Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Whatsapp viimeksi paikalla tieto hävisi, jatkoon vai ei?

Vierailija
07.12.2020 |

Olen viestitelly pari viikkoa romanttisessa mielessä erään miehen kanssa. Tarkoituksena olisi tavata ja katsoa, onko jatkolle edellytyksiä. Olemme soitelleet lähes joka päivä ja viestitelleetkin useasti. Nyt kuitenkin lauantaina ei kuulunut mitään. Sunnuntaiaamuna lähetin viestin. Silloin huomasin, että tyypin Whatsapp:ista oli kadonnut "viimeksi paikalla"-tieto. Vastaus viestiini tuli myöhään illalla.
Mitä tyyppi teki? Jatkoon vai ei?

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä se sai kylläkseen ja huomasi että olet vain kirjekaveria ja juttuseuraa vailla

Vierailija
22/65 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurettavia vastauksia. Eihän sitä tarvi kyylätä, kun se näkyy kyyläämättä. 

Mutta vastatakaa kysymykseen: miksi joku haluaa piilottaa "viimeksi paikalla" -tiedon yhtäkkiä, kun se on ennen ollut näkyvissä?

Ei halua että äiti kyttää. Ei halua että kukaan kyttää. Ei halua itse tietää toisten paikalla olemisia. Sen päätöksen nyt voi tehdä milloin vain. Mieltään saa myös muuttaa tämänKIN asian suhteen.

Kaikki ei liity sinuun. Usko tai älä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäkää kikkiä, niin tuota ongelmaa ei ole. Ja voitte viestitellä anonyymisti.

Vierailija
24/65 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette ole tavannut? Kuulostaa vaan ajanvietolta parempaa odotellessa.

Vierailija
25/65 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outo toiminto kyylätä milloin toinen ollut paikalla.

Käsittelisin ongelmiasi tykönäni

Manipuloiva, kontrolloiva?

Ei sitä tarvi erikseen kyylätä, sehän näkyy kyyläämättäkin. Ellei erikseen piilotettu, jolloin se on piilotettu jostain syystä.

Ehkä juuri sinun takiasia ap.

Vierailija
26/65 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen piilottanut sen juurikin kyylien takia.

Vierailija
27/65 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle jos tiuha viestittelyrytmi muuttuu yhtäkkiä alkuihastelum aikana ja ei ole ollut puhetta olen viikonloppuna reissussa tms. niin ottaisin omat odotukset orastavalle suhteelle pois. Toki molempien tontille kuuluu puhaltaminen hiileen eikä se voi olla vain mies, joka laittaa viestiä (tekee aloitteen).

Itse olen niin valikoiva, että odotan mieheltä vahvat signaalit, että hän on kiinnostunut, ei vedä muita virityksiä ja tekee töitä saadakseen minut kiinnostumaan. Kun etsin aikaa sitten itselleni miestä niin diipadaapailijat jäivät mieheni jalkoihin, hän eteni rauhallisesti ja varmasti.

Hän piti päivittäin yhteyttä mutta vain viesti tai kaksi, soiteltiin viikoittain, ja kun sitten nähtiin vasta kuukauden päästä niin siihenpä jäätiin, nähtiin joka päivä ja nyt ollaan naimisissa. Joka kerta kun hän alkuaikoina lähti kotiinsa tai minä kotiini niin hän sopi milloin nähdään seuraavaksi. Turvallinen olo, oli niin helppo luottaa mieheeni. Hän vei jämäkästi suhdetta eteenpäin, minä oikeastaan peesailin alkuvaiheessa mutta nyt ollaan tasapuolisia toisillemme. Sain hyvän miehen.

Vierailija
28/65 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta vastatakaa kysymykseen: miksi joku haluaa piilottaa "viimeksi paikalla" -tiedon yhtäkkiä, kun se on ennen ollut näkyvissä?

Luultavasti siksi, ettei halua ihmisten näkevän, koska hän on ollut viimeksi paikalla ja ei halua/jaksa lukea jonkun tietyn ihmisen viestejä ja näin ollen pystyy muuten olemaan WhatsAppissa kirjoittelemassa muille.

Vierailija
29/65 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinä siitä tietoinen, että joku on sinua kyylännyt? Minä en edes ole ajatellut asiaa ja on edelleen ihan alkuperäiset asetukset käytössä. En ole mitenkään vainoharhainen, että uskoisin jonkun kyyläävän minua WhatsAppissa!?

Vierailija
30/65 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti siksi, ettei halua ihmisten näkevän, koska hän on ollut viimeksi paikalla ja ei halua/jaksa lukea jonkun tietyn ihmisen viestejä ja näin ollen pystyy muuten olemaan WhatsAppissa kirjoittelemassa muille.

