Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perustuuko valtaosalla ihmisistä parisuhde rakkauteen?

Vierailija
07.12.2020 |

Vai oletteko jostain muusta syystä yhdessä?

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se rakkaus nyt sitten on? Mitä vanhemmaks oon tullut sitä epäselvemmäksi asia on käynyt.. kyllä se suhteessa säilyminen on varmasti jokaisen henkilön kohdalla aika monen asian summa.

Vierailija
62/72 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiseen asuntolainaan, lapsiin tai laiskuuteen. Suurin osa. Intohimo laimenee naisella vuodessa ja miehellä kahdessa.

Jos mies on aivan paska, niin muna ei riitä kiehtomaan edes avioon saakka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se rakkaus nyt sitten on? Mitä vanhemmaks oon tullut sitä epäselvemmäksi asia on käynyt.. kyllä se suhteessa säilyminen on varmasti jokaisen henkilön kohdalla aika monen asian summa.

Rakkaus on jotain todella harvinaista.

Vierailija
64/72 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteet eivät perustu rakkauteen, vaan taloudelliseen, psykologiseen tai seksualiseen hyväksi käyttöön.

Juuri näistä hyväksikäytöistähän me ihmiset perinteisesti tullaan onnellisiksi ;)

Mutta oikeasti: Olen pahoillani, että sinä et ole vielä kokenut rakkautta :(

Vierailija
65/72 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On olemassa seksisuhteita ja luulempa että miehille suhde alkaa seksisuhteena, lähes aina.

Haha, me oltiinkin jo naimisissa ennenkuin molemmt sai upean seksisuhteen <3

Kateelliset ne aina jaksaa alapeukuttaa :D Miksi toisten valinnat/onni saavat aikaan ikäviä tunteita? Sitä kandeis miettiä.

Vierailija
66/72 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis täällä vapaassa Suomen maassa, ei mitään pakkoavioliittoja.

Ap

Entäs Muslim, helluntailais ,lesdat ym lahkot...eix nekin asu suomessa?

Vierailija
67/72 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en voisi seurustella kuin rakkaudesta.

Aidon rakkauden rinnalla kaikki muu on turhaa, rakennetaan yhdessä sitä tulevaisuutta.

Olen ollut teini-iästä saman ihmisen kanssa yhdessä ja rakastan häntä edelleen joka päivä vain enemmän. Vaikeuksia ja kasvukipuja on ollut ja hemmetisti mutta yhdessä selvitty.

Miten voisi olla jonkun kanssa yhdessä, jos ei rakkaudesta (poislukien yhteisten lasten takia)?

Miksi kysyt?

N28

Siten voi olla ilman rakkautta yhdessä, koska onhan sairaita ihmisiä, ja kaikenlaisia kompleksisia vallankäyttö- ja läheisriippuvuus- suhteita. 

Vierailija
68/72 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis täällä vapaassa Suomen maassa, ei mitään pakkoavioliittoja.

Ap

Entäs Muslim, helluntailais ,lesdat ym lahkot...eix nekin asu suomessa?

Muista en tiedä, mut mistä keksit että helluntailaisilla tai lestadiolaisilla olisi pakkoavioliitoja?

Vierailija
69/72 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nadja Sukari tuli uskoon rakkauden takia!

Sai taivaspaikan ja miljonäärin!!!

Siinä teille rakkautta!!

Vierailija
70/72 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtaosin parisuhde perustuu miehen lompakkoon, mutta harva (nainen) myöntää sitä.

Ja harva mies myöntää sitä, että on parisuhteessa vaan siksi, että saa säännöllistä seksiä :) 

Onko vieläkin niin vanhanaikaisia ihmisiä olemassa, että kuvittelevat seksin olevan miehille jotenkin tärkeämpää kuin naisille

No itse en ainakaan ole ikinä kuullut naisesta, joka jäisi suhteeseen vain hyvän seksin takia (ellei kyseessä ole seksisuhde). Tällaisia miehiä tiedän kuitenkin useita ystäväpiiristäni.

- Eri

Onko hyvä seksi jotenkin huono syy "jäädä" suhteeseen?

Vierailija
71/72 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtaosin parisuhde perustuu miehen lompakkoon, mutta harva (nainen) myöntää sitä.

Ja harva mies myöntää sitä, että on parisuhteessa vaan siksi, että saa säännöllistä seksiä :) 

Onko vieläkin niin vanhanaikaisia ihmisiä olemassa, että kuvittelevat seksin olevan miehille jotenkin tärkeämpää kuin naisille

No itse en ainakaan ole ikinä kuullut naisesta, joka jäisi suhteeseen vain hyvän seksin takia (ellei kyseessä ole seksisuhde). Tällaisia miehiä tiedän kuitenkin useita ystäväpiiristäni.

- Eri

Onko hyvä seksi jotenkin huono syy "jäädä" suhteeseen?

No ainakin minun mielestäni on, jos suhteessa ei ole kunnioitusta, riidellään paljon ja ei ole mitään muuta yhteistä. Eikö olisi järkevämpää erota, ja etsiä fuckbuddy? 

Vierailija
72/72 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan