Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa te rokotevastaiset mitä haittaa luulette että rokotteesta on?

Vierailija
07.12.2020 |

Mikä kuolleisuus prosentti on vs itse korona?

Ja jos ei kuole tohon, niin mitä muuta haittavaikutuksia luulette että tulee?

Kommentit (327)

Vierailija
41/327 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tärkeämpää kuin tietää haitoista on tietää rokotteen hyödyistä. Mitä teen rokotteella, joka ei estä mua saamasta tartuntaa eikä tartuttamasta muita? En niin mitään. Maaliskuun alusta lähtien olen pysynyt kotona, jotta voin tavata iäkkäitä vanhempiani. Sen harvan kerran, kun olen käynyt jossain, ole käyttänyt hengityssuojainta. Jos rokotteen ottamisen jälkeen joutuisin edelleen elämään ihan kuten tähänkin asti, miksi ottaisin koko rokotetta? 

Ehkä sen takia että jos sairastut, et niin herkästi kuole siihen sairauteen. Ja jälkeen päin sinulla on ainakin jonkin aikaa immuniteetti, sairastuitpa tai et.

Mikä immuniteetti?

Eihän koronan sairastaneillakaan ole varmuudella immuniteettia muutamaa kuukautta enempää jos sitäkään. Tämä ihmetyttää mua eniten. Miten rokotuksella voi tulla immuniteetti jos sairastamalla ei tule?

Vierailija
42/327 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En luule vaan ihan kuule lukee niissä tuoteselosteissa mm MRC-5, en halua kehooni niitä.

Siis mitä niitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/327 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virus mutatoituu ja joutuu aina olemaan valmis ottamaan lisää vastamyrkkyä ja tilanne pahenee. Seuraavat sukupolvet jne.

Otammehan joka vuosi uuden influenssarokotteenkin.

Olen ottanut jo 20 v ja olen pysynyt terveenä.

Vierailija
44/327 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En luule vaan ihan kuule lukee niissä tuoteselosteissa mm MRC-5, en halua kehooni niitä.

Katson rauhassa mitä rokote tekee muille. Ja ihan vinkki, koronaan on kuollut KOKO maailman väestöstä 0,2 % että vaikka kuolisi 50% olisi edelleen muutama miljardi liikaa ihmisiä ;)

Niin, rankat rajoitukset estää niitä kuolemia.

Ja ettekö te vieläkään tajua, että kyse on terveydenhuollon kantokyvystä, ei kuolleista?

Meillä sairastuneita on niin vähän, että meidän pitää kiireesti tehostaa terveydenhuoltoamme jos kantokyky on niin vähäinen, että muutama sata sairasta yhtäaikaa uhkaa romahduttaa sen.

Vierailija
45/327 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole rokotevastainen, mutta en ota hätäisesti kyhättyä vain vähän tutkittua rokotetta. Korona ei ole niin vaarallinen, että sen takia antaisin rokotuttaa itseni. Otan mieluummin sen koronan.

N33

Vierailija
46/327 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Virus mutatoituu ja joutuu aina olemaan valmis ottamaan lisää vastamyrkkyä ja tilanne pahenee. Seuraavat sukupolvet jne.

Otammehan joka vuosi uuden influenssarokotteenkin.

Olen ottanut jo 20 v ja olen pysynyt terveenä.

En mä ole ottanut ja aika lailla terveenä olen ollut minäkin.

Vierailija
47/327 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas aloitus. Tutkijat tonkii näitä osoitteita. Haittavaikutus.  E-Amerikassa on raportoitu joku uusi paha, ei tarvi kuin että joku matkustaa sieltä tänne. 

Joo, ei kannata vastailla. Supolle menee kaikki ip:t ja sitä kautta selvittävät nimet.

Siinäpä sitten menee? Kyse elämästä ja terveydestä, jos tähän liittyviä mielipiteitä ei saisi ilmaista, jo olisi hulluksi mennyt yhteiskunta.

Vierailija
48/327 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on MRC-5? Ei jaksa googlata. Kuitenkin kun ajattelee, koko ihmiskunta marssii kuin Uhrilampaat samalle piikille 🤔... Juu, olen tällainen varovainen luonne. Täytyy ensin vähän tarkkailla ennenkuin panee itsensä likoon. Rokotuksen uskon 10-20 vuoden tarkkailun jälkeen.

Tää kertoo aika konkreettisesti, miten huvittavia te ootte. "En jaksa selvittää mitään luotettavasta lähteestä vaan uskon sokeasti mitä joku anonyymi/muu sekopää mulle sanoo, jos se sopii omaan agendaani"

Vierailija
49/327 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista, että osaa näistä rokotevastaisista ei kuitenkaan kiinnosta juurikaan esimerkiksi lääkkeiden haittavaikutukset, vaan vedetään jotain käsikauppaburanaakin järjettömiä annoksia ja pitkäaikaisessa käytössä, vaikka siihen liittyy riskejä, jotka eivät ole edes harvinaisia.

Vierailija
50/327 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tärkeämpää kuin tietää haitoista on tietää rokotteen hyödyistä. Mitä teen rokotteella, joka ei estä mua saamasta tartuntaa eikä tartuttamasta muita? En niin mitään. Maaliskuun alusta lähtien olen pysynyt kotona, jotta voin tavata iäkkäitä vanhempiani. Sen harvan kerran, kun olen käynyt jossain, ole käyttänyt hengityssuojainta. Jos rokotteen ottamisen jälkeen joutuisin edelleen elämään ihan kuten tähänkin asti, miksi ottaisin koko rokotetta? 

Ehkä sen takia että jos sairastut, et niin herkästi kuole siihen sairauteen. Ja jälkeen päin sinulla on ainakin jonkin aikaa immuniteetti, sairastuitpa tai et.

Miten mä siihen edes sairastuisin, jos on kuitenkin pysyttävä kotona kuten tähänkin asti? Jos sinä uskot Koronakeijuun (joka tartuttaa sinut kotonasi), niin minä en usko. Vai meinaatko, että rokotuksen otettuani lähtisin ilman baareihin ja ravintoloihin ja kävisin sen jälkeen tartuttamassa mun vanhempani? En todellakaan. Mieluummin pysyttelen kotona kuten tähänkin asti ja vain pakon edessä (esim lääkärissä käynti, jos etävastaanotto ei onnistu) laitan hegityssuojaimen ja lähden muiden ihmisten joukkoon. 

Vierailija
51/327 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5467y546 kirjoitti:

Miksi kokisin terpeelliseksi suojautua arveluttavalla aineella joltain joka ei pelota minua sen enempää kuin lentävä lakuhirviö

Siksi että olisit mukana yhteisessä laumaimmuniteetin muodostamistalkoossa. Joskus, katsopa, täytyy ajatella vähän muitakin ihmisiä kuin sitä, joka peilistä katsoo.

tai sitten siitä seuraa pelkkää yhteispahaa kaikille. En pitäisi minään lähimmäisenrakkautena sitä että kaikki ottavat fakillisen riskin vähän tutkitun rokotteen kanssa. Itseäänkin saa rakastaa ja suojella ja lähimmäistä voi palvella ilamn että ottaa näin uhkatyhmiä riskejä kuin mihin meitä nyt yllytetään

Vierailija
52/327 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, siihenhän ilman rokotetta kuoleekin todella herkästi..🤦‍♀️🤦‍♀️ No, jos 0,01% on sinusta "herkästi", niin toki silloin. Yli 99% sairastaa kuitenkin siihen kuolematta.

Vierailija
53/327 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, hyvä kysymys. Mitä hyötyä siitä rokotteesta lopulta on? Ja jos se pitää uusiakin vielä jatkuvasti niin jotain on pielessä.

Vierailija
54/327 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä immuniteetti?

