Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä ilahtuisit lasten synttäreillä?

Vierailija
21.04.2014 |

5-v kutsut alkaa klo 14, mitä toivoisit syötävää? Mitä muuta, kivoja ideoita? 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/8 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lastenkutsuistako nyt puhutaan vai sukulaissynttäreistä? Suolaiset piirakat ja salaatit eivät kuulosta lastenkutsutarjoittavilta.

Itse ilahtuisin, jos karkin ja sipsin määrää olisi jotenkin rajoitettu. Meidän lapsille nimittäin tulee helposti huono olo kun syövät karkkia ihan älyttömästi. Voisi olla myös vihannestikkuja tarjolla. Meidän lapset tykkäävät niistä kovasti ja ne eivät aiheuta huonoa oloa.

Tykkäisin myös siitä että vieraat eivät saisi isoa vieraslahjaa. Siis ei isoa pussillista karkkia ja roinaa kotiinvietäväksi.

Ohjelma on tietenkin aina plussaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin tarjota kakkua ja kahvia, ei kukaan siihen aikaan syö mitään isompaa??

Vierailija
4/8 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko minkä verran lapsivieraita/aikuisia?

Vierailija
5/8 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilahtuisin, jos on vähän nähty vaivaa eli leivottu ja tehty vaikka itse koristeita ja keksitty pientä ohjelmaa. Erityisen iloinen olisin, jos tarjolla on jotain pientä terveellistäkin, kuten vaikka salaattia, niin voi syödä ilman oman dieetin pilaamista. En kuitenkaan oleta, että sellaista olisi tarjolla.

Vierailija
6/8 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä, mutta lapset ilahtuivat siitä kun yksillä synttäreillä oli leijan lennätystä. Jos se ei järjesty, niin saippuakuplien puhaltelukin on tosi kivaa, ulkona. Se myös, jos joku pelaa niitten kanssa Afrikan Tähteä.

Vierailija
7/8 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse leivotut tarjoilut. Jotenkin tylsää, kun kaikkialla on valmista sipsiä, keksiä ja karkkia pöydässä.

Vierailija
8/8 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeastikko itse tehdyt kakut ja keksit olisi ok? Ajattelin tilata ja ostaa. Mutta ehkä voisinkin leipoa, tulisi halvemmaksikin! Salaattia mietin, ja silleen että jokainen voisi koota oman salaattinsa. Juustoja. Olisiko suolainen piirakka mukava? Olen herkuttelija, mutta ystävillä on kaikenmaailman allergiat ja ruokavaliot. + usein nirsoilevat, tulevat juhliin juuti syötyään, niin joskus kenkuttaa laittaa raha ruokiin... 

Mietin ongintaa lapsille. Pallojen puhaltelu tuntui kivalta. 

miten voisin tehdä itse koristeet? Kivoja ideoita?

vieraita kutsuttu 5 perhettä.