Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, joilla ollut paljon miehiä - oletteko kertoneet puolisolle?

Vierailija
22.04.2014 |

Monissa ketjuissa missä on väännetty tästä naisen (seksi)suhteiden määrästä ja merkityksestä, on ollut paljon niitä kannanottoja, että on ihan ok jos naisella on ollut kymmeniä tai jopa satoja kumppaneita.

Ja toisaalta, että jos mies vaatii naiselta vähäistä aikaisempien kumppaneiden määrää, niin silloin myös miehen tausta pitää olla vähän kokenut.

Ottamatta tässä viestissä nyt kantaa siihen, että miten sen kokemuksen määrän kummallakin sukupuolella tulisi olla, niin kysynkin vaan että miten naiset, joilla niitä aikaisempia kokemuksia on kymmenien eri miesten kanssa, ovat asiasta kertoneet vai eivätkö ole kertoneet.

Eli jos siis on ihan ok, että aikaisempin miesten lukumäärä on suuri ja se on oman maailamnkatsomuksesi mukaan hyvä juttu, niin tietääkö puolisosi lukusi/menneisyytesi tarkasti.

Jos tietää, niin miten suhtautuu.

Jos ei tiedä niin miksi ei (asia jos on kerran ok)

JA ennen kaikkea onko nykyinen mies ns. nössö perheenisä tyyppi jonka otit järkisyistä vai suuri elämäsi rakkaus.

Kysyjä on nainen, jos se nyt jotakuta mietityttää.

Kommentit (207)

Vierailija
181/207 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no, eipä nää naiset taida haluta vastata. yksi kaveri on jolla paljon miehiä, ei saanut ketään niistä tosiäijistä ja kun ikää tuli, niin meni sitten sellasen kiltin miehen kanssa ja on nykysin niin perheenäitiä että. ja miehelle ei tietty kertonut koko totuutta.

No mistä htosta tiedät mitä on tehnyt, saanut tai kertonut? Ja mitä ihmettä sinun prsettä kutittaa kaverin panomäärät? Oletko itse nanen jota kukaan mies ei ole halunnut panna kun noin korpeaa? Luuletko että nainen huono kun on harrastanut seksiä? Häpeä itse kivikautumista asennettasi.

T.. vain oman miehensä kanssa seksiå harrastanut nainen jota ottaa niin aivoon se että muut yrittävät määritellä ja rajoittaa häpeällä naisen seksuaalisuutta.

Vierailija
182/207 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[]Hmmm... Tata ketjua lukiessani oma mielipiteeni suomalaisista naisista vahvistui vain entisestaan.

Jopa Englannissa tyopiirini vitsailee suomalaisista ja ruotsalaisista naisista, etenkin teidan helppoudesta. Teilla ei ole enaan moraalia tai kunniaa. Jopa koira on arvokkaampi orgaaninen elio kuin te. Olette saastuneita.

- Oliver[.

Kivoja työkavereita sulla. 

Mekin aina illanistujaisissa muistutellaan englantilaisia ja hollantilaisia kollegoita maansa jakorasianaisista. 

(tai sitten ei)

Huvittavaa sinänsä että tuo katkera naisetta joka maassa jäänyt oliver puhuu moraalista ja kunniasta kun hänellä ei ole niistä kumpaakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/207 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä jäin miettimään tätä lukiessa, että ihanko oikeasti kerrotte kaiken miehelle? Ja missä vaiheessa, heti oksennatte toisen infoähkyyn vai vasta myöhemmin?

Mä en ole avautunut aikaisemmasta seksielämästäni miehelle (enkä edellisillekään) eikä mies ole mulle. Enkä haluakaan tietää. Mut me tavattiinkin kolmekymppisenä.

Niinpä. Ei.tulisi mieleenkään kertoa tai kysyä ja miksi ihmeessä kertoisi tai kysyisi? Siksikö että kehuisi että olen minä muiltakin saanut tai kyllä minä muillekin kelpaan? Vai mikä motiivi siinä on? Asian kertominen ei tuo ainakaan mitään hyvää.

Vierailija
184/207 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi vähän vaikea kertoa tarkkaa lukua kun en itsekään ole pitänyt kirjaa. Kuitenkin monista kymmenistä puhutaan, joten en mitenkään voi näin nelikymppisenä enää kaikkia muistaa. Miehelleni olen sanonut että olen saanut aivan riittävästi eri kokemuksia eri miesten kanssa, ja loppuelämän tarpeiksini. Se on riittänyt aivan hyvin.

Vierailija
185/207 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse olla ylpeä siitä, että tyttöystävä on pannu ympärikyliä, mutta itsevarma mies osaa ajatella myös sen puolen asiasta, että itse teki jotakin oikein, kun sai sen naisen kokonaan itselleen.

Tuo on kyllä typeryksen ajatus. Heikkolahjaisen, puhdasta egon suojelemista.

Näinhän itse asiassa ajatellaan naisista, jotka "onnistuvat saamaan" aviomiehen entisestä panomiehestä. Tässäkin ketjussa mainittiin aiemmin. Puhuttiin jotain tasokkaista naisista ja miehistä.

Hyvä, jos kaksi sopivaa löytää toisensa. Mutta sitten alkaa olla noloa, jos kaveripiirissä leveilee voittajafiiliksellään tällaisen (lopulta elähtäneen) sankarin saatuaan. Siis kun on ensin roikkunut vuosia tarjolla, seuraten kilttinä sivusta tämän sankarin seikkailuja. Välillä kysellen joko kelpaisi.

Eivät kaikki naiset arvosta jotain paatuneita "alfa"-miehiä, mikä taitaa se kaunistellumpi sana näistä olla.

Tuo alfa-sanan käyttö on kyllä erikoista, kun eläinmaalimassakin alfat on eri tyyppisiä. Esim susilla alfapariskunta parittelee VAIN keskenään, ei muiden kanssa.

Vierailija
186/207 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo kertoi kysyttyäni että toista sataa.

Jouduin miettimään hetken...lopulta totesin ettei sillä ole väliä, koska hän on minulle oikea.

Plussana tulee aikamoinen kokemus=tietää miten miehestä pidetään hyvää huolta.

Vierailija
187/207 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikumppaneita yksi (useamman vuoden parisuhde) ja ikää 36 vuotta. Pari vuotta jo sinkkuna ja en usko että sanoisin mahdolliselle tulevalle miehelle totuutta. Jos seksikumppanien määrä tulisi puheeksi, sanoisin viisi. Että näinkin päin :-D.

Vierailija
188/207 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni sanoo nolla. Se ei pidä paikkaansa mutta sopii paremmin hänellä kun on uskovainen ja ollut seurakunnassa töissä.

Vierailija
189/207 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni sanoo nolla. Se ei pidä paikkaansa mutta sopii paremmin hänellä kun on uskovainen ja ollut seurakunnassa töissä.

Niin, ehkä hänellä on ollut naisia?

Vierailija
190/207 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ensimmäiset 25 v oli vain kaksi kumppania, seuraavat 20v petikavereiden määrä abt 20. Mies niistä välillä kyselee ja onpa joukkoon mahtunut oikeinkin hyviä rakastajia, tosin en ottaisi ketään niistä puolisoksi. Tunnustettakoon, että on kyllä tullut ruohoa maisteltua aidan toiseltakin puolelta matkan varrella.

Vierailija
191/207 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä ensimmäiset 25 v oli vain kaksi kumppania, seuraavat 20v petikavereiden määrä abt 20. Mies niistä välillä kyselee ja onpa joukkoon mahtunut oikeinkin hyviä rakastajia, tosin en ottaisi ketään niistä puolisoksi. Tunnustettakoon, että on kyllä tullut ruohoa maisteltua aidan toiseltakin puolelta matkan varrella.

Onko tuo viittaus "aidan toiselta puolelta" kokeiluihin naisten kanssa, ja "ruohon maistelu"  toisen naisen, hmmm, maisteluun. Musta miehenä tuo olisi ennemmin kiihottavaa kuin asia mistä pahoittaisin mieleni.

Vierailija
192/207 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne saa muita. Jos pelimies joskus vakiintuu, se on vähemmän kokeneen naisen kanssa. Näille jää kokemattomat nörtit yms.

Minulla on lähemmäs 60 kumppania menneisyydessä ja ei mies ole kysynyt asiaa. Kertoisin jos kysyisi. Hän on myös monen naisen tavoittelema ja suosittu mies, että eipä tuo pidä aina paikkaansa. Olemme olleet nyt 5 v yhdessä ja naimisissa.

Nuorena naimisiin mennenä ja 30 vuoden jälkeen eronneena on keski-iän suhde aivan erilainen. Nuorena halusi toisen "omistaa" ja kasvettiin ja rakennettiin omaa pesää yhdessä uudet asiat kokien. Näin vanhemmiten uudessa  parisuhteehteessa tilanne on aivan eri. Molemmat ovat elämänsä eläneet. ja pesänsä rakentaneet Nyt ollaan liikkeellä enempi kevyemmin tuntein vähemmän vakavasti. Heilastellen. Toisen historialle ei juuri ole merkitystä eikä se kiinnosta. Molemmilla on niitä seksisuhteita ollut. Enemmän kiinnostaa nykyhetki ja yhdessä hauskan pitäminen.

Vierailija
193/207 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku 30+ ollut, mies tietää ja hänellä noin puolet vähemmän. Toisaalta hänellä oli yli 10 v parisuhde minun sinkkuillessani. Oikeastaan hän oli ne vähän sinkkuvuotensa huomattavasti aktiivisempi kuin minä. Hänellä on myös kinkympiä kokemuksia kuin minulla, mm. kimppaa ja julkisia paikkoja. Koen että em. seikat huomioiden ollaan aika tasoissa. Mies ei ole osoittanut mitään merkkejä siitä että historiani häiritsisi, tosin en usko että uskaltaisikaan, hän tietää ettei minun arvomaailmassani vapaiden aikuisten välisessä seksissä ole mitään noloa tai likaista tai hävettävää ja että kaksinaismoralismi on minulla varsinainen punainen vaate. En varmaan pystyisi katsomaan häntä enää samalla tavalla, jos paljastuisi että hän salaa ajatteleekin seksin tekevän naisesta jotenkin huonon.

Vierailija
194/207 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna yli 15v olleenani olen ollut yli 100 miehen kanssa. En tiedä tarkkaa lukua, en aio paljastaa tulevalle miehelleni tätä. Itse nautin irtosuhteista.

N48

Vierailija
195/207 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro, se on mun henkilökohtainen asia.

Vierailija
196/207 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon sanonu et joku 100 enne häntä ollu.

Vierailija
197/207 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovinisteja kaikki tyyni!

Vierailija
198/207 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku 30+ ollut, mies tietää ja hänellä noin puolet vähemmän. Toisaalta hänellä oli yli 10 v parisuhde minun sinkkuillessani. Oikeastaan hän oli ne vähän sinkkuvuotensa huomattavasti aktiivisempi kuin minä. Hänellä on myös kinkympiä kokemuksia kuin minulla, mm. kimppaa ja julkisia paikkoja. Koen että em. seikat huomioiden ollaan aika tasoissa. Mies ei ole osoittanut mitään merkkejä siitä että historiani häiritsisi, tosin en usko että uskaltaisikaan, hän tietää ettei minun arvomaailmassani vapaiden aikuisten välisessä seksissä ole mitään noloa tai likaista tai hävettävää ja että kaksinaismoralismi on minulla varsinainen punainen vaate. En varmaan pystyisi katsomaan häntä enää samalla tavalla, jos paljastuisi että hän salaa ajatteleekin seksin tekevän naisesta jotenkin huonon.

Minkähän vuoksi tuosta tekstistä välittyy sellainen kuva, että kirjoittaja itse ei olisi ihan sillä tasolla sinut aihepiirin kanssa, kuin asettaa miehellensä vaatimuksia 🤔

Vierailija
199/207 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkähän vuoksi tuosta tekstistä välittyy sellainen kuva, että kirjoittaja itse ei olisi ihan sillä tasolla sinut aihepiirin kanssa, kuin asettaa miehellensä vaatimuksia 🤔

En ole ihan sinut sen kanssa että maailmassa on kaksinaismoralisteja, joiden mielestä miehet saa pitää hauskaa ja naiset ei. En näe että minun tarvitseekaan olla.

Vierailija
200/207 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä lukiessa ihmetellyt, että miten moni pärjännyt niin vähällä seksillä. Sinkkumarkkinoilla välillä useita vuosia?  Jos olisin joutunut sinkuksi, niin jo yhdessä vuodessa olisi tullut kymmenniä naisia tai sitten joku vakipano tai useampi. Miten  nuorena alle 40v kestää viikkoakaan naimatta?  Aivan kauhea ajatuskin.  

Itse meni nuorena naimisiin nainut säännöllisesti koko ikäni. Vaimolla ehti olla jokunen pano ennen minua. Oli menettänyt neitsyydenkin 14v vanhana ihan omasta halustaan.  Vaimoni on mun esimmäinen, vaikkei sitä tiedäkään. Koskaan ei ole puhuttu mitään entisistä. Vaimo jotain maininnut minä en mitään.  Vaimo luulee, että mulla on ollut joku tai jokunen.  Olen siten menettänyt eri pillujen nainnin, mutten olisi ikinä saanut niin paljon seksiä sinkkuna kuin mitä nyt, saanut aina kun halunnut ja saanut vaikken olisi jaksanut.  Olisin kärsinyt puutteesta ja rakkaudesta, nyt nauttinut säännöllisestä seksistä ja rakkaudesta. Kaikella on puolensa. Moni sanonut, että pitkässä parisuhteessa parasta on seksi. Allekirjoitan tuon. Naitu sinkkuuteen verrattuna kuin kanit koko ikä. Kun aika jättää, tietää ainakin saaneensa tarpeeksi pillua.