Jos toinen on riittävän hullu, ei tuokaan estä häntä. Näkeehän se hullu sen, että toinen on paikalla (kun tämä on kirjoittamassa muille). Tehokkaampi tapa vältellä hulluja on käyttää whatsappia yläpalkin ilmoitusten kautta, koska silloin voi viestitellä haluamiensa tyyppien kanssa käymättä whatsapissa lainkaan. Voi pitää paikallaolotiedotkin voimassa, koska nekään ei päivity ja hullu kyttääjä luulee että whatsappia ei ole käytetty aikoihin. Suosittelen.

Vierailija
31/65 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävän sävyisiä vastauksia, joissa nyt takerruttiin vain johonkin "kyyläämiseen". Miehen muuttunut käytös ja siihen lisäksi samaan syssyyn paikallolotietojen piilottaminen saa varmastikin epäileväiseksi. Sinuna en vielä tekisi sen suurempia johtopäätöksiä, mutta luottaisin omiin tuntemuksiini siinä, että kaikki ei välttämättä ole ok. Sen vaan aistii, kun ensiksi on tiiviisti pidetty yhteyttä ja sitten tuleekin äkisti tällainen muutos.

Vierailija
32/65 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus otin sen hetkeksi pois, kun ex-mieheni alkoi tenttaamaan, että miksi ihmeessä olen ollut arkisin WA:ssa niin myöhään, kun hän on jo nukkumassa, että kenelle oikein viestittelen salaa... Ihan naispuolisten ystävieni kanssa viestittelin, kun en saanut unta. Toisaalta joo ymmärsin hänen pointtinsa...

Vierailija
33/65 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne paikallaolotiedot saa pois käytöstä? En löytänyt asetuksista

Vierailija
34/65 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos toinen on riittävän hullu, ei tuokaan estä häntä. Näkeehän se hullu sen, että toinen on paikalla (kun tämä on kirjoittamassa muille). Tehokkaampi tapa vältellä hulluja on käyttää whatsappia yläpalkin ilmoitusten kautta, koska silloin voi viestitellä haluamiensa tyyppien kanssa käymättä whatsapissa lainkaan. Voi pitää paikallaolotiedotkin voimassa, koska nekään ei päivity ja hullu kyttääjä luulee että whatsappia ei ole käytetty aikoihin. Suosittelen.

Onko sinulla paljonkin kyttääviä hulluja yhteystietoluettelossasi?

Vierailija
35/65 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinä siitä tietoinen, että joku on sinua kyylännyt? Minä en edes ole ajatellut asiaa ja on edelleen ihan alkuperäiset asetukset käytössä. En ole mitenkään vainoharhainen, että uskoisin jonkun kyyläävän minua WhatsAppissa!?

Olen eri, mutta kyllä. Tulee viestiä miksi et vastaa vaikka olet ollut paikalla. No eipä ollut aikaa vastata just siihen aikaan. Lopulta poistin sen viimeksi paikalla olon.

Vierailija
36/65 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ne paikallaolotiedot saa pois käytöstä? En löytänyt asetuksista

Asetukset - Tili - Tietosuoja - Viimeksi paikalla ja lisäksi voi poistaa myös lukukuittaukset. 

Vierailija
37/65 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsikulta, kuset nyt omiin muroihisi. :D

Vierailija
38/65 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi paikalla olo tieto katoaa silloin, jos se toinen on poistanut sun numeron puhelimestaan. Se näkyy vain omille yhteystiedoille Eli ei jatkoon.

Vierailija
39/65 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teiltä katosi järki päästä, kun piti heti hyökätä viattoman kysyjän kimppuun. Viimeksi paikalla -tieto häviää myös, jos luuri menee pois netistä.

Vierailija
40/65 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta kyllä. Tulee viestiä miksi et vastaa vaikka olet ollut paikalla. No eipä ollut aikaa vastata just siihen aikaan. Lopulta poistin sen viimeksi paikalla olon.

Onpa kumma. Kukaan ei ole koskaan minulle laittanut mitään tuollaista. Joskus saatan hyvin nopeasti lukea viestit ja vastaan, kun ehdin. Yleensä, jos on oikeasti kiire, niin en tosiaan edes vilkaise puhelinta tai saatan vetää vain yläpalkista ja vilkaista keneltä viesti on. Kyllä minäkin vähän ihmettelen sitä, jos jollain on aikaa roikkua WA:ssa pitkin päivää, mutta ei ehdi nopeasti näpyttämään "vastaan, kun ehdin" -viestiä... Ettei pidä ko. henkilöä kovin tärkeänä.