En ole käynyt suihkussa 3vk. Kädet ei kestä vettä
Kosteuspyyhkeet, käsisuihku, kuivaharjaus käytössä.
Kommentit (12)
Mulla on ollut joskus pahimpina aikoina sama ongelma. Käytin silloin kertakäyttöhanskoja suihkussa käydessäni.
Minulla kädet lakkasivat kestämästä vettä tietyssä asunnossa. Eikö kätesi kestä mitään vettä? Teippaa kumihanskat käsiin?
Jalatkin on auki. Hiukset pesen saappaat jalassa. Joka paikka kutisee.
Mökillä lähdevesi ei kutise. Kädet meni lopullisesti rikki keväällä käsidesistä ja jatkuvasta pesusta. Diebetes
Tottakai on kertakäyttökäsine et käytössä. Epäilen olevani joillekin niistäkin allerginen. Nitriili ok.
Ap
onko sielläkin kalkkinen vesi? itse kärsin samasta vaivasta. pitäisi kai kokeilla auttaako suihkuun ja hanoihin laitettava suodatinsysteemi.
Iho tarvitsee kosteutta, käytä saippuan tilalla rasvaista kosteusvoidetta. Kuivaa hyvin ja rasvaa.
Käsiä ja jalkoja pitää hoitaa päivittäin , hiki ja epäpuhtaudet pitää pestä pois, iho tulehtuu muuten, ilmakylpyjä, huolellinen rasvaus..
Ettei ongelmasi johdu nyt siitä, ettet peseydy tarpeeksi ja iho on täysin tulehtunut?
Paksu kerros rasvaa jalkateristä polvien alapuolelle asti ja käärit ne elmukelmuun ja siihen sukat päälle. Sama käsiin yöksi.
Rasvaan tummelilla, schollilla, aloe veralla 2x/pv. Pyyhin kosteuspyykkeillä. Näin ollut jo keväästä.
Diabetes joten normaalit haavat kestää parantua.
Vierailija kirjoitti:
Rasvaan tummelilla, schollilla, aloe veralla 2x/pv. Pyyhin kosteuspyykkeillä. Näin ollut jo keväästä.
Diabetes joten normaalit haavat kestää parantua.
Kannattaa mennä apteekkiin ja ostaa sieltä herkälle iholle sekä kuivalle iholle sopivat tuotteet. Nuo halppistuotteet ja se, ettet peseydy voi olla syynä sille, miksi sun iho on noin pahana nyt (ja tottakai diabetes).
Esim kokeile tätä: https://www.yliopistonapteekki.fi/carbalan-plus-perusvoide-pumppupullo-…
Myös suihkusaippuat vaihda apteekissa oleviin "rasvaisiin" suihkushaippuoihin, mitkä eivät kuivata ihoa. Halppistuotteet kuivattavat aina
??? Ekstra rasvaisen kosteusvoiteen kanssa suihkuun!