Miten joillekin kertyy kymmeniä miehiä?
Tälläkin palstalla moni nainen on kertonut olleensa jopa kymmenien miesten kanssa. Monet näistä ovat jopa hyvinkin nuoria, jopa minua nuorempia alta 25-vuotiaita naisia. Mistä te onnistutte hankkimaan noin monta miestä? Moni kun ei löydä edes sitä yhtä. Oletteko oikeasti niin mukavia ja hyvännäköisiä, että miehet iskee teitä koko ajan? Minua ei ole ikinä isketty ja en nyt kuitenkaan ihan mistään seinästäkään revitty ole, joskaan en mikään mallikaan. Oikeasti sitä rupeaa miettimään, että onko minussa joku vika, kun koskaan ei ole kukaan mies minua halunnut ja muilla on ollut miehiä jopa kahden käden sormilla laskettavissa.
Kommentit (26)
Olin (etenkin nuorena) kaunis, hyvin epävarma sekä yksinäinen. Kun muutimme jälleen uudelle paikkakunnalle hain hyväksyntää miehiltä. Oli hyvin helppoa saada kolminumeroinen luku kasaan parissa kolmessa vuodessa, eikä se edes jäänyt siihen.
Olen hyvin onnellinen, että nuo ajat ovat ohi. Terapialla näistäkin on selvitty.
Itselläni noin viiden sinkkuvuoden aikana kerääntyi noin 50 kumppania. Elämä oli silloin aikalailla pelkkää juhlaa ja usein (lue: joka viikonloppu) humalaa. En ole mikään kaunotar, tälläinen rokkihenkinen perustyyppi. Laittaudun kyllä ja pidän itsestäni huolta, mutta en pukeudu mihinkään pikkuhamosiin.
Mä olen vaan aina ollut suora ja aika retee. Mennyt juttelemaan kiinnostaville ihanuuksille reippaasti. Pitää vaan löytää oikeanlaisia miehiä ketä lähestyä, ja sitten hymyillen mennä ehdottamaan maailman parhaita jatkoja parhaiden tyyppien kanssa. Yleensä niillä jatkoilla sitten tapahtuu tai ainakin tutustuu uusiin ihmisiin.
Reteesti vaan juttelemaan, vinkkaamaan ja flirttaamaan! Hymyä ja laulua!
Onnea miehen metsästykseen! ;)
Siis mähän olen oikeasti jopa aika tylsä, sellainen syntynyt kirjastokortti taskussa. Panen tylsien miesten kanssa. No ei ne mun mielestä ole tylsiä, mutta sellaisia, jotka eivät pidä itsestään melua. Kyllä kaksi lisääntymisiässä olevaa lukutoukkaa keskustelemallakin saattavat saada päähänsä yhtyä :D eikä siihen tarvita baaritiskiä.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 22:05"]
Siis mähän olen oikeasti jopa aika tylsä, sellainen syntynyt kirjastokortti taskussa. Panen tylsien miesten kanssa. No ei ne mun mielestä ole tylsiä, mutta sellaisia, jotka eivät pidä itsestään melua. Kyllä kaksi lisääntymisiässä olevaa lukutoukkaa keskustelemallakin saattavat saada päähänsä yhtyä :D eikä siihen tarvita baaritiskiä.
[/quote]
Tylsä riippuu katsojasta. Minusta lukemisesta kiinnostunut nainen on kiinnostava eikä tylsä.
Mulla jäi mieleen, kun olin isosena riparilla, ja 15-v riparityttö tunnusti, että hänellä oli ollut yli 50 miestä...
Olen aika epäsosiaalinen, mutta silti aina joku tulee yrittämään. Jotkut kiinnosti kokemuksen verran ja toiset enemmänkin. Kaikki ovat halunneet tavata uudestaan.
Ehkä silloin ollut huonoin flaksi kun olisi halunnut miehen.
Nykyään on koettu aikalailla tarpeeksi ja seurustelenkin vakavasti.