Mikä asia sinua ärsyttää tällä hetkellä eniten?
Mua ärsyttää se, että lapsilla on taas iltavilli päällä ja kohta alkaa taas se nukutustaistelu kun pitäs saada heidät rauhottumaan ja nukkumaan. Pää räjähtää tästä metelistä! 🤯
Kommentit (29)
Vie lapset vielä hetkeksi ulos juoksemaan, sitten puurot ja pesut ja hyvät yöt.
Tahtois saada. Viime kerrasta 6 vuotta.
Se että olen saanut miehen kiinnostumaan itsestäni mutta en voi tutustua mieheen missään ja,töissä hän on asiakkaani niin se olisi epäsopivaa ja muutenkin tyhmää sanoa mitään jos saakin torjunnan ja kuiten sitten näkee enkä muutenkaan usko että on kuvittelen vaan istun kotona ja katson telkkaa ja kärsin.
Kaikki koronaan liittyvät väitteet maskien tehottomuudesta ja salaliitoista ja muttakuninfluenssaankinkuolee... Miten joku jaksaa käyttää energiaa kaiken vastusteluun?
Jotkut pitävät kuntosalia lastentarhanaan ja lähes aina nämä "erityisoikeuksia" omaavat ihmiset ovat tuolta varakkaan naapurikaupungin puolelta.
Ei voi käsittää.
Pari vuotta sitten talon ulkoseinään asennettiin kaksipaikkainen moderni pistorasia. Ensin ei suostunut menemään töpseli toiseen pistokkeeseen. Nyt ei mene enää kumpaankaan, vaan reikien kohdalla on rasioissa esteenä valkoista muovilevyä. En saa oksasilppuria pistokkeeseen enkä toiseen pistokepaikkaan jouluvaloja pihatuijaan.
Ei kai auta kuin soittaa pistorasiat asentaneeseen yritykseen huomenna.
Leila Koo kirjoitti:
Pari vuotta sitten talon ulkoseinään asennettiin kaksipaikkainen moderni pistorasia. Ensin ei suostunut menemään töpseli toiseen pistokkeeseen. Nyt ei mene enää kumpaankaan, vaan reikien kohdalla on rasioissa esteenä valkoista muovilevyä. En saa oksasilppuria pistokkeeseen enkä toiseen pistokepaikkaan jouluvaloja pihatuijaan.
Ei kai auta kuin soittaa pistorasiat asentaneeseen yritykseen huomenna.
Oot reipas kun oksia viitsit iltapimeällä kylmässä ja märässä silputa. Olisinpa itekin.
Juuri tämä sama asia ärsyttää. "Joo Joo, kohta"- vastaus ärsyttää tosin vielä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Se että olen saanut miehen kiinnostumaan itsestäni mutta en voi tutustua mieheen missään ja,töissä hän on asiakkaani niin se olisi epäsopivaa ja muutenkin tyhmää sanoa mitään jos saakin torjunnan ja kuiten sitten näkee enkä muutenkaan usko että on kuvittelen vaan istun kotona ja katson telkkaa ja kärsin.
Asiakkaasi, millä tavoin? voisit vain rohkeasti kysyä esim. kahville tai lenkille. Itse en pistäisi pahaksi jos minua kysyttäisiin ja jos en olisi kiinnostunut niin ilmaisisin sen kohteliaasti. Ei siinä häviä mitään kun kysyy jotain ulos, voitat joka tapauksessa.
Jatkuva kitinä rajoituksista. Ihmisten olisi hyvä opetella hidastamaan muutenkin ja olemaan jatkuvasti hössöttämättä ja kiirehtimässä jonnekin. Mun mielestä tässä tilanteessa on ollut monia hyviäkin puolia, vaikka totta kai työttömyys, sairastuminen ja kiire terveydenhuollossa on p*rseestä.
Oma uupumus. Sain vuosien kovan työn jälkeen unelmien työn. Olen ollut 3kk työssä ja nyt jo ihan burn outissa. Nykyinen työ ei ole tätä aiheuttanut vaan aikaisempien vuosien ponnistelut. Kaikki purkautuu nyt, kun asiat on vihdoin todella hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiakkaasi, millä tavoin? voisit vain rohkeasti kysyä esim. kahville tai lenkille. Itse en pistäisi pahaksi jos minua kysyttäisiin ja jos en olisi kiinnostunut niin ilmaisisin sen kohteliaasti. Ei siinä häviä mitään kun kysyy jotain ulos, voitat joka tapauksessa.
Jos asiakasta ei kiinnosta lainkaan, tulee myöhemmin kiusallisia hetkiä.
Mä odottaisin vielä.
Tuo nyky-ihmisten yletön "kiire" ja hökellys. Kaikki pitää tapahtua mieluummin jo eilen.
Kaikki pikana...
Mä en suostu siihen keissiin.
Ei mikään. Siinä kestikin vuosia päästä tähän tilaan.
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin ei usko rokotteeseen https://www.sannamarin.net/blogi/2010/08/10/34342/?page2
Katsoitkohan päivämäärän. Tuo on vuodelta 2010.
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään. Siinä kestikin vuosia päästä tähän tilaan.
👍
Just tällä hetkellä ei mikään. Eiköhän aihetta löytyisi, jos alkaisin miettimään, mutta yritän nyt olla positiivinen kerrankin.
En saa töitä vaikka yritän. 7 haastattelua takana ja ei silti. Yliopistotutkinto löytyy ja työkokemusta, mutta silti jollain on aina enemmän tai juuri haluttua kokemusta.
Lapsen pitäisi tehdä läksyt..