Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä sisustustrendit tulevat kestämään huonosti aikaa? Aloitan:

Vierailija
07.12.2020 |

Nahkaiset "lenkki"vetimet. En voi käsittää, miten joku ajattelee niiden pysyvän kauniina vuotta pidempään. Tulevat venymään ja rasvoittumaan, ja luultavasti niihin kyllästyy muutenkin hyvin nopeasti.

Kommentit (573)

Vierailija
61/573 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaat lattiat. Tarkoitan sitä harmahtavaa puuta tai laminaattia. Minusta luonnollisen eli lämpimän sävyinen puu on kaunista ja ajatonta. Harmaa näyttää tympeältä.  

Toinen on varmaan ne ruusukultaiset tai kullanväriset hanat. Kullanvärisiä oli jo joskus kasarilla, mutta niitä pidettii jo silloin mauttomina. Voisin kuvitella, että ruusukultaan kypsyisin aika nopeasti.  

Vierailija
62/573 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mikrosementtilattiat

Olen miettinyt mikrosementtilattioita pesuhuoneeseen. Miksi ei?

Ne rupeavat näyttää ankeilta ja varmaankin halkeilevat. Myös muovimatot kylpyhuoneissa näyttivät joskus trendikkään teollisilta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/573 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mikrosementtilattiat

Olen miettinyt mikrosementtilattioita pesuhuoneeseen. Miksi ei?

Ne rupeavat näyttää ankeilta ja varmaankin halkeilevat. Myös muovimatot kylpyhuoneissa näyttivät joskus trendikkään teollisilta. 

Voi luoja. Olin kerran "hätämajoituksessa" hetken aikaa asunnossa, missä oli muovimatot kylpyhuoneessa. Eipä tarvinnut kaukaa etsiä syitä miksi siellä haisi niin kummalle.. :D

Vierailija
64/573 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko teillä on mennyt hermot sohviin ja sänkyihin, joiden alle pääsee pölyä ja tavaraa, muttei imuri?

Meillä tällainen sohva! Alus aina täynnä lasten pikkutavaroita ja sukkia (pölyn lisäksi). Imuri mahtuu jos pikkuisen nostaa. Siivoojat eivät tietenkään nosta (ymmärrän, ei kenenkään tarvitse selkäänsä venäyttää), joten minulle jää se kämpän v-mäisin siivouskohde. Olenkin ajatellut lopettaa koko siivouksen ostamisen.

Vierailija
65/573 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keittiösaarekkeet. Jo nyt on aika moni kommentoinut että se on vain tiellä kun haluat ripeästi liikkua keittiössä.

Olettepas te kiireisiä😅

Vierailija
66/573 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko teillä on mennyt hermot sohviin ja sänkyihin, joiden alle pääsee pölyä ja tavaraa, muttei imuri?

Meillä tällainen sohva! Alus aina täynnä lasten pikkutavaroita ja sukkia (pölyn lisäksi). Imuri mahtuu jos pikkuisen nostaa. Siivoojat eivät tietenkään nosta (ymmärrän, ei kenenkään tarvitse selkäänsä venäyttää), joten minulle jää se kämpän v-mäisin siivouskohde. Olenkin ajatellut lopettaa koko siivouksen ostamisen.

Sama. En tiedä missä mielenhäiriössä ostin tuon sohvan kun yleensä olen aika tarkka näistä jutuista. Kaikkee pientä lasten tavaraa ja pölyä aina täynnä.

Vierailija
67/573 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. En tiedä missä mielenhäiriössä ostin tuon sohvan kun yleensä olen aika tarkka näistä jutuista. Kaikkee pientä lasten tavaraa ja pölyä aina täynnä.

Juuri ostin uuden sohvan ekä voi käsittää, miksi pidin toisena vaihtoehtona tällaista matalaa mallia. Minulla on ollut sellainen ennenkin ja vihasin sitä. Onneksi tulin järkiini.

Vierailija
68/573 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä mustavalkoisuus myöskään katoa, on ihan ikitrendi.

Toinen varmasti pysyvä, jota täällä aina parjataan on skandinaavinen sisustus Artekeineen. Niitä ei tarvi olla uusimassa.

Milloin musta-valko-harmaa asunto olisi koskaan ollut trendi? Siis kun mietti aikakausia taaksepäin. 30-,40-,50-,60- ja ei todellakan 70- tai 80-luvulla tuollainen ollut missään vaiheessa trendikästä.

80-luvulla meidän kanssa samassa rapussa asui vähän muita rikkaampi perhe ja heillä oli valkoinen sisustus: nahkasohva, matot, verhot, kirjahylly, ruokailuryhmä, makuuhuoneiden kalusteet... Sohvapöytä oli lasia. En tiedä oliko noissa piireissä valkoinen sisustus ihan trendi, koska olivat ainoat jotka minä tunsin.

Vierailija
69/573 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta keittiö, ruusukulta/kullan väriset hanat, todella tummaksi maalatut seinät, iso kuvioiset räikeät tapetit.

Vierailija
70/573 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta keittiö, ruusukulta/kullan väriset hanat, todella tummaksi maalatut seinät, iso kuvioiset räikeät tapetit.

Nämä näyttää niin ihanilta sisustuslehdissä, mutta en itse jaksaisi asua vuosikausia tunnelmallisen pimeässä asunnossa.

Vierailija
71/573 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri ostin uuden sohvan ekä voi käsittää, miksi pidin toisena vaihtoehtona tällaista matalaa mallia. Minulla on ollut sellainen ennenkin ja vihasin sitä. Onneksi tulin järkiini.

Esimerkiksi Sinin siivouslasta sopii matalan sohvan alle ongelmitta. Lastaan kiinni staattinen liina ja on tehokkaampi kuin mikään imuri.

Vierailija
72/573 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryijyt.

Vierailija
73/573 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä valokuvatapetti tulee tiensä päähän aika nopeasti.

Vierailija
74/573 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi Sinin siivouslasta sopii matalan sohvan alle ongelmitta. Lastaan kiinni staattinen liina ja on tehokkaampi kuin mikään imuri.

Ei mahdu, liitoskohta on liian paksu.

Vierailija
75/573 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mahdu, liitoskohta on liian paksu.

Eikä toimi jos on matto

Vierailija
76/573 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku haluaa sisustaa kotinsa mustavalkoharmaaksi eli ankeaksi?

Vierailija
77/573 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapetoidut ja värikkäät seinät. Palataan takaisin valkoiseksi maalattuihin siniin koska ne ovat Basic ja helpot eivätkä ärsytä ketään.

Vierailija
78/573 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku haluaa sisustaa kotinsa mustavalkoharmaaksi eli ankeaksi?

Jotkut ajattelevat, että eleettömyys on tyylikästä. Joillekin se on helpoin tie kun ei ole värisilmää.

Vierailija
79/573 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjahyllyt, kirjat, keräilytavarat ja turhat koriste-esineet kuten karttapallot tulevat häviämään melko pian lopuistakin suomalaiskodista kokonaan. Palataan yksinkertaiseen ja minimaaliseen sisustukseen johon kuuluu mahdollisimman vähän tavaraa joka on tarvittaessa helppo ja nopea pakata ja muuttaa uuteen asuntoon.

Vierailija
80/573 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjahyllyt, kirjat, keräilytavarat ja turhat koriste-esineet kuten karttapallot tulevat häviämään melko pian lopuistakin suomalaiskodista kokonaan. Palataan yksinkertaiseen ja minimaaliseen sisustukseen johon kuuluu mahdollisimman vähän tavaraa joka on tarvittaessa helppo ja nopea pakata ja muuttaa uuteen asuntoon.

Tämä viesti on vuodelta 2010