Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä on omituinen vatsatauti jo toista viikkoa!!

Vierailija
21.04.2014 |

Ei tälle muutakaan selitystä oo. Rovaniemellä asutaan.

Ekaks alkoi tosi huonolla ololla. Tks oksennus vaan. Muutama päivä ripulilla. Välillä ok olo sit taas jos syö niin tulee etova ja täysi olo. Oli jo pari ok päivää ja taas ripulilla. Pienempi lapsista oksensi kahdesti, muilla ei mitään.

Onneksi teen töitä kotona! Aivan omituisin vatsatauti mitä ikinä. Jaksaminen nollissa. Millon tää helv. loppuu!!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsella oli just noin viikon semmonen ripuli, että teki kerran päivässä hallitusti pottaan kakan, joka oli täyttä ripulia. Välissä tuli joku normaalikin ja sitten taas. Sitten loppui.

Vierailija
2/7 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sitä täällