Sinkkumies, nämä asiat tulee olla kunnossa asunnossasi
1. Yleinen siisteys. Jos kotisi näyttää yleisesti paskaiselta, niin en aio edes tulla sinne. Yleistietoa mitä jotkut eivät edes sisäistä.
2. Vierasvaraisuus. Kotonasi tulisi olla jotain mikä viihdyttää vieraasi. Onhan sinulla tarpeeksi istumapaikkoja, onhan sinulla tv, onhan sinulla lehtiä, kirjoja tai sarjakuvia?
3. Tarvikkeet. Vessassa tulisi olla tarpeeksi vessapaperia, tamponi ja pieni kannellinen roskis josta ei näy läpi.
Nämä on siis ainoat mitä oikeasti tarvitsee. Jos pidät edes hieman mahdollisena naisvierasta, niin siinä on hyvä lista sinulle.
Kommentit (33)
Pidä myös huoli että vessasta löytyy käsisaippuaa ja että vieraalle löytyy puhdas pyyhe. Vessanpytty ja lavuuari puhtaina. P*skaisuus on todella ällöttävää ja ihme kyllä nämä ei ole kaikille itsestään selvyyksiä.
Muuten kelpaan Ap:lle, mutta noi tamppoonit.
Miksi minä sellaisia omistaisin, kun itselleni ne eivät ole tarpeen?
Nainenkin voi ottaa sellaiset tarvittaessa mukaan.
Ihan kiva on myös, että yövieraallekin löytyy tyyny :D
Voi hyvä luoja näitä, aina vaan pahenee. Miesten pitäisi tarjota seuraavaksi varmaan linna, iso ky*pä (jota ei käytetä kuitenkaan kuin istuen pissatessa) ja vegaanimenyy näille voimaantuneille ja nirppanokkaisille ihravuorille. Kuohinta potenssiin tuhat.
Mihin naista tarvitsee sen puolukkapäivien aikana kyllä se saa pysyä sen ajan ihan kotonaan.
Kuulostaa siltä, kuin olisi menossa yksityisen hammaslääkärin vastaanotolle. Tunnekin on ihan samanlainen.
Vierailija kirjoitti:
Mihin naista tarvitsee sen puolukkapäivien aikana kyllä se saa pysyä sen ajan ihan kotonaan.
Varsinkin kun niinä aikoina naiset tuppaavat olemaan tavallistakin äkeämpiä.
2. Viihdykkeenä on vuode ja kulli. Meillä ei salkkareita seurata.
Kas joku kummajaisuus jo huomattiinkin. Minkä ihmeen takia olla siivottu kämppä jos nainen kuitenkin tulee?
mies52v
Kerran eräs nainen alkoi jälkeenpäin dissata kun asuntoni ei ollut sisustettu kunnolla. Olisi pitänyt olla moderneja huonekaluja ja niiden värit synkronoida keskenään. Toistet naiset puolestaan ovat tarkkoja vain siisteydestä ja käytöstavoista.
Oletteko tosissanne että joillakin miehillä ei ole hallussa näissä kommenteissa listatut asiat?
Siivoan kahdesti viikossa, missään ei ole mitään roskia tai tahroja missään näkyvillä, paitsi pölyä on saattanut ehtiä kertyä pinnoille. Ei tiskivuoria missään, ei pyykkivuoria missään, ei kuraa kylppärissä, vessanpönttö vitivalkoinen. Jääkaappi ja pakastin ok.
Kahvia, teetä, kaljaa, viiniä, viinaa, juustoja, hedelmiä, perusruokaa, musiikkia, elokuvia, parveke, sauna, jne jne jne on.
Istumapaikkoja 10-15, nukkumapaikkoja 3-4.
Olen poikamies, ja saan välillä sellaisen kuvan että miehet eivät toisinaan osaa edes takamustaan pyyhkiä, mikä siinä normaalisti elämisessä on niin vaikeaa? :D
Ei kyllä hyvältä vaikuta jos kukaan nainen kokee tarpeelliseksi jakaa tällaisia yleismaailmallisia neuvoja miehille.
Olen nainen ja ainut josta itse listasta välitän on siisteys. Omat kuukautisvehkeet kannan mukanani, miehet mitään tamponeja veskeihinsä tarvitsen.