Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa te rokotevastaiset mitä haittaa luulette että rokotteesta on?

Vierailija
07.12.2020 |

Mikä kuolleisuus prosentti on vs itse korona?

Ja jos ei kuole tohon, niin mitä muuta haittavaikutuksia luulette että tulee?

Kommentit (327)

Vierailija
61/327 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MRC-5 valmistetaan noin 14 viikkoisen poikalapsen sikiöstä, siis se solulinja tulee siitä, ihan googlaamalla selviää monen eri rokotteen tehosteaineet ihan virallisilta sivuilta ja tuota mrc-5 on monissa uusissa rokotteissa, en halua sitä kehooni.

Vierailija
62/327 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokotteesta tulee vereen ja kehoon metalleja. Ihan perustietoa. Metallit voivat olla magneettisia ja tämä voi pahimmillaan aiheuttaa jopa auton alle jäämisen kun ne metallit vetää sitä autoa puoleensa! ÄLKÄÄ OTTAKO ROKOTETTA!

:DDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/327 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tärkeämpää kuin tietää haitoista on tietää rokotteen hyödyistä. Mitä teen rokotteella, joka ei estä mua saamasta tartuntaa eikä tartuttamasta muita? En niin mitään. Maaliskuun alusta lähtien olen pysynyt kotona, jotta voin tavata iäkkäitä vanhempiani. Sen harvan kerran, kun olen käynyt jossain, ole käyttänyt hengityssuojainta. Jos rokotteen ottamisen jälkeen joutuisin edelleen elämään ihan kuten tähänkin asti, miksi ottaisin koko rokotetta? 

Niin, hyvä kysymys. Mitä hyötyä siitä rokotteesta lopulta on? Ja jos se pitää uusiakin vielä jatkuvasti niin jotain on pielessä.

Niin, ehkäpä on pielessä se että tällainen virus syntyi maailmaan.

Nyt kun se mitä ilmeisimmin on tapahtunut niin onko sinulla kysymysten sijaan rakentavia ehdotuksia? Olisiko rokotus ja sen uusiminen riittävän usein jollakin sijalla listassasi?  

Rakentavia ehdotuksia? No mikä v***n tartuntatautien erikoistuntija mä olen väittänyt olevani? Mutta ei se silti tarkoita, että mun velvollisuus on onnesta vinkuen ottaa vastaan surkea ratkaisu ongelmaan ja kehua itseäni rakentavasta asenteesta.

Vierailija
64/327 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on MRC-5? Ei jaksa googlata. Kuitenkin kun ajattelee, koko ihmiskunta marssii kuin Uhrilampaat samalle piikille 🤔... Juu, olen tällainen varovainen luonne. Täytyy ensin vähän tarkkailla ennenkuin panee itsensä likoon. Rokotuksen uskon 10-20 vuoden tarkkailun jälkeen.

Tää kertoo aika konkreettisesti, miten huvittavia te ootte. "En jaksa selvittää mitään luotettavasta lähteestä vaan uskon sokeasti mitä joku anonyymi/muu sekopää mulle sanoo, jos se sopii omaan agendaani"

No hei haloo, luuletko ihan oikeasti, etten ottaisi selvää asioista 🤔? Tämä on keskustelu palsta, ja halusin nimenomaan lukea ihmisten mielipiteitä tästä. Todellista tiedonhakua sitten muualta. Damn, miten tyhmänä pidätkään muita, ja itseäsi sitten vähän muita fiksumpana.

Ok. Arvuuttelut sikseen, ehkäpä nyt on jo aika selittää kaikille keskusteluun osallistuneille mitä haittaa tästä MRC-5 -nimisestä asiasta ihmiselle on. Jospa tämä asiasta tietävänä esiintynyt nyt viimein paljastaisi tietonsa.

Vierailija
65/327 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaivaa, että rokotevalmistajat on vapautettu vahinkovastuusta.

