Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä sisustustrendit tulevat kestämään huonosti aikaa? Aloitan:

Vierailija
07.12.2020 |

Nahkaiset "lenkki"vetimet. En voi käsittää, miten joku ajattelee niiden pysyvän kauniina vuotta pidempään. Tulevat venymään ja rasvoittumaan, ja luultavasti niihin kyllästyy muutenkin hyvin nopeasti.

Kommentit (586)

Vierailija
581/586 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta keittiö, kuin asuisi Mordorissa. 

Vierailija
582/586 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marmoria jäljittelevä kuviointi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/586 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen halpisdopamiinikrääsäsisustus. Kyllä värikkään ja leikkisän sisustuksen rakastajia aina varmaan tulee olemaan. En vain käsitä, kun jollain on vaikka viktoriaaninen hieno talo, jonka sitten sisustaa krääsällä. Ei minua siis sentään triggeröi se, mutta itse en pidä semmoisesta halpismaksimalismista, ja veikkaisin ettei tule kestämään kauaa se trendi. Silti minusta on kiva aina, jos ihmiset ilmaisevat itseään ja viihtyvät siinä ympäristössään. Vaikkei se kestäiskään kymmentä vuotta se ilo. Mutta nyt kun kysyttiin veikkauksia, niin tämä! 

Vierailija
584/586 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen halpisdopamiinikrääsäsisustus. Kyllä värikkään ja leikkisän sisustuksen rakastajia aina varmaan tulee olemaan. En vain käsitä, kun jollain on vaikka viktoriaaninen hieno talo, jonka sitten sisustaa krääsällä. Ei minua siis sentään triggeröi se, mutta itse en pidä semmoisesta halpismaksimalismista, ja veikkaisin ettei tule kestämään kauaa se trendi. Silti minusta on kiva aina, jos ihmiset ilmaisevat itseään ja viihtyvät siinä ympäristössään. Vaikkei se kestäiskään kymmentä vuotta se ilo. Mutta nyt kun kysyttiin veikkauksia, niin tämä! 

Että vallan viktoriaaninen talo. 

Vierailija
585/586 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pampaheinät/osmankäämit maljakossa, olkilamput (sisustus a'la Sara Sieppi)

Ei osmankäämit maljakossa ole mikään uusi juttu!

Ei tässä uusia juttuja kysyttykään, vaan mitkä ei kestä aikaa.

Meillä oli kotona osmankäämejä maljakossa 70-luvulla, ei ole näkynyt enää viime vuosikymmeninä.

Höpsis miulla niitä on maljakossa.

Vierailija
586/586 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun talon emäntä hoitaa kauneuttaan laitattamalla silikonirinnat ja botoxia poskille ja huuliin, niin kymmenen vuoden päästä olohuonetta kaunistaa lerppahuulinen ja riippurintainen ilmestys sohvalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi