Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En älynnyt kosintaa ja suostuin vahingossa!!

Vierailija
22.04.2014 |

Ahdistaa ja itkettää ja hävettää ja nolottaa ja kaikkea mahdollista maan ja taivaan väliltä!

En viitti tarkkaan kertoa miten kosi, mutta se oli sen naamioinut niin hämmentäväks tilanteeks, että tulin suostuneeks ja tajusin vasta tilanteen jälkeen et helvetti nyt ollaan kihloissa (kun tuli vähän myöhemmin sormusta tunkeen sormeen)...... voi vvvv... mulla päinvastaset suunnitelmat (=ero) ollut ajatuksissa vielä kuukaus - pari viikkoa sitten... miten ton nyt sitten "peruuttaa" nätisti? Tietenkin se on onnensa kukkuloilla ja lähti jo kertoon helvetti "tuleville appivanhemmille"... pahinta kun tässä hänen lapsi aiemmasta liitosta mukana ja tytöllekin jo ehti kertoa et no nyt ollaan perhe ja tulee isot juhlat!

Nyt oikeesti asiallisia vinkkejä miten tästä selviän "karkuun"??? Erohan siitä tulee ja tiiän jo nyt kun tämmösen räväytän... eiii haluun vaan vajota maan alle!:(

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin provoiltua tekstiä en oo pitkiin aikoihin lukenut. Mutta onnittelut... voi vvvv

Vierailija
2/26 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tuskasi. Entinen poikaystäväni oli nähnyt suuren vaivan kosinnan järjestämiseksi yleisöineen päivineen.

No mitä siinä teet, kun mies polvistuu eteen ja ilotulitteet räiskii taivaalla ja kaverit on shampanjalasi kädessä odottamassa sanaa kyllä.

Kosinta tuli todella yllätyksenä. Ei siinä voinut nolata miestä ja sanoa, että ei, en kyllä koe olevani vielä valmis naimisiin.

Pakko oli vastata kyllä. Myöhemmin sitten purin kihlauksen ja tilanne meni niin paskaksi, että jouduin muuttamaan toiselle paikkakunnalle.

Joten ei kiitos yllätyskosintoja. Ei niin isoa asiaa voi ratkaista parissa sekunnissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosi äkkiä naapurin miestä ja lähdette häämatkalle, ennenkuin se tulee kotiin

Vierailija
4/26 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 20:04"]

Noin provoiltua tekstiä en oo pitkiin aikoihin lukenut. Mutta onnittelut... voi vvvv

[/quote]

Uusi sabluuna. Formaatti käytetään varmasti puhki huolella ja hartaasti ennen kuin jaksaa kyhätä uuden formaatin.

Vierailija
5/26 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullutkaan tällaisista vahingoista! Mutta niistä varmaan viisastuu..nyt äkkiä kerro asioiden oikea laita. Nyt tajuan miksi niin monet liitot epäonnistuu, taitaa olla niitä jotka menevät "vahingossa" avioon.

Vierailija
6/26 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin, miten noin voi käydä. Jos mies on yhtään narsisti/psykopaatti, joka on ehkä tajunnut, että olet suunnitellut eroa, hän toimisi juuri noin. Oma isäni siis on narsisti, ja hänen toimintatapoihinsa kuuluisi tuollainen "ovela kosinta", luottaisi siihen, että et kehtaa sanoa enää ei, kun tajuat mistä oikein olikaan kyse ja ettet haluaisi tuottaa pahaa mieltä lapselle. 

Ikävä kyllä tällaisia ihmisiä on oikeasti olemassa, jotka toimivat hyvin luihusti omaa etuaan ajaen. 

Vierailija
7/26 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä siis häpeen tässä myös omaa tyhmyyttäni kun oon välillä sillä tavalla tilannetajuton, että koitan vaan seurata perässä meininkiä ja vähän niinku naureskella kun muut nauraa.. ja aattelin että tässä nyt samalla tavalla on joku vitsi kyseessä ja kaikki meni niin nopeesti, että tajusin jotkut merkitykset vasta kun sen kaveritkin jo taputteli selkään et katohan ku susta tulee kohta ukkomies.... voi vittu .. hävettää oikeesti toi oma tyhmyyskin kun en ees tajunnut koko tilannetta! Ja nyt on kaikki päin persettä... mielessäni jo heitän hyvästejä miehelle ja kaikelle.... ei se todellakaan aina ole mikään ihana asia toi kosinta! Kun oltas ehditty edes nää viime aikaset hankaluudet selvittää ! Tuli sekin mieleen että kosii siksi kun ollut huonot ajat just ihan viikkoja sitten? Tyhmää!:(

-AP

Vierailija
8/26 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä edes viitsi...hohhoijaa.

Vierailija
9/26 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polttareissa sikailet urakalla ja kutsut pelkästään niitä kylän pahimpia juorukelloja vieraiksi. Onko tulevalla sulhasella veljeä? Yritä sitä vikitellä. Tai tulevaa appiukkoa, jos on oikein pokkaa. Eiköhän jonkun noista pitäisi tehota.

Vierailija
10/26 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja "provo provo" ihmiset: sovitaan sitten niin!

Mutta millä tavoin sanon miehelle vai sanonko ees vai kirjotanko jonkun kirjeen tyyliin tms, mä luulen että se haluu tän jälkeen tehdä musta pahan tolle sen tytölle ja kaikille ja oon pitänyt niistä ihmisistä kuten tietysti miehestänikin... ja nyt on kaikki pilalla ja tuntuu et lopullisesti... jos häpeään vois kuolla...... -AP

Vierailija
11/26 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vaan, tai kirjoitat, miten haluat, että olet miettinyt asiaa uusiksi, ja et halua naimisiin. Se sattuu hetken, mutta parempi niin kuin loppu elämä väärän ihmisen kanssa. 

Vierailija
12/26 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas. Miksi et sitten jo eronnut aiemmin, jos siitä haaveilit?

Vierailija
13/26 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaisi varmaan mahd pian tunnustaa että et tajunnu. Vai haluatko olla sittenki kihloissa? 

Sanot että sun täytyy tunnustaa yks juttu, että et tajunnu mitä tapahtui jne ja oho yhtäkkiä oli sormus sormessa. Sillä tavalla. Totuus. Ja muista sanoa että olet pahoillasi!!

Vierailija
14/26 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 20:05"]Ymmärrän tuskasi. Entinen poikaystäväni oli nähnyt suuren vaivan kosinnan järjestämiseksi yleisöineen päivineen.

No mitä siinä teet, kun mies polvistuu eteen ja ilotulitteet räiskii taivaalla ja kaverit on shampanjalasi kädessä odottamassa sanaa kyllä.

Kosinta tuli todella yllätyksenä. Ei siinä voinut nolata miestä ja sanoa, että ei, en kyllä koe olevani vielä valmis naimisiin.

Pakko oli vastata kyllä. Myöhemmin sitten purin kihlauksen ja tilanne meni niin paskaksi, että jouduin muuttamaan toiselle paikkakunnalle.

Joten ei kiitos yllätyskosintoja. Ei niin isoa asiaa voi ratkaista parissa sekunnissa.

[/quote]No, minä sanoin ei. Ihan järkyttävä myötähäpeä ja ärsyttihän se. Mutta mies oli udellut jo muutaman viikon, että mitäs tykkäisin mennä kihloihin. Ja minä siihen, että en halua koska en ole varma siitä. Ja mies kosii helkkari, ajatteli etten kehtaa kieltäytyä kun yleisöä.

Aviomieheni kosi myös täysin yllättäin Pariisin reissulla. Ei oltu puhuttu mitään koko asiasta. No olinhan minä miettinyt että jos joskus kosii niin tottakai suostun ja tyytyväinen olen valintaani :) Kertoi jälkeenpäin, että sormusta ostaessa kultasepänliikkeen myyjät olivat ihmetelleet etteikö tuleva vaimo tiedä mitään hänen aikeistaan. Että kalliiksi tulee jos annan rukkaset...

Vierailija
15/26 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 20:32"]

kannattaisi varmaan mahd pian tunnustaa että et tajunnu. Vai haluatko olla sittenki kihloissa? 

Sanot että sun täytyy tunnustaa yks juttu, että et tajunnu mitä tapahtui jne ja oho yhtäkkiä oli sormus sormessa. Sillä tavalla. Totuus. Ja muista sanoa että olet pahoillasi!!

[/quote]

Mä mieheni tuntien voisin kuvitella sen ensin olevan ehkä raivoissaan, mutta entä jos alkaa maanittelemaan et tarviinko aikaa ja katotaanko myöhemmin? Sitten tuntuu et periaatteessa lupaan myöhemmin sanoa kyllä:( enkä kuitenkaan tiedä onko niin... tää tuli niin tyhmään aikaan, että melkein oon vihanen miehelle koko jutusta.. kunpa se ei pian tulis kotiin mä olen täällä kirjaimellisesti heittänyt tyynyjä päin seiniä ja ääneen huutanut kun haluisin vaan paeta maasta koko tilannetta! Tietenkin pitäis sanoa pian mut en oikeesti vaan pysty! hitto kuin pienestä voi olla kii moni asia... yritin aloittaa jotain kirjeen tapasta, mutta aika lapsellista ja kökköä tekstiä tulee..-AP

Vierailija
16/26 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, palstalla leimataan ap:n kumppani heti psykopaatiksi ja narsistiksi sekä ehdotetaan naapurin miehen salakihloja! Jaahas, jaahas.

Vierailija
17/26 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidat olla aika nuori???

Vierailija
18/26 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 20:23"]

Mutta millä tavoin sanon miehelle vai sanonko ees vai kirjotanko jonkun kirjeen tyyliin tms, mä luulen että se haluu tän jälkeen tehdä musta pahan tolle sen tytölle ja kaikille ja oon pitänyt niistä ihmisistä kuten tietysti miehestänikin... ja nyt on kaikki pilalla ja tuntuu et lopullisesti... jos häpeään vois kuolla...... -AP

[/quote]

Minä käytin vanhaa kliseetä, että koen olevani vielä liian nuori sitoutumaan ja blaa blaa. Mies tietenkin siitä hermostui ja uhkasi ajaa autolla rekan kylkeen ja kaikkea muuta kamalaa. Muutin äkkiä pois, mutta alkoi seurailla minua. Minun oli pakko muuttaa pois.

Se toinen yllätyskosittu

Vierailija
19/26 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 20:51"][quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 20:23"]

[/quote]

Minä käytin vanhaa kliseetä, että koen olevani vielä liian nuori sitoutumaan ja blaa blaa. Mies tietenkin siitä hermostui ja uhkasi ajaa autolla rekan kylkeen ja kaikkea muuta kamalaa. Muutin äkkiä pois, mutta alkoi seurailla minua. Minun oli pakko muuttaa pois.

Se toinen yllätyskosittu

[/quote]Voi kamalaa :( Ihmissuhteet on vaikeita...

Se kolmas yllätyskosittu, joka kieltäytyi ;)

Vierailija
20/26 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 21:09"]

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 20:51"][quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 20:23"]

[/quote]

Se toinen yllätyskosittu

[/quote]Voi kamalaa :( Ihmissuhteet on vaikeita...

Se kolmas yllätyskosittu, joka kieltäytyi ;)

[/quote]

Voi ei! Vatsassa muljahti kun ton luin:( Olen kyllä nuori, 21-vuotias vasta.. senkin takia kai niin herkkä ja kai nuoresta iästänikin johtuen jotenkin aika tunteellinen ja tuohon tyttöön kovin kiintynyt... ajatukset on ihan sekasin ja tuntuu epätodelliselta, että tähänkö tää nyt lopppuu.. Mies kohta kotona ja ei mitään suunnitelmaa mutta vaikeeta tulee olemaan kun tää on nyt vielä tätä "juhlan" aikaa ja tietenkin puhuu koko ajan tulevasta. Mutta ei ole silti ihmetellyt ainakaan et olisin outo ja toivottavasti pokka pitää siihen asti kun pakko sanoa jotain. Tajuun et pian pitäis mutkun tässäkin tulee luonne vastaan kun yleensä lykkään ikäviä juttuja pitkälle ku mahdollista ja nyt ei voi:(

Mut ehkä vähä jotenkin lohdutti et en oo ainoo joka tämmösen sopan saanu keitettyy..

niin ja en usko et mies on narsisti tai mitään, mä taidan vaan olla rehellisesti vähä lapsellinen ja hölmö, pelkäsinki et täs käy näin et jään ikään ku kii tästä sinisilmäsyydestä.. huoh.-AP