Vierailija
66/327 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on yhdelle papille testeissä ollut haittana kuolema tästä Modernan ensimmäisestä ikinä tuottamasta rokotteesta. Joka sattuu olemaan muka tehokas koronarokote ja "maailman huippua".

https://truepundit.com/philadelphia-priest-dies-after-participating-in-…

Vierailija
67/327 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokotteesta tulee vereen ja kehoon metalleja. Ihan perustietoa. Metallit voivat olla magneettisia ja tämä voi pahimmillaan aiheuttaa jopa auton alle jäämisen kun ne metallit vetää sitä autoa puoleensa! ÄLKÄÄ OTTAKO ROKOTETTA!

Aika tehokas magneetti 😂.. Ettei vaan pääsis avaruusmatkalle 😂

Vierailija
68/327 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on MRC-5? Ei jaksa googlata. Kuitenkin kun ajattelee, koko ihmiskunta marssii kuin Uhrilampaat samalle piikille 🤔... Juu, olen tällainen varovainen luonne. Täytyy ensin vähän tarkkailla ennenkuin panee itsensä likoon. Rokotuksen uskon 10-20 vuoden tarkkailun jälkeen.

MRC-5 on tuotettu ihmisen diploidisoluissa. Sitä on muunmuassa hepatiitti A-rokotteessa, poliorokotteessa ja vesirokkorokotteessa.

Niin, mutta mikä se MRC-5 on?

No en tiedä mikä se, mutta netissä joku anonyymi tyyppi sanoi sen olevan pahasta. Jos et voi luottaa tuntemattomiin ihmisiin internetissä niin mihin sitten? Siitä oli näyttävä videokin hienoilla tehosteilla.

Vierailija
69/327 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa siinä on, jos rokotemyönteiset ottavat rokotteen ensin? Ja sitten rokotteeseen varauksella suhtautuvat vasta sitten, kun rokotemyönteisten kokemuksista  on saatu riittävästi tietoa? Ne, jotka eivät ota missään tapauksessa rokotetta, lienevät kuitenkin vähemmistö. Eikös tärkeintä olisi saada riskiryhmät rokotettua? 

Vierailija
70/327 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

olkaa huoleti kirjoitti:

Otan rokotteen kun saan.

Täytyyhän jonkun ottaa jotta te persu palleroiset voitte kirmailla turvallisesti ympäriinsä kertoilemassa quuaanonsatujs mikrosiruista.

Katsoin tuon mot-ohjelman. Siinä 2 persuehdokasta huuteli rokotevastaisuutta... Nyt vaihdan puoluetta ehdottomasti..

Enkä muuten perushoitajan oppeja uskoisi 😂.. Kyllä sentään täytyy olla sairaanhoitajakoulutuksen saanut että vähän pystyy kritiikkiä antamaan näin suuressa kokonaisuudessa😊.. Perushoitajan työ painottuu vanhusten hoitamiseen 🙏.. Kiitos teille🙏

Vierailija
71/327 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette halua rokotetta, joka on tehty tuosta MRC-5? Onko se mielestänne eettisesti väärin vai ette halua jotain ihmissoluja kehoonne? Miten se eroaa esim. siitä että joutuisitte verensiirtoon?

Vierailija
72/327 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkeyhtiöt vaativat vastuuvapautuslausekkeen myydessään troppinsa. Jos haluavat jo ennen tuotteen luovutusta vain rahat pois ja vastuut pois, niin kyllähän tuon pitäisi älykkäässä ihmisessä kulmakarvoja nostattaa.

Useammassa ulkomaan mediassa rokottamista aloittelevat hallitukset (edustajansa) puhuvat, että pitää muutaman ensimmäisen piikityskuukauden aikana seurata mitä sivuvaikutuksia tulee. Kukaan ei siis tiedä.

Tästä ei tarvi riehaantua kaikkia piikkejä vastustamaan, mutta kyllä järki-ihmiset odottelevat ja katselevat, mitä hätäisemmille tapahtuu uutuuden kanssa.

Vierailija
73/327 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai pahus! Sitten ei kyllä kannata rautatablettejakaan syödä. Eikä kyllä pinaattiakaan eikä muuta rautapitoista. Rautahan on metallien magneettisuuden suhteen ihan kärkipään aineita.

Vierailija
74/327 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkeyhtiöt vaativat vastuuvapautuslausekkeen myydessään troppinsa. Jos haluavat jo ennen tuotteen luovutusta vain rahat pois ja vastuut pois, niin kyllähän tuon pitäisi älykkäässä ihmisessä kulmakarvoja nostattaa.

Useammassa ulkomaan mediassa rokottamista aloittelevat hallitukset (edustajansa) puhuvat, että pitää muutaman ensimmäisen piikityskuukauden aikana seurata mitä sivuvaikutuksia tulee. Kukaan ei siis tiedä.

Tästä ei tarvi riehaantua kaikkia piikkejä vastustamaan, mutta kyllä järki-ihmiset odottelevat ja katselevat, mitä hätäisemmille tapahtuu uutuuden kanssa.

Juuri näin!!!!!!

Vierailija
75/327 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette halua rokotetta, joka on tehty tuosta MRC-5? Onko se mielestänne eettisesti väärin vai ette halua jotain ihmissoluja kehoonne? Miten se eroaa esim. siitä että joutuisitte verensiirtoon?

Eihän siinä mitään ihmissoluja kehoon siirretä!

Siis rokotuksessa ei siirretä. Verensiirrossa toki siirretään ihan eläviä ihmissoluja.

Vierailija
76/327 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En luule vaan ihan kuule lukee niissä tuoteselosteissa mm MRC-5, en halua kehooni niitä.

Katson rauhassa mitä rokote tekee muille. Ja ihan vinkki, koronaan on kuollut KOKO maailman väestöstä 0,2 % että vaikka kuolisi 50% olisi edelleen muutama miljardi liikaa ihmisiä ;)

Tuliko tuohon lukuun virhe?

https://www.worldometers.info/coronavirus/

Tuon sivun mukaan koronaan on kuollut 1,5 miljoonaa (0,02 % maailman väkiluvusta) eikä 15 miljoonaa (0,2 %).

Vierailija
77/327 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Virus mutatoituu ja joutuu aina olemaan valmis ottamaan lisää vastamyrkkyä ja tilanne pahenee. Seuraavat sukupolvet jne.

Otammehan joka vuosi uuden influenssarokotteenkin.

Olen ottanut jo 20 v ja olen pysynyt terveenä.

En ole koskaan ottanut influenssarokotetta ja olen ollut terveenä tai ainakin influenssattomana jo 46 vuotta.

Kunnon d- vitamiiniannoksilla pysyy varmemmin terveenä kuin turhilla ja hätäisesti markkinoiduilla rokotuksilla.

https://www.healthline.com/health-news/new-study-found-80-percent-of-co…

Vierailija
78/327 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä rokote on aivan uudenlainen, jossa viruksen piikkiproteiinin rakennusohjeet sisältävä RNA tunkeutuu solujesi sisälle ja solut alkavat tuottamaan viruksen rakenneosia. Tällaisia rokotteita ei ole koskaan annettu laajassa mittakaavassa ja pidemmän ajan sivuvaikutukset ovat tuntemattomat.

Kun solusi muuttuvat piikkiproteiinitehtaiksi, niin onko tieteellisesti osoitettu, että piikkiproteiinien tuotanto lakkaa jossain vaiheessa? Jos ei, niin on täysin aiheellinen huoli, että jääkö kehoon pysyvä hälytystila päälle, kun vieraita proteiineja syntyy jaktuvasti elimistössä. Voiko tämä esimerkiksi aiheuttaa erilaisia pitkäaikaisia tulehdustiloja tai autoimmuunisairauksia?

Vierailija
79/327 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin haluan rauhassa odotella lisätutkimuksia rokotteen tehosta..jos se on tuo 3kk eikä sittenkään 100% niin aika työ rokottaa ihmisiä jatkuvasti..

Vierailija
80/327 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekkin haluan rauhassa odotella lisätutkimuksia rokotteen tehosta..jos se on tuo 3kk eikä sittenkään 100% niin aika työ rokottaa ihmisiä jatkuvasti..

Yli 60 000 suomalaista pitäisi rokottaa joka ainoa päivä. Ja kun 90 päivää on mennyt, aloitetaan samat kansalaiset taas uudelleen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän