Antaisitko 7v pojan laittaa mekon jouluksi isovanhempien luokse?
Pojalla on sellainen kimaltava koristeellinen mekko jota on käyttänyt kotona leikeissä siskon kanssa. Nyt poika haluaisi laittaa mekon isovanhemmille (anoppilaan) jouluillalliselle. Minä ja mieskin vähän kavahdamme ajatusta koska anoppi ja appiukko ovat hyvin konservatiivisia ihmisiä. Pelkäämme että he nolaavat pojan jotenkin.735
Kommentit (76)
Jutelkaa isovanhempien kanssa etukäteen asiasta ja tehkää selväksi, millainen käytös ei ole hyväksyttävää.
Jos he eivät suostu, niin viettäkää joulu sitten keskenänne.
Kiusaajia ei jouluna kannata mielistellä.
Juu aivan varmasti poika on sanonut noin, kun jouluunkin on vielä muutama viikko aikaa...
Tämä trendi kun jatkuu saadaan tämä hillitön väestönkasvu taittumaan tällä pallolla ja äiti maa kiittää. Ei muuta kuin mekkoa päälle vaan.
Vaikka tää on selkeä provoaloitus, niin vastataan nyt sitten kun kerran kysytään. Mun puolestani tenavat ja aikuiset saa pukeutua ihan miten itse haluaa. Ihan sama haluaako olla prinsessa, vai machomies, niin anti mennä vaan.
Miksi ihmeessä pojan pitäisi laittaa mekko juuri vierailulle? Pitäköön kotonaan, jos haluaa. Ihme pelleilyä.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai, sukupuolineutraalius on pop ja alaikäinen henkilönne seuraa ajankohtaisia trendejä. Isovanhempien mahdollista paheksuntaa voitte ääneen syvästi halveksua ja todeta heidän jääneen viime vuosituhannelle. Mitäs tuollaiset sodan jälkeisen jälleenrakennuksen ajan jäärät mistään mitään ymmärtävät.
Isovanhemmat saavat olla mitä mieltä tykkäävät ja paheksua keskenään vaikka koko seuraavan vuoden, mutta lapselle ei tarvitse ilkeillä.
Ei kai se nyt mikään ihme ole, jos pojatkin tykkäävät iloisista väreistä - vanhemmat ne yleensä haluavat poikalapsensa pukea kuin hautajaisiin tai formuloihin. Ei väreistä tykkääminen tee hänestä välttämättä mitään seksuaali/sukupuolivähemmistön edustajaa, jos sitä pelkäät.
Sen sijaan siitä saattaa olla lapsen kehitykselle vahinkoa, jos hänelle opetetaan, että hän on häpeää aiheuttava syntisäkki ja aina pitää murehtia, mitä muutkin meistä ajattelevat, jos poika haluaa tehdä jotain niinkin hurjaa ja vaarallista kuin pukeutua mekkoon.
Ei. Isovanhempia kunnioitetaan ja talossa talon tavalla. Poika nolaisi itse itsensä laittamalla mekon.
Henkilökohtaisesti kyllä antaisin.
Nolo. Liian läpinäkyvä eikä nyt oikein lähde.
En antaisi. Kotona voi pitää. Tapakasvatusta lapselle. Ei kukaan transvestiittikään pukeudu juhlatilaisuuteen naiseksi, vaan näyttää sen puolen muutoin.
Annanko jos se mekko on pojalle istuva ja sopiva. En kuitenkaan mitään parmeaa prinsessaröyhelömekkoa koska sellainen on epäkäytännöllinen, vaan jotain yksinkertaista ja simppeliä. Mutta se istuvuus ja sopivuus on tärkein asia, olen nimittäin kyllästynyt näkemään miehiä jotka näyttää kuoreen sullotuilta makkaroilta kaksi kokoa liian pienissä mekoissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Isovanhempia kunnioitetaan ja talossa talon tavalla. Poika nolaisi itse itsensä laittamalla mekon.
Kun minä olin pieni, isovanhempani tulivat meille joulua viettämään. He olivat uskonnollisia ja halusivat aina lukea pätkän jouluevankeliumia.
Meillä oli uskonnoton koti.
Me silti kunnioitimme vieraitamme ja kuuntelimme kiltisti. Eihän se loppujen lopuksi ollut iso juttu ja heille tuli siitä hyvä mieli.
Nyt viestisti myötä vasta ymmärrän, että he nolasivat itsensä ja meidän olisi oikeastaan pitänyt heittää heidät ulos.
En kyllä pystyisi mitenkään kestävästi lapselle perustelemaan, että hän ei saa sukupuolensa takia tehdä jotain.
Pitäisikö hieman pohjustaa vierailua ensin jos eivät ole tietoisia pojan taipumuksista.
Voivat nauraa kun luulevat että on pilaa tai saada sydänkohtauksen kun tauno onkin nyt tiina. On se vähän liikaa kenelle vain.
Omaan sukupuoleen kasvamista ei saa tukea, sehän on päivän viesti. Walt Heyeriä kannattaa myös kuunnella juutuubissa.
Ei missään nimessä! Vanhempien tehtävä on tukea lapsen luonnollista sukupuoli-identiteettiä!
Tämä tarkoittaa sitä että pojat ei kulje mekoissa
Nämä jotka antavat poikansa mennä juhliin tyttöjen mekko päällä ovat luultavasti myös niitä joilla persposket valuvat shortseista ulos kesäisin.
Kotona saa pelleillä, ei kylään mitään mekkoa päälle pojalle. Sehän pilaisi juhlan tunnelman, joku tulisi vitsinä paikalle.
Tietenkin ja joululahjaksi estrogeeniä netistä
Tottakai, sukupuolineutraalius on pop ja alaikäinen henkilönne seuraa ajankohtaisia trendejä. Isovanhempien mahdollista paheksuntaa voitte ääneen syvästi halveksua ja todeta heidän jääneen viime vuosituhannelle. Mitäs tuollaiset sodan jälkeisen jälleenrakennuksen ajan jäärät mistään mitään ymmärtävät.