Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Whatsapp viimeksi paikalla tieto hävisi, jatkoon vai ei?

Vierailija
07.12.2020 |

Olen viestitelly pari viikkoa romanttisessa mielessä erään miehen kanssa. Tarkoituksena olisi tavata ja katsoa, onko jatkolle edellytyksiä. Olemme soitelleet lähes joka päivä ja viestitelleetkin useasti. Nyt kuitenkin lauantaina ei kuulunut mitään. Sunnuntaiaamuna lähetin viestin. Silloin huomasin, että tyypin Whatsapp:ista oli kadonnut "viimeksi paikalla"-tieto. Vastaus viestiini tuli myöhään illalla.
Mitä tyyppi teki? Jatkoon vai ei?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävän sävyisiä vastauksia, joissa nyt takerruttiin vain johonkin "kyyläämiseen". Miehen muuttunut käytös ja siihen lisäksi samaan syssyyn paikallolotietojen piilottaminen saa varmastikin epäileväiseksi. Sinuna en vielä tekisi sen suurempia johtopäätöksiä, mutta luottaisin omiin tuntemuksiini siinä, että kaikki ei välttämättä ole ok. Sen vaan aistii, kun ensiksi on tiiviisti pidetty yhteyttä ja sitten tuleekin äkisti tällainen muutos.

Tämä! Niin samaa mieltä.

Älä, ap, anna näiden arvostelijoiden täällä vaikuttaa. Ärsyttäviä ovat.

Luota intuitioosi, mutta muista, että konkreettisia johtopäätöksiä sen avulla ei voi tehdä. Tsemppiä!

Vierailija
62/65 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuosta viimeksi paikalla olosta tiedä, mutta onhan se jokseenkin outoa, että mies lakkaa yhtäkkiä viestittelemästä ja soittelemasta. Todennäköisesti siihen on joku syy eli tässä tapauksessa on löytänyt jonkun uuden kiinnostavamman. Tai sitten pyörittää niin montaa naista, että otti viimeksi paikalla -tiedon pois, jotta kukaan ei ala kyselemään, että miksi et vastaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Toivottavasti mies ei pistä sinua jatkoon, jos olet noin vahtiva."

Mut miksi pitää piilottaa "viimeksi paikalla"-tieto? En sitä erityisesti vahtinut, mutta näin sen kun lähetin viestin. Ei mun tarvi mitään omia tietojani piilotella keneltäkään, eikä ketään vahtia.

No kaikki ei välttämättä halua että tollaset asiat näkyy muille. Itsekin laitan välillä pois sijainnin kartalla Snapchatista ettei kaikki näe missä liikun. 🤷🏼‍♀️

En ymmärrä snapchatin sijaintitietoa yhtään. Ehkä treffien edellä se on hyvä, mutta muuten täydellisen outo.

Minä koen tuon olevan jopa vaarallista. Jos ventovieras "snäppikaverisi" näkee melko tarkkaan missä liikut.

Siksi asetuksista voit määritellä kuka sen näkee (voit valita ketkä ei saa nähdä ja ketkä saa) tai sitten olla kokonaan näkymättä kartalla.

Vierailija
64/65 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko AP asia selvinnyt? Mua jäi vaivaamaan, kun oma deittini teki saman sinä perjantaina. Mistä päin mies on?

Vierailija
65/65 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen kirjoittaa vielä, tai riittää vaikka pelkkä miehen nimen etukirjain.