Älä tuomitse toistanaista!
En häpeä olla ns. toinen nainen - olen pelastanut mieheni kurjasta liitosta nalkuttavalta, epämiellyttävältä naiselta. Nyt vasta mieheni voi olla onnellinen löydettyään minut. Hänen ex-vaimonsa ei ymmärtänyt miestä millään tasolla, eikä nainen vaivautunut edes pitämään ulkonäöstään huolta. Minusta naiset jotka eivät arvosta miestään eivät myöskään miestä ansaitse. En ymmärrä miksi toinen nainen aina tuomitaan, se paholainen voi todellakin olla se ensimmäinen vaimo.
Kommentit (31)
Niin. Ja jonain päivänä sinä saatat olla se jota petetään. Etkö yhtään ihmettele ettei miehellä ole sen vertaa selkärankaa että hankkiutuisi laillisesti eroon siitä "niin kauheasta" vaimostaan ja sitten olisi vapaa olemaan sinun kanssasi? Mikä mahtaa olla syynä? Itse en huolisi miestä joka on noin saamaton.
voi luoja et nainen voi olla idiootti! toivottavasti miehellä ei ole lapsia. naisena tunnen myötähäpeää sun ajatusmaailmasta.
Miehelläni nimen omaan on selkärankaa ja hän jätti ex-vaimonsa puoli vuotta sen jälkeen kun tapasi minut. Nainen on todellakin epämiellyttävä, yrittää nyt mm. vedota heidän lapsiinsa ja sotkea liittoamme.
Niin kauan kuin kaltaisiasi 'pelastajia' riittää miehet saavat olla vastuuntunnottomia urpoja.
Kuulutan naisten välistä solidariteettiä! En käsitä miksi naisten on aina vähäteltävä ja haukuttava toisiaan. Mitä jos me vetäisimmekin yhtä köyttä, lopettaisimme muiden kritisoimisen ja samalla jättäisimme varatut miehet rauhaan?! Olisiko ok?
Toinen nainen ei ole yhdyssana, mikä pitäisi huomata jo siitäkin että molemmat sanat taipuvat (toisen naisen, toista naista jne). (terv.6)
Et sitten omaa miestä vapailta markkinoilta onnistunut hankkimaan? Toki kilpailu siellä kunnon miehistä on kovempaa kuin napatessa varatun itselleen. Silloinhan ei tarvitse muuta kuin kuunnella ja ymmärtää miestä jolla on niin "kamalaa kotona". Semmoisella miehellä joka ei omatoimisesti osaa päättää suhdetta/liittoa ei kyllä kovin suurta vientiä ole.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 16:11"]Miehelläni nimen omaan on selkärankaa ja hän jätti ex-vaimonsa puoli vuotta sen jälkeen kun tapasi minut. Nainen on todellakin epämiellyttävä, yrittää nyt mm. vedota heidän lapsiinsa ja sotkea liittoamme.
[/quote]
Etkö nyt tajua mikä on homman nimi vai etkö halua tajuta? Olit toinen nainen puolen vuoden ajan, ja on vain ajan kysymys kun itse olet sen "paholaisnaisen" roolissa - kas kun elämässä saa sitä mitä tilaa ja sinä olet tilannut näemmä selkärangattoman ukonkuvatuksen.
Yksi suhde kerrallaan. En tuomitse ns. toista naista, mutten tunne mitään myönteistäkään sellaisia naisia kohtaan.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 16:14"]
Kuulutan naisten välistä solidariteettiä! En käsitä miksi naisten on aina vähäteltävä ja haukuttava toisiaan. Mitä jos me vetäisimmekin yhtä köyttä, lopettaisimme muiden kritisoimisen ja samalla jättäisimme varatut miehet rauhaan?! Olisiko ok?
[/quote]
Ei ole. En aio alkaa tuntea solidaarisuutta ketään kohtaan pelkän sukupuolen perusteella. Naisissa on ihan yhtä kusipäitä kuin miehissäkin, eikä mulla ole mitään velvollisuutta sympata niitä vain siksi että olen itsekin nainen. Jos ei pysty miestänsä pitämään niin kannattaa katsoa peiliin.
Itse lähdin toisen naisen matkaan ja onnellisia ollaan jo monta vuotta oltu. Ei se toinen nainen aina roisto ole.
tuo pieni kirjoitusvirhe olikin tässä nyt se olennaisin asia. mistä teitä pilkunnussioita aina löytyy? pätemisentarvetta? se 4: nen
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 16:11"]
Miehelläni nimen omaan on selkärankaa ja hän jätti ex-vaimonsa puoli vuotta sen jälkeen kun tapasi minut. Nainen on todellakin epämiellyttävä, yrittää nyt mm. vedota heidän lapsiinsa ja sotkea liittoamme.
[/quote]
Nyt vaikuttaa jo provolta.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 16:15"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 16:11"]Miehelläni nimen omaan on selkärankaa ja hän jätti ex-vaimonsa puoli vuotta sen jälkeen kun tapasi minut. Nainen on todellakin epämiellyttävä, yrittää nyt mm. vedota heidän lapsiinsa ja sotkea liittoamme.
[/quote]
Etkö nyt tajua mikä on homman nimi vai etkö halua tajuta? Olit toinen nainen puolen vuoden ajan, ja on vain ajan kysymys kun itse olet sen "paholaisnaisen" roolissa - kas kun elämässä saa sitä mitä tilaa ja sinä olet tilannut näemmä selkärangattoman ukonkuvatuksen.
[/quote]
Tervetuloa todellisuuteen: ei ole mitään karman lakia, ei paha saa aina palkkaansa. Syrjähypystä alkanut liitto voi olla ihan yhtä onnellinen kuin mikä muu liitto hyvänsä.
minä olen toinen nainen ja aina parhaat seksikokemukset ovat olleet varattujen miesten kanssa... monet ovat puuttessa avioliitossakin... *huoh*...
Toinen liitto on yleensä vasta se oikea. Liitto jossa toiselle osaa antaa arvon. Itse löysin toisen, hieman nuoremman naisen ja olen tyytyväinen elämääni ex-ämmän sabotointi yrityksistä huolimatta.
Mun ex lähtii toisen naisen matkaan. En kyllä arvosta heistä kumpaakaan: nainen, joka haluaa sekaantua varattuun = lumppu, mies joka pettää = munaton luuseri joka ei osaa avata suutaan. Ite kyllä sittemmin löysin elämäni miehen, mutta en kyllä olisi häntäkään arvostanut jos olisi aiemmin naisiaan pettänyt.
Miksi mies tarvitsi pelastajaa? Ei osannut lähteä itse kävelemään huonosta liitosta. Veikkaan ettei se liitto ollut huono, eikä vaimokaan niin epämiellyttävä ennen kuin sinä tulit kuvioon. Onnea vaan lapasestasi, ei käy kateeksi :)
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 16:34"]
Toinen liitto on yleensä vasta se oikea. Liitto jossa toiselle osaa antaa arvon. Itse löysin toisen, hieman nuoremman naisen ja olen tyytyväinen elämääni ex-ämmän sabotointi yrityksistä huolimatta.
[/quote]
Ikävä kyllä tilastollisesti ne toiset liitot kaatuu sitä ensimmäistä useammin. Joten sen mukaan ne ei mitään suurta onnea ole.
Joo, se kertoi tuon saman minulle. Minä olen kolmas nainen.