Naiset, joilla ollut paljon miehiä - oletteko kertoneet puolisolle?
Monissa ketjuissa missä on väännetty tästä naisen (seksi)suhteiden määrästä ja merkityksestä, on ollut paljon niitä kannanottoja, että on ihan ok jos naisella on ollut kymmeniä tai jopa satoja kumppaneita.
Ja toisaalta, että jos mies vaatii naiselta vähäistä aikaisempien kumppaneiden määrää, niin silloin myös miehen tausta pitää olla vähän kokenut.
Ottamatta tässä viestissä nyt kantaa siihen, että miten sen kokemuksen määrän kummallakin sukupuolella tulisi olla, niin kysynkin vaan että miten naiset, joilla niitä aikaisempia kokemuksia on kymmenien eri miesten kanssa, ovat asiasta kertoneet vai eivätkö ole kertoneet.
Eli jos siis on ihan ok, että aikaisempin miesten lukumäärä on suuri ja se on oman maailamnkatsomuksesi mukaan hyvä juttu, niin tietääkö puolisosi lukusi/menneisyytesi tarkasti.
Jos tietää, niin miten suhtautuu.
Jos ei tiedä niin miksi ei (asia jos on kerran ok)
JA ennen kaikkea onko nykyinen mies ns. nössö perheenisä tyyppi jonka otit järkisyistä vai suuri elämäsi rakkaus.
Kysyjä on nainen, jos se nyt jotakuta mietityttää.
Kommentit (207)
Voishan tähän miehetkin kommentoida, ne kiltit varsinkin joilla entinen bilehile puolisona. Onko vaimon antoisa menneisyys asia jonka on plussaa?
6 vastaa. Yhden illan juttuja jne huvituksia harrastin aina sellaisten miesten kanssa kenen kanssa en suhdetta halunnut. Kukkoilijoita, kaljuja äijiä, komeita treenattuja ulkonäkökeskeisiä jne, pikkupahiksia jne. Ei he ole mitään sellaista kenen kanssa ikinä olisin perhettä halunnut. En vaan ollut itsekään valmis ja tarpeeksi rohkea olemaan sen ihanan tavallisen miehen kanssa. Aina hyvää ei vaan uskalla ottaa vastaan, silloin on liian täysiä mukana ja satutettavissa.
Kun tapasin sen oikeani, oli hän juuri sellainen mistä olin haaveillut. Myös sopivasti tavallinen, ei mikään retostelija vaan juuri sellainen kenen kanssa on ihana olla vähän nössö kotona, vaikkei muut sitä tiedäkään. Voi olla ihan oma itsensä hyvine ja huonoine puolineen, ihan niin heikko tai vahva miltä tuntuu.
Mieheni on "kiltti ja kokematon", mutta esim. ulkoisesti sitä ei olisi tiennyt. Tutustuessa vain.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 18:24"]
Ei mun mies ollut kiltti eikä kokematon minusta, sillä oli vain yksi pitkä rakkaustarina takanaan, jonka kanssa kokeillut ja kokenut.
-8
[/quote]
Mulla ihan sama homma. Enemmän mun mies on varmasti eläessään pannut kuin mitä minä.
Niin ja mä en ole muuten koskaan ollut minkään "öykkärin" kanssa, saati pelimiehen, yh, ei ole mun tyyliä.
-13-
6 osui naulaan, nimenomaan niiden miesten kanssa hurvitellaan keiden kanssa ei tulevaisuutta rakenneta. Perheenperustamiseen harvempi haluaa kukkoilevaa pikkupahista, paremmin siihen kelpaa vakaatuloinen insinööri, joka pyöräilee töihin.
Olen kertonut, että miehiä on ollut paljon, paljon. En koskaan tarkkaa määrää, mutta kyllä hänellä aavistus on. Mies puolestaan on ollut vain yhden kanssa lisäkseni.
Joskus tämä aiheutti epävarmuutta miehessä, ihmetteli kuinka voi kelvata minulle kaikkien upeiden kokemusten jälkeen. Kun saisin kenet vaan ja hän ei ole mistään kotoisin... Asia on laimentunut ja vaimentunut vuosien aikana, uskoo vähitellen mitä sanon.
" minä todellakin tiedän millaisia miehet ovat, siksi voit uskoa kun sanon, että olet mieletön rakastaja, hyvän kokoinen...." Jne. Hän ei enää vertaile itseään tuntemattomaan ja näkymättömään vastustajaan.
21, mikset ole sitten kertonut tarkkaa määrää jos kaikki on hyvin asian suhteen?
ap
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 18:31"]
Voishan tähän miehetkin kommentoida, ne kiltit varsinkin joilla entinen bilehile puolisona. Onko vaimon antoisa menneisyys asia jonka on plussaa?
[/quote]
Me ollaan miehen kanssa tästä puhuttu.
Sitä ei haittaa seksikumppaneiden määrä, mutta ei se nyt varsinainen plussakaan ole. se taas on plussaa, että pidän seksistä kuten hänkin ja hänestäkin olisi ollut typerää ja väärin, jos olisin "seurustellut" jonkun kanssa, jota en oikeasti halua tai rakasta.
-13-
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 18:37"]21, mikset ole sitten kertonut tarkkaa määrää jos kaikki on hyvin asian suhteen?
ap
[/quote]
Minusta on outoa, jos joku tietää tarkan määrän jos kumppaneita on ollut paljon, paljon. Tai siis, kuka niitä niin laskee. Jälkeenpäin muistellen aina joku unohtuu. Ehkä kaksikymppinen vielä osaakin luetella nimetkin, mut viisikymppisenä niitä ei enää muista.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 18:31"]
[/quote]
Iso ero on siinä, onko kumppanit kerätty parisuhteista vai satunnaisista baaripanoista.
Mieheni on ystäväni jo aivan teini-iästä, eli tietää kyllä. Ei vatvo asiaa. Ei ole noussut edes riidoissa esiin.
Edellinen taas oli erittäin mustasukkainen. Siihen liittyi muutakin sairasta, kuten omistushalua ja raivoamista.
Nyt on hyvä. En usko, että luku enää kasvaa.
Tässähän se onkin suomalaisen parisuhteen dynamiikka: raivoisasti pannut nainen, joka on "käyttänyt itsevarmasti" seksiin kaljupäitä ym. mutta ei itse olisi heitä pysyvämpään kelpuuttanut (miehet, ne kaljupäätkin tietysti halusivat tosi rakkautta, mutta ehei nainen paneskeli vapatuneesti vaan)
Sitten otetaan se vakavarainen insinööri, jolla ollut max. yksi tyttökaveri. Miehelle kaikki on ok. Päinvastoin kuin stereotypioiden mukaan voisi luulla, mies on vaan ylpeä ja kiitollinen kun kelpaa niiden bodareitten jälkeen.
Joskus kännissä julkisivu rakoilee ja hiljainen mies alkaa riehua.... Ei kun anteeksi, ei se ala. Se on vaan iloinen kun vaimo tykkää seksistä. Sen takia suomalasissa liitoissa ei ole pulaa seksistä. Jippii.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 18:45"]Tässähän se onkin suomalaisen parisuhteen dynamiikka: raivoisasti pannut nainen, joka on "käyttänyt itsevarmasti" seksiin kaljupäitä ym. mutta ei itse olisi heitä pysyvämpään kelpuuttanut (miehet, ne kaljupäätkin tietysti halusivat tosi rakkautta, mutta ehei nainen paneskeli vapatuneesti vaan)
Sitten otetaan se vakavarainen insinööri, jolla ollut max. yksi tyttökaveri. Miehelle kaikki on ok. Päinvastoin kuin stereotypioiden mukaan voisi luulla, mies on vaan ylpeä ja kiitollinen kun kelpaa niiden bodareitten jälkeen.
Joskus kännissä julkisivu rakoilee ja hiljainen mies alkaa riehua.... Ei kun anteeksi, ei se ala. Se on vaan iloinen kun vaimo tykkää seksistä. Sen takia suomalasissa liitoissa ei ole pulaa seksistä. Jippii.
[/quote]
Nainen jolla parikymmentä kumppania on raivoisasti pannut?
Eli jos siis on ihan ok, että aikaisempin miesten lukumäärä on suuri ja se on oman maailamnkatsomuksesi mukaan hyvä juttu, niin tietääkö puolisosi lukusi/menneisyytesi tarkasti.
* Ei tiedä tarkasti.
Jos tietää, niin miten suhtautuu.
* Mies on tehnyt selväksi sen, ettei tahdo kuulla edellisistäni suhteistani tai miesjutuistani. Minulle tämä ok, koska mitäpä sitä menneitä muistelemaan. (Itse olen puolisoltani saanut kuulla "naisjuttuja" lähinnä edellisen liittonsa lastenhankintakuvioista - miehen näkökulmasta hedelmöityshoidoista... )
JA ennen kaikkea onko nykyinen mies ns. nössö perheenisä tyyppi jonka otit järkisyistä vai suuri elämäsi rakkaus.
* perheenisätyyppi on mieheni kyllä, mutta nössöksi ei parane nimittää :)) Elämäni rakkaus - järkisyytkin löytyy siitä kohtaa kun läksin edellisestä suhteestani ja "edellisestä elämästäni" saadakseni elää omannäköistä elämääni nykyisen mieheni kanssa.
nimim. seksikumppaneita jokunen kymmen
Ei tarvitse olla ylpeä siitä, että tyttöystävä on pannu ympärikyliä, mutta itsevarma mies osaa ajatella myös sen puolen asiasta, että itse teki jotakin oikein, kun sai sen naisen kokonaan itselleen.
Ei tarvitse olla ylpeä siitä, että tyttöystävä on pannu ympärikyliä, mutta itsevarma mies osaa ajatella myös sen puolen asiasta, että itse teki jotakin oikein, kun sai sen naisen kokonaan itselleen.
Vain muutamille miehille siis kertyy määrällisesti paljon kokemusta? Niille raukoille, joita nämä naiset hyväksikäyttävät seksissä. On se hyvä ettei monikaan perusinssi joudu moisen hyväksikäytön uhriksi:)
ap
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 18:50"]
Vain muutamille miehille siis kertyy määrällisesti paljon kokemusta? Niille raukoille, joita nämä naiset hyväksikäyttävät seksissä. On se hyvä ettei monikaan perusinssi joudu moisen hyväksikäytön uhriksi:)
ap
[/quote]
Eip, tuppaa vaan menemään niin, että ne miehet, joilla on paljon panoja, jatkavat niiden metsästystä myös parisuhteessa ollessaan.
Ei tietenkään aina, mutta liian usein nähty.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 18:14"]
no, eipä nää naiset taida haluta vastata. yksi kaveri on jolla paljon miehiä, ei saanut ketään niistä tosiäijistä ja kun ikää tuli, niin meni sitten sellasen kiltin miehen kanssa ja on nykysin niin perheenäitiä että. ja miehelle ei tietty kertonut koko totuutta.
[/quote]
Juuri näin. Mulla kans kaveri joka paneskeli vähän siellä ja täällä, maine kasvoi ja kunnia meni eikä montaakaan kertaa seurustellu, enimmäkseen just yhen illan hoitoja. Ja nämä oli poikkeuksetta näitä suosittuja miehiä, joille tietysti kelpasi se helppo pano. Lopulta kaverikin sit asettui, tosin mies on "ei niin suosittu" ja menneisyyttä piilotellaan kuin valtiosalaisuutta, vaikka taitaa miehellä epäily olla muustakin kuin kerrotusta.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 18:37"]21, mikset ole sitten kertonut tarkkaa määrää jos kaikki on hyvin asian suhteen?
ap
[/quote]
Siksi, että kahdella aikuisella on elettyä elämää ja yksityisiä muistoja jo takana. Kaikkea ei tarvitse rääpiä auki, niin ei tehdä edes psyk. terapiassa, ellei se palvele tulevaa. Minäkään en tahdo tietää yksityiskohtia esim. hänen avioliitostaan ja aviovuoteestaan.
Menneet ovat menneitä, vaikka kyse olisi nuoruuden rötöksistä tai yöelämästä. Meillä yhteinen aika kulkee eteenpäin. Muistoja käy puheissa luonnollista tahtia, ei niiden vuoksi istuta ripittäytymään ja avemarioita lukemaan.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 18:24"]
Ei ne saa muita. Jos pelimies joskus vakiintuu, se on vähemmän kokeneen naisen kanssa. Näille jää kokemattomat nörtit yms.
[/quote]
Voi kuule, kummasti on edelleenkin ne pelimiehet soitelleet perään ja ihmetelleet, että miksi en heidän kanssaan halunnut mitään vakavampaa, kun parisuhteeseen aloin ja tästä saivat tietää.
-10