Eihän koronan sairastaneillakaan ole varmuudella immuniteettia muutamaa kuukautta enempää jos sitäkään. Tämä ihmetyttää mua eniten. Miten rokotuksella voi tulla immuniteetti jos sairastamalla ei tule?

Sairastamalla ja rokotuksella syntyy tämän hetkisen tiedon mukaan useamman kuukauden immuniteetti.  Sinun skenaariosi mukaan immuniteettia ei tule  millään konstilla ja siitä tietysti seuraa että kaikki saavat taudin yhä uudestaan kunnes kunkin kohdalle tulee se vaarallinen ja tappava muoto.  Sitäkö ennustat ja salaisesti toivot?

Vierailija
55/327 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä yleistetään rokotevastaisiksi ne, jotka ottavat (ja antavat lastensa ottaa) kaikki rokoteohjelmaan kuuluvat rokotteet, osa ylimääräisenä influenssarokotteenkin, mutta ei sitten halua ottaa tätä uutta, hyvin vähän tutkittua rokotetta? Miksi silloin on muka rokotevastainen?

Vierailija
56/327 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, hyvä kysymys. Mitä hyötyä siitä rokotteesta lopulta on? Ja jos se pitää uusiakin vielä jatkuvasti niin jotain on pielessä.

Niinpä. Edelleen turvavälit, maskit naamalla, suositukset olla tapaamatta muita ihmisiä jne, vaikka olisi ottanut rokotteenkin. Ja voi myös miettiä, kuinka paljon valtiolla on rahaa käytettäväksi rokotteeseen. Ihanko oikeasti jokainen suomalainen voidaan rokottaa 3 kk välein? Ja valtio maksaa? 

Vierailija
57/327 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ehkäpä on pielessä se että tällainen virus syntyi maailmaan.

Nyt kun se mitä ilmeisimmin on tapahtunut niin onko sinulla kysymysten sijaan rakentavia ehdotuksia? Olisiko rokotus ja sen uusiminen riittävän usein jollakin sijalla listassasi?  

Vierailija
58/327 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on MRC-5? Ei jaksa googlata. Kuitenkin kun ajattelee, koko ihmiskunta marssii kuin Uhrilampaat samalle piikille 🤔... Juu, olen tällainen varovainen luonne. Täytyy ensin vähän tarkkailla ennenkuin panee itsensä likoon. Rokotuksen uskon 10-20 vuoden tarkkailun jälkeen.

Tää kertoo aika konkreettisesti, miten huvittavia te ootte. "En jaksa selvittää mitään luotettavasta lähteestä vaan uskon sokeasti mitä joku anonyymi/muu sekopää mulle sanoo, jos se sopii omaan agendaani"

No hei haloo, luuletko ihan oikeasti, etten ottaisi selvää asioista 🤔? Tämä on keskustelu palsta, ja halusin nimenomaan lukea ihmisten mielipiteitä tästä. Todellista tiedonhakua sitten muualta. Damn, miten tyhmänä pidätkään muita, ja itseäsi sitten vähän muita fiksumpana.

Vierailija
59/327 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katson rauhassa mitä rokote tekee muille. Ja ihan vinkki, koronaan on kuollut KOKO maailman väestöstä 0,2 % että vaikka kuolisi 50% olisi edelleen muutama miljardi liikaa ihmisiä ;)

Niin, rankat rajoitukset estää niitä kuolemia.

Ja ettekö te vieläkään tajua, että kyse on terveydenhuollon kantokyvystä, ei kuolleista?

Meillä sairastuneita on niin vähän, että meidän pitää kiireesti tehostaa terveydenhuoltoamme jos kantokyky on niin vähäinen, että muutama sata sairasta yhtäaikaa uhkaa romahduttaa sen.

Tehostaa? Eikö pitäisi tehdä päinvastoin? Eli luoda terveydenhoitojärjestelmä, joka toimii lähes aina vajaateholla siten, että on riittävästi reserviä epidemioiden varalta.

Vierailija
60/327 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi