Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älä tuomitse toistanaista!

Vierailija
22.04.2014 |

En häpeä olla ns. toinen nainen - olen pelastanut mieheni kurjasta liitosta nalkuttavalta, epämiellyttävältä naiselta. Nyt vasta mieheni voi olla onnellinen löydettyään minut. Hänen ex-vaimonsa ei ymmärtänyt miestä millään tasolla, eikä nainen vaivautunut edes pitämään ulkonäöstään huolta. Minusta naiset jotka eivät arvosta miestään eivät myöskään miestä ansaitse. En ymmärrä miksi toinen nainen aina tuomitaan, se paholainen voi todellakin olla se ensimmäinen vaimo.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vain yksi elämä, joten miksi riutua suhteessa riippatissisen ämmän ja valittavien pentujen kanssa jos voi saada kauniin ja ymmärtävän naisen.

Vierailija
22/31 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vain yksi elämä, joten miksi riutua suhteessa riippatissisen ämmän ja valittavien pentujen kanssa jos voi saada kauniin ja ymmärtävän naisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen nainen tulee jäämään myös toisen naisen varjoon, kunhan parisuhde vakiintuu ja arki alkaa, kerran petturi aina petturi.

Vierailija
24/31 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni se toinen nainen teki palveluksen. Pääsin eroon uhkailevasta, mustasukkaisesta alistavasta ja narsistisesta miehestä. Nyt hän tekee tuon kaiken toiselle naiselleen ja myönnän tunnen sääliä nykyisin tuota toista naista kohtaan. Nyt voin elää vapaata elämää ja uutta parisuhdetta en haikaile, koska vuosien alistaminen on jättänyt tietyt jäljet, joiden korjaamiseen annan itselleni aikaa.

Vierailija
25/31 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jossain määrin ap:n kanssa samaa mieltä, ei ne toiset naiset aina ole sieltä pelsebuupista. Ikävä juttu on, jos aloittaa suhteen varatun kanssa, mutta näitä sattuu. Mä ymmärrän myös toisten naisten vihaajia, onhan se oma perhe uhattuna, sillä eroja tulee niin paljon nykyään, ilman toisiakin osapuolia.

Parasta on, että lopulta jokainen löytäisi sen omansa.

Vierailija
26/31 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinniin... niin vaan miehellä oli toinen nainen, kun mä olin niin kamala, että vaadin osallistumaan kodin- ja lastenhoitoon. Noh, siellähän nyt sitte saa kalsaripyykkiä pestä. Itsehän otan exältä mitä tarvitsen, vkloppuna töitä tehdessä tuuppaan lapset kylään ja iltapäivällä (se kuuluisa toinen nainen karussa, pelkää vissiin mua) niin pikaiset päiväpanot. Liekö tietääkään... Noh, sitä saa, mitä tilaa.

Vierailija
27/31 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 16:59"]

Niinniin... niin vaan miehellä oli toinen nainen, kun mä olin niin kamala, että vaadin osallistumaan kodin- ja lastenhoitoon. Noh, siellähän nyt sitte saa kalsaripyykkiä pestä. Itsehän otan exältä mitä tarvitsen, vkloppuna töitä tehdessä tuuppaan lapset kylään ja iltapäivällä (se kuuluisa toinen nainen karussa, pelkää vissiin mua) niin pikaiset päiväpanot. Liekö tietääkään... Noh, sitä saa, mitä tilaa.

[/quote]

sä olet kostossasi jo sairas...

Vierailija
28/31 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiat ei aina ole niin mustavalkoisia. Mä aloitin suhteen varattuun mieheen, kyseessä oli kahden aikuisen "sopimus", pelkkää seksiä ja siinä kaikki. Sanoin moneen kertaan miehelle, että tekisi jotain avioliittonsa eteen, koska sillä oli kaikki puitteet olemassa hyvään liittoon. Itse olin vapaa (eronnut). Jätin miehen pariinkin kertaan mutta aina vaan päädyttiin takaisin yhteen. Lopulta mies jätti vaimonsa ja ollaan oltu pariskuntana jo viisi vuotta. Mies sanoi, että ilman mua kituisi edelleenkin huonossa liitossa, koska ei olisi osannut erota ja lähteä tyhjän päälle.

Vierailija
29/31 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 16:59"]

[/quote]

Oikein, kosto on vaan suloinen, itse kuppasin vielä rahatkin ja ah, kun mies sitten kyllästyi toiseen naiseen, niin arvaa otinko takaisin, no en ;) sairastako, no mitä se sitten on miehen puoleta, jos pyörittää kahta naista ja onko mies jotenkin oikeutetumpi sitä tekemään, kuin me naiset?

Vierailija
30/31 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 16:57"]

Itselleni se toinen nainen teki palveluksen. Pääsin eroon uhkailevasta, mustasukkaisesta alistavasta ja narsistisesta miehestä. Nyt hän tekee tuon kaiken toiselle naiselleen ja myönnän tunnen sääliä nykyisin tuota toista naista kohtaan. Nyt voin elää vapaata elämää ja uutta parisuhdetta en haikaile, koska vuosien alistaminen on jättänyt tietyt jäljet, joiden korjaamiseen annan itselleni aikaa.

[/quote]

Tunnistikohan alapekuttaja toinen nainen itsenä ;)

Vierailija
31/31 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 16:20"]

tuo pieni kirjoitusvirhe olikin tässä nyt se olennaisin asia. mistä teitä pilkunnussioita aina löytyy? pätemisentarvetta? se 4: nen

[/quote]

No onhan se sikäli olennaista, ettei kovin vakavasti tarvitse viestiin suhtautua kun kirjoittaja osoittautui ressukaksi (kauniisti sanottuna).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän