Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa te rokotevastaiset mitä haittaa luulette että rokotteesta on?

Vierailija
07.12.2020 |

Mikä kuolleisuus prosentti on vs itse korona?

Ja jos ei kuole tohon, niin mitä muuta haittavaikutuksia luulette että tulee?

Kommentit (327)

Vierailija
141/327 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin varmoista lähteistä olen saanut tietooni että rokotteen sivuvaikutuksena mieskunto paranee 3000%.

Vierailija
142/327 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MikaK kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tärkeämpää kuin tietää haitoista on tietää rokotteen hyödyistä. Mitä teen rokotteella, joka ei estä mua saamasta tartuntaa eikä tartuttamasta muita? En niin mitään. Maaliskuun alusta lähtien olen pysynyt kotona, jotta voin tavata iäkkäitä vanhempiani. Sen harvan kerran, kun olen käynyt jossain, ole käyttänyt hengityssuojainta. Jos rokotteen ottamisen jälkeen joutuisin edelleen elämään ihan kuten tähänkin asti, miksi ottaisin koko rokotetta? 

Mihin tämä virhekäsitys perustuu että rokote ei muka estäisi tartuntaa? Estäähän se 95% niistä.

Ilmaisin vähän huonosti. Rokotteenhan ei ole todettu estävän tartunnan saanutta tartuttamasta muita, mutta suojaa rokotteen ottajaa itseään saamasta taudin vakavaa muotoa. Eli edelleen on mahdollista, että rokotteen otettuanikin saisin tartunnan ja tartuttaisin iäkkäät vanhempani. Tai vaihtoehtoisesti pysyisin edelleenkin kotona ja vain hyvin harvoin ja todellisen pakon edessä kävisin jossain käyttäen hengityssuojainta. Ts mikään ei mun elämässäni muuttuisi, vaikka ottaisinkin rokotteen. Edelleen kökkisin kotona, edelleen hengityssuojain, jos olisi pakko mennä jonnekin. 

Muita tartuttaa kuitenkin paljon pienemmällä todennäköisyydellä, jos on ottanut rokotteen, koska silloin sairastuukin paljon epätodennäköisemmin. Jos satut saamaan tartunnan rokotteesta huolimatta (eli kuulut siihen 5 prosenttiin, johon rokote ei tehoa), niin silloin on tietysti oletettavaa, että voi tartuttaa muita ihan samalla tavalla kuin ilman rokotettakin. Rokote vähentää muiden tartuttamista kokonaisuutena, koska se vähentää sairastumisia. Vähemmän sairastuneita -> vähemmän levittäjiä.

eri

Miksi maskeja käytetään, jos oireettomia levittäjiä ei ole? Jos rokote toimii oireiden lieventäjänä, niin oireettomia tartuttajia luultavasti haahuilee entistä enemmän julkisilla paikoilla.

Kuka sanoi, että oireettomia levittäjiä ei ole lainkaan ole?

Nimimerkki "eri"

Paitsi että en sanonut. Kuka tahansa vastaantulija voi tartuttaa, mutta sairastunut tartuttaa paljon todennäköisemmin, vai olenko erehtynyt?

Olet. Sairastunut tai altistunut on kotona karanteenissa.

Moni kun taas toivoo, että rokotteen ansiosta olisi vähemmän tarvetta karanteeneihin ja muihin rajoitteisiin.

Mutta kun nää rajotteet on muutenkin aivan turhia! Ymmärrän kyllä, että riskiryhmäläiset ei voi liikkua kuten ennen, mutta että sen takia rajoitetaan KAIKKIA! Pelotellaan ihmiset käyttämään maskeja, uskotellaan, että korona on paljon muita viruksia vaarallisempi ja että jokainen voi kuolla. Ja sitten ihmiset vielä uskoo näihin, vaikka jo kevään jälkeen se nähtiin, että kaikki pelottelu on ollut aivan turhaa, ei korona koitunutkaan kaikkien siihen sairastuneiden kohtaloksi, vaan itseasiassa lähes kaikki paranee siitä.

Ovatko siis sekä rajoitteet että rokotus mielestäsi turhia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/327 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun nää rajotteet on muutenkin aivan turhia! Ymmärrän kyllä, että riskiryhmäläiset ei voi liikkua kuten ennen, mutta että sen takia rajoitetaan KAIKKIA! Pelotellaan ihmiset käyttämään maskeja, uskotellaan, että korona on paljon muita viruksia vaarallisempi ja että jokainen voi kuolla. Ja sitten ihmiset vielä uskoo näihin, vaikka jo kevään jälkeen se nähtiin, että kaikki pelottelu on ollut aivan turhaa, ei korona koitunutkaan kaikkien siihen sairastuneiden kohtaloksi, vaan itseasiassa lähes kaikki paranee siitä.

Rajoitteiden ansiosta täällä ei ole vielä porukkaa kuollut samaa tahtia kuten esim Ruotsissa. Jos rajoitteita ei olis laitettu, olis meilläkin jo terveydenhuollon kantokyky ylittynyt.

Vierailija
144/327 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette halua rokotetta, joka on tehty tuosta MRC-5? Onko se mielestänne eettisesti väärin vai ette halua jotain ihmissoluja kehoonne? Miten se eroaa esim. siitä että joutuisitte verensiirtoon?

MRC-5 ei ole rokotteen valmistusaika, vaan rokotteen ainesosia valmistetaan soluviljelmissä, joissa käytetään MRC-5-kasvatuslinjan ihmissoluja. Tätä solulinjaa on käytetty 60-luvulta asti, esimerkiksi poliorokotteen tuottamiseen.

Kolmikirjaimiset koodit eivät sinänsä vielä tee asioita vaarallisiksi ;)

Vierailija
145/327 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joltain oli lähtenyt tunteet ja hän kuvasi että sielu kuoli. "They killed God".

Sitä paitsi tosiaan uskon elämän jatkuvan kuoleman jälkeen ja haluan olla vaarantamatta yhteyttä Jumalaan. Jos kerta haluavat amputoida Jumalan meistä. Salaa tietenkin.

Voitko laittaa linkin? Joku amerikkalainen puhui tästä. Mut eikö rokotteita oo monia eikä vaan yks?

Se selitti jotain että patentin numero on 060606 tai joku ja ainesosan nimi Luciferase tai joku.

Vierailija
146/327 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko AP:lle maksetaan näistä aloituksista?

Vierailija
147/327 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MikaK kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tärkeämpää kuin tietää haitoista on tietää rokotteen hyödyistä. Mitä teen rokotteella, joka ei estä mua saamasta tartuntaa eikä tartuttamasta muita? En niin mitään. Maaliskuun alusta lähtien olen pysynyt kotona, jotta voin tavata iäkkäitä vanhempiani. Sen harvan kerran, kun olen käynyt jossain, ole käyttänyt hengityssuojainta. Jos rokotteen ottamisen jälkeen joutuisin edelleen elämään ihan kuten tähänkin asti, miksi ottaisin koko rokotetta? 

Mihin tämä virhekäsitys perustuu että rokote ei muka estäisi tartuntaa? Estäähän se 95% niistä.

Ilmaisin vähän huonosti. Rokotteenhan ei ole todettu estävän tartunnan saanutta tartuttamasta muita, mutta suojaa rokotteen ottajaa itseään saamasta taudin vakavaa muotoa. Eli edelleen on mahdollista, että rokotteen otettuanikin saisin tartunnan ja tartuttaisin iäkkäät vanhempani. Tai vaihtoehtoisesti pysyisin edelleenkin kotona ja vain hyvin harvoin ja todellisen pakon edessä kävisin jossain käyttäen hengityssuojainta. Ts mikään ei mun elämässäni muuttuisi, vaikka ottaisinkin rokotteen. Edelleen kökkisin kotona, edelleen hengityssuojain, jos olisi pakko mennä jonnekin. 

Muita tartuttaa kuitenkin paljon pienemmällä todennäköisyydellä, jos on ottanut rokotteen, koska silloin sairastuukin paljon epätodennäköisemmin. Jos satut saamaan tartunnan rokotteesta huolimatta (eli kuulut siihen 5 prosenttiin, johon rokote ei tehoa), niin silloin on tietysti oletettavaa, että voi tartuttaa muita ihan samalla tavalla kuin ilman rokotettakin. Rokote vähentää muiden tartuttamista kokonaisuutena, koska se vähentää sairastumisia. Vähemmän sairastuneita -> vähemmän levittäjiä.

eri

Miksi maskeja käytetään, jos oireettomia levittäjiä ei ole? Jos rokote toimii oireiden lieventäjänä, niin oireettomia tartuttajia luultavasti haahuilee entistä enemmän julkisilla paikoilla.

Kuka sanoi, että oireettomia levittäjiä ei ole lainkaan ole?

Nimimerkki "eri"

Paitsi että en sanonut. Kuka tahansa vastaantulija voi tartuttaa, mutta sairastunut tartuttaa paljon todennäköisemmin, vai olenko erehtynyt?

Olet. Sairastunut tai altistunut on kotona karanteenissa.

Moni kun taas toivoo, että rokotteen ansiosta olisi vähemmän tarvetta karanteeneihin ja muihin rajoitteisiin.

Se on se ongelma - kun torjuntatoimet auttavat, yksinkertainen ihminen ajattelee, että ne olivat turhia,

Vierailija
148/327 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MikaK kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eri

Mistä mä sen tartunnan saisin? Koronakeijultako? Juurihan mä kirjoitin, että olisipa mulla rokote tai ei, joutuisin silti kökkimään kotona. Ihan yhtä hyvin voin kökkiä kotona ilman rokotetta (olen kökkinyt jo 9 kuukautta ilman mitään ongelmaa) . Mä ymmärrän, että jos on hirvee kiire päästä baareihin yms , mutta pelkää saavansa tartunnan, silloin varmasti kannattaakin ottaa rokote. Mulla ei ole kiire. Mulla on aikaa odottaa, että hätäisimmät ensin testaavat rokotteen. 

Pahoittelen, sain ensin sen käsityksen, että sinua nimenomaan huolettaa, että voit sairastua ja tartuttaa muita. Koska kirjoitit: "Eli edelleen on mahdollista, että rokotteen otettuanikin saisin tartunnan ja tartuttaisin iäkkäät vanhempani." (Ehkä viestin alkupuolella sanotut asiat vaikuttavat viestin tulkitsemiseen enemmän kuin mitä sen jälkeen sanotaan.)

Vierailija
149/327 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta että yhtäkkiä ihmiset kuvittelee olevansa pätevämpiä kun koko maan johtavat terveyden asiantuntijat, tiedemiehet, maailman johtavat tutkijat jne jne. Millaisessa harhassa te elätte?

Joku Pirkko, ammattikoulun maalarilinjan käyneenä ja internet"tutkimuksen" pohjalta kuvittelee tietävänsä pandemiasta, viruksista, RNS:sta, soluista, rokotteista ja niiden tutkimisesta niin paljon että voi kohauttaa olkapäitään ja todeta että minäpä satun tietämään että koko tiedemaailma on väärässä.

Mulla ei oo paljoa hyvää sanottavaa tälläsistä Pirkoista, mutta täytyy sanoa että ainakin itseluottamus on kohdallaan.

Vierailija
150/327 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikkei koronaan kuolisikaan, koronan todistetut haittavaikutukset on pahemmat (pitkäkestoisia jälkitauteja,  aivoverenkiertohäiriöitä, keuhkojen toiminta heikkenee) ja niitä on raportoitu todella paljon nuorillakin ihmisillä, haittoja on raportoitu jopa kymmenellä prosentilla sairastaneista, kun taas rokotteen (jota on kehitetty jo parikymmentä vuotta - tämä korona on sukua SARSille: SARS (Sars-cov-1) ja MERS on koronaviruksen aiheuttamia hengitystieinfektioita joihin on yli 20 vuotta tutkittu, testattu ja kehitetty tehokkaita ja turvallisia rokotteita ja tämä covid-19 rokote on niiden pohjalta rakennettu. Tämä covid-19 on sars-cov-2 aiheuttama tauti.) haittavaikutuksia ei ole raportoitu juurikaan. Eli valittavana on tauti, josta on näyttöä että seuraukset voi olla ikäviä tai rokote, jota on testattu jo kymmenillä tuhansilla ilman mainittavia haittavaikutuksia.

Toistaiseksi näyttää siltä, että n. 10% koronaan sairastuneista saa niin vakavan muodon, että toipuminen kestää yli 3vk. Rokotteen vakavia haittoja ei tietääkseni ole ilmennyt vielä yhtään, vaikka annoksia on jaettu jo muutamia kymmeniä tuhansia. Tästä voidaan laskea karkeasti, että vaikka molempiin liittyy ilman muuta riskejä, rokottautuminen on vähintään joitain satoja kertoja turvallisempaa kuin COVID19:n sairastaminen.

Ja maa on litteä.

Usko sinä vain noita kauhutarinoita, joilla saadaan ihmiset hysterian valtaan, käyttämään maskia, ottamaan rokote..

Todellisuudessa koronan vaarallisuutta on liioiteltu ja reippaasti, se ei ole yhtään sen pahempi kuin mikään muukaan virus. Johan sen pitäisi tajuta ihan omaa järkeä käyttämällä, kun näkee tilastot sairaalassa olleista ja kuolleista. Suurin osa sairastaa taudin lievänä, suuri osa jopa oireetta. Mutta media haluaa levittää pelkoa kertomalla ainoastaan niistä harvoista, joille oireet ovat pahempia.

Entäs nämä kauhutarinat, joissa pelotellaan että rokote olisi vaarallisempi kuin virus? Korona aiheuttaa todistetusti pitkiä ja ikäviä jälkioireita nuorillekin ihmisille, myös sellaisille joilla tauti on ollut aika lievä. Tapauksia on paljon jopa Suomessa, jossa tartuntoja kuiteknin suhteellisen vähän moneen muuhun maahan verrattuna. Jos näistä ei kerrottaisi niin auta armias mikä huuto syntyisi, että miksi media tällaisia peittelee.

Rokotetta taas on tutkittu juuri niin paljon, kun rokotteilta vaaditaan muutenkin. Mutta koska koko tiedemaailman fokus on just nyt koronarokotteissa, tutkimukseen on pistetty rahaa, prosessia on nopeutettu, tutkimusvaiheita on voinut tehdä yhtä aikaa ja vapaaehtoisiakin löytynyt varmaan helpommin. Kutakin rokotetta on pistetty kymmenilletuhansille, eikä vakavia sivuvaikutuksia ole löytynyt. Eihän se toki niitä satavarmasti sulje pois, mutta tähän mennessä ongelmia ei ole ilmennyt.

Tältä pohjalta: rokote kiitos, ei tartuntaa.

Ota sinä rokote, kukaan tuskin on kieltänyt sua ottamasta. Mäkin saatan ottaa sen joskus myöhemmin, mutta en vielä. 

Vierailija
151/327 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pfizer Pharmaceuticals Limited Cayman Islands, George Town

www.info-clipper.com › company › pfizer-pharmaceuti...

Check Pfizer Pharmaceuticals Limited. Pfizer Pharmaceuticals Limited is a company registered in Cayman Islands.

Veroparatiiseihin on haluttu pakollakin pumpata rahaa, Nämä ovat niitä ahneita, joille ei mikään riitä! Pfizer:in ja vastaavien tutkijat siellä kieriskelevät rahoissaan vartioiduissa taloissaan, p*neskelevat toisiaan ja hakkauttavat pamppujen avulla, poliiseilla, ja ihmisiä kuolee nälkään!

Tanskassa oneksi saatii juuri kolme päivää sitten kumottua lakiesitys, jonka esitti, että ihmiset, ja ryhmät jotka eivät ole rokotteesta kiinnostuneita voidaan yksilöidä, ja poliisi toimittaa eristykseen.

Onneksi se saatiin siellä nurin. Siitä oli isot mielenosoitukset, mahtaakohan tästäkään ketjusta kaikki tietää? Fiksuja nuoria, kun lähtivät kadulle!

Vierailija
152/327 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo 1,5 miljoonaa ”rokotteesta kieltäytyjää” on kuollut. Paljonko rokotettuja on kuollut?

Vierailija
153/327 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole rokotevastainen. En ajattele, että rokotteesta välttämättä olisi jotain haittaa. Mutta en ota rokotetta heti, kun sellainen on hätäisesti kyhätty. Ihan ensimmäisenä haluan tietää, kuinka pitkän suojan se antaa. Mulla ei ole mitään tarvetta ottaa rokotetta, joka suojaa esim 3 kk. Voin olla 3 kk kotonakin. 

Hienoa, että löytyy ihmisiä jotka pystyy olemaan kotonakin. Kun juttuja lukee, niin suurin osa on aina jonnekin menossa, väkipaljous ei haittaa mitään.

Vierailija
154/327 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut rokotteet on kehitetty abortoitu yen sikiöiden avulla, niitä haluan välttää.

Vierailija
155/327 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MikaK kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eri

Mistä mä sen tartunnan saisin? Koronakeijultako? Juurihan mä kirjoitin, että olisipa mulla rokote tai ei, joutuisin silti kökkimään kotona. Ihan yhtä hyvin voin kökkiä kotona ilman rokotetta (olen kökkinyt jo 9 kuukautta ilman mitään ongelmaa) . Mä ymmärrän, että jos on hirvee kiire päästä baareihin yms , mutta pelkää saavansa tartunnan, silloin varmasti kannattaakin ottaa rokote. Mulla ei ole kiire. Mulla on aikaa odottaa, että hätäisimmät ensin testaavat rokotteen. 

Pahoittelen, sain ensin sen käsityksen, että sinua nimenomaan huolettaa, että voit sairastua ja tartuttaa muita. Koska kirjoitit: "Eli edelleen on mahdollista, että rokotteen otettuanikin saisin tartunnan ja tartuttaisin iäkkäät vanhempani." (Ehkä viestin alkupuolella sanotut asiat vaikuttavat viestin tulkitsemiseen enemmän kuin mitä sen jälkeen sanotaan.)

No problem. Tajusin itsekin, että kirjoitukseni on voitu tulkita väärin.  Mun pointtini siis on, että otinpa rokotteen tai en, en siltikään voisi käydä missään (ainakaan ilman hengityssuojainta). Eli mun elämäni ei muuttuisi yhtään mitenkään, vaikka ottaisinkin rokotteen. Mä jaksan odottaa siihen asti, että ensinnäkin rokotteen tehosta saadaan lisää kokemuksia ja tutkimustuloksia ja toiseksi rokotteen antaman immuniteetin kestosta saadaan riittävästi tietoa. Jos rokotteen ottaminen tarkoittaisikin sitä, että voisin unohtaa koronan olemassaolon kokonaan ja vaikka ruveta käymään ravintoloissa jne ilman pienintäkään riskiä saada tartuntaa, tilanne olisi ehkä jo toinen. Mä jaksan odottaa vaikka useammankin vuoden, että tarvittava tietämys rokotteesta on olemassa. 

Vierailija
156/327 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rajoitteiden ansiosta täällä ei ole vielä porukkaa kuollut samaa tahtia kuten esim Ruotsissa. Jos rajoitteita ei olis laitettu, olis meilläkin jo terveydenhuollon kantokyky ylittynyt.

Puheet terveydenhuollon kantokyvyn ylittymisestä ovat silkkaa valetta!

Suomessa on vuosittain 7 000 000 hoitopäivää perusterveydenhuollon potilaille. alle 200 koronapotilasta sairaaloissa on yksi HYTTYSEN P itämeressä tuohon nähden.

https://www.doria.fi/bitstream/handle/10024/158280/xsosvuo_200000_2001_…

Avaa sivu 101, niin saat 7 000 000 hoitopäivää esille.

Vierailija
157/327 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota rokotetta ennen, kun sitä on tutkittu tarpeeksi. Aion jatkaa normaalia elämää, kuten tähänkin asti eli käyn töissä normaalisti, baareissa, ravintolassa syömässä jnejne. Pelokkaat pysytelkööt kotona tai ottakoon se rokotteen. Tällä tyylillä on eletty keväästä asti, kuten koko muukin kaupunki eikä silti korona ole täällä ollut missään vaiheessa ongelma. Nyt noustiin "kiihtymisalueelle", kun tartuntoja tulee kokonaiset 1-4 päivässä. Nekin pääosin Venäjältä, kuten taas viikonloppuna.

Vierailija
158/327 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puheet terveydenhuollon kantokyvyn ylittymisestä ovat silkkaa valetta!

Suomessa on vuosittain 7 000 000 hoitopäivää perusterveydenhuollon potilaille. alle 200 koronapotilasta sairaaloissa on yksi HYTTYSEN P itämeressä tuohon nähden.

https://www.doria.fi/bitstream/handle/10024/158280/xsosvuo_200000_2001_…

Avaa sivu 101, niin saat 7 000 000 hoitopäivää esille.

Sehan se onkin , kun nämä älykkäät tutkijat ja muut haluavat kertoa vain satutarinoitaan, ja välttelevät totuutta?

Vierailija
159/327 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pääse taivaaseen. Pyhä kirja kieltää.

Vierailija
160/327 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin varmoista lähteistä olen saanut tietooni että rokotteen sivuvaikutuksena mieskunto paranee 3000%.

Tämä pitää paikkansa.