymään töissä taikka opiskelemaan

- pulssi löytyy

N25

Vierailija
39/246 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dom mies

Perigjoonm -67 ?

Vierailija
40/246 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisiä vastauksia. Joskin odotettuja.

- pituus

- raamikkuus

- komea naama

- sosioekonominen status

- leukalinja

- tummat hiukset

- sujuvuus ja nokkeluus (sosiaalinen status, viihdytystaidot)

- itsevarmuus