Naiset, joilla ollut paljon miehiä - oletteko kertoneet puolisolle?
Monissa ketjuissa missä on väännetty tästä naisen (seksi)suhteiden määrästä ja merkityksestä, on ollut paljon niitä kannanottoja, että on ihan ok jos naisella on ollut kymmeniä tai jopa satoja kumppaneita.
Ja toisaalta, että jos mies vaatii naiselta vähäistä aikaisempien kumppaneiden määrää, niin silloin myös miehen tausta pitää olla vähän kokenut.
Ottamatta tässä viestissä nyt kantaa siihen, että miten sen kokemuksen määrän kummallakin sukupuolella tulisi olla, niin kysynkin vaan että miten naiset, joilla niitä aikaisempia kokemuksia on kymmenien eri miesten kanssa, ovat asiasta kertoneet vai eivätkö ole kertoneet.
Eli jos siis on ihan ok, että aikaisempin miesten lukumäärä on suuri ja se on oman maailamnkatsomuksesi mukaan hyvä juttu, niin tietääkö puolisosi lukusi/menneisyytesi tarkasti.
Jos tietää, niin miten suhtautuu.
Jos ei tiedä niin miksi ei (asia jos on kerran ok)
JA ennen kaikkea onko nykyinen mies ns. nössö perheenisä tyyppi jonka otit järkisyistä vai suuri elämäsi rakkaus.
Kysyjä on nainen, jos se nyt jotakuta mietityttää.
Kommentit (207)
Ei pelimiehellä ole kymmeniä naisia vaan satoja.
Ei pelimiehellä ole kymmeniä naisia vaan satoja.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 18:55"]
No onko kellään naisella, jolla on paljon ollut kumppaneita, sitten puolisona ns. pelimiestä (entistä tai nykyistä), eli miestä jolla olisi samankaltainen menneisyys, ja olisitte sitten yhdessä rauhoittuneet?
ap
[/quote]
Minulla on. Molemmilla takana viikonloppusuhteita ja sitä, että kumppania vaihdetaan lennossa. Määrällisesti minulla on kumppaneita ollut enemmän, mutta samanlainen menneisyys on silti takana. Miehellä kumppaneita vähemmän, koska on myös seurustellut kerran ennen minua, minä en ole.
Yleisesti ottaen olen huomannut sen, että mitä "mammampi" nainen niin sitä suurempi luku niitä bodareita on taustalla. Toisaalta nainen, joka pukeutuu naisellisesti, meikkaa ym. ei ole eikä ole ollut kokemusten keräilijä. Tyrkkytyylin edustajat sitten tietty asia erikseen.
Kaupungissa asuvalle naiselle, joka ei ole päätynyt pysyvään parisuhteeseen teininä, on hyvinkin monelle tullut yli kymmenen kumppania. Minusta se on ihan normisti, eikä millään tavalla paljoa. Ap vaikuttaa nuorelle ja kokemattomalle - vaikkei itse olisikaan niin onhan niitä kavereita joiden touhuja seurata. Bilehileille tai pelimiehelle ei parikymmentä riitä, ellei nyt puhuta per vuosi.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 18:55"]
No onko kellään naisella, jolla on paljon ollut kumppaneita, sitten puolisona ns. pelimiestä (entistä tai nykyistä), eli miestä jolla olisi samankaltainen menneisyys, ja olisitte sitten yhdessä rauhoittuneet?
ap
[/quote]
Mä tunnen yhden tällaisen pariskunnan.
Mies petti vaimoaan sen kun ehti ja tää nykyinen vaimo tykkäs aika avoimesti seksistä. Paneskelivat myös monta vuotta satunnaisesti keskenään, kun sattuivat tapaamaan.
Tää mies sitten viimein otti itseään niskasta kiinni ja erosi. Törmäsi tähän naiseen ja kun ei ollutkaan kiire vaimon luo, jäi aamiaiselle.
Ovat olleet nyt naimisissa keskenään seitsemän vuotta enkä usko hetkeäkään, että pettäisivät toisiaan eikä usko kukaan mukaan, eivät myöskään he kaksi toisistaan.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 18:49"]
Ei tarvitse olla ylpeä siitä, että tyttöystävä on pannu ympärikyliä, mutta itsevarma mies osaa ajatella myös sen puolen asiasta, että itse teki jotakin oikein, kun sai sen naisen kokonaan itselleen.
[/quote]
Meinaatko että kaikille antava nainen on joku saalis?
Ne muut miehet ei vaan oo huolinu sitä.
Minulla on ollut parikymmentä seksikumppania. Puolisoni tietää luvun, koska jostain syystä puhe ajatui siihen aika alussa suhdetta. Puolisoni ei reagoinut määrään mitenkään ihmeellisesti, ei häntä tunnu haittaavan, nyt 10 vuotta myöhemminkään. En koe asiasta minkäänlaista häpeää, mutta eipä se nyt muille sen kummemmin kuulu, puolisolle koska kysyi sitä.
Puolisoni on elämäni rakkaus, joka onneksi on osoittaunut myös mahtavaksi puolisoksi pitkälläkin juoksulla ja aivan ihanaksi isäksi. Ei itsetunto-ongelmia, eikä äitikomplekseja.
Ei tarvitse olla ylpeä siitä, että tyttöystävä on pannu ympärikyliä, mutta itsevarma mies osaa ajatella myös sen puolen asiasta, että itse teki jotakin oikein, kun sai sen naisen kokonaan itselleen.
[/quote]
*huutonaurua*
Ei tälläistä voi kirjoittaa kuin "kokenut" nainen.
Ja se itsekin tietää, ettei ole kelvannut muuhun kuin pantavaksi.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 19:05"]
[/quote]
[/quote]
Miksi paljon seksiä harrastanut nainen automaattisesti on antanut kaikille?
Omaan hiekkalaatikkoon ei muuten koskaan kusta, halusi mies tai nainen, pelkän panon, se pano haetaan aina kauempaa, mieluiten eri kaupungista, eikä sitä tuoda omaan kotiin.
Eli loppujen lopuksi kukaan ei edes tiedä ellei itse kerro ;-)
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 19:09"][quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 18:49"]
[/quote]
*huutonaurua*
Ei tälläistä voi kirjoittaa kuin "kokenut" nainen.
Ja se itsekin tietää, ettei ole kelvannut muuhun kuin pantavaksi.
[/quote]
Öh, kuinka vanha sä olet? Jos olet kovin nuori, panen tämän elämän kokemattomuuden piikkiin, jos olet yli kaksikymmentä ihmettelen miten olet noin naiivi.
Iso ero on siinä, onko kumppanit kerätty parisuhteista vai satunnaisista baaripanoista.
[/quote]
Aika hankalaa niitä useampia kymmeniä on pelkästään parisuhteista hankkia. Ja pari viikkoa/kuukausi ei kyllä ole parisuhde joka jotenkin olisi baaripanoa parempi.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 19:05"]
[/quote]
[/quote]
Kymmeniä miehiä pannut ei ole automaattisesti helppo, joka antaa kaikille. Kumpi on helpompi, se jota haluaa 500 miestä ja joka antaa niistä viidellekymmenelle vai se, joka antaa sille ensimmäiselle, joka kelpuuttaa?
Ei aina ne isot määrät, vaan myös ne monet mahdollisuudet.
Ap on jo yli kolmekymppinen. Ajatus tähän ketjuun vaan tuli siitä, kun tätä palstaa on seurannut. Monia ketjuja missä kiistellään naisen seksuaalihistorian merkityksestä, paljon mielipiteitä puolesta ja vastaan. Ja niisäkin ketjuissa moni, jolla kumppaneita oli paljon, totesi viestissään ettei nykyinen toki niistä tiedä. Joko ei tiedä mitään tai tietää vaan ylimalkaisesti.
Aloin miettimään että miksi näin on, jos kerran asia on ok naisille itselleen ja (ilmeisesti) heidän miehilleen. Kysymys miesten kiltteydestä taas liittyy ajatukseen järkiliitosta ja tyytymisestä. Siitäkin on viime aikoina ollut ihan mielenkiintoisia keskusteluja.
Itse en voi ymmärtää ajatusta järkiliitosta, ja ihmiset jotka niin tekevät tuntuvat aika paatuneilta. Toinen aloitus jonka olisin voinut tehdä on se, että tunnustetaanko järkiliitoissa avoimesti puolin ja toisin, että toinen ei ole mikään suuri rakkaus. Vai onko se sittenkin tabu.
Voitko sanoa pariskuntaillallisella, että olen pannut 100 miehen kanssa mutta perustin perheen tuon kanssa kun sillä on vakityö ja ikääkin alkoi tulla. Väitän että et voi. Et myöskään tee siitä fb-päivitystä. Mutta kenties voit nimettömänä miettiä asiaa täällä.
ap
Unohtakaa jo tuo että nainen antaa, mies saa. Kyllä nainenkin saa, ja en pidä mitenkään sitä antamisena että harrastan hyvää seksiä.
En ymmärrä miksi yhdistät kiltteyden ja kumppanien vähäisen määrän. Minusta mies/nainen, joka on mukava ja huomaavainen toisia kohtaan saa todennäköisemmin seksiä kuin ilkeä.
Asiaa voi pohtia myös niin päin, että mikä on paras vaihtoehto
Olla 20 vuotta kokonaan ilman seksiä, koska ei löydy Sitä Oikeaa
Ottaa se "ihan kiva", kun ei muuta saanut/ei viitsinyt odottaa
Olla vaikka koko elämä yksin, jos Sitä Oikeaa ei löydy ja harrastaa muutamia kertoja vuoteen seksiä jonkun kanssa?
Itse valitsin noista tuon viimeisimmän ja olen tyytyväinen. Samoin kuin mieheni, jonka sitten viimein löysin, 38- vuotiaana.
Mieheni mielestä olisi ollut omituista, jos olisin tuossa kohtaa ollut edelleen neitsyt.
Tämän palstan mukaan olen säälittävä jakorasia.
[/quote]
Ois kai ne muutki saanu, niille vaan riitti se että ne sai.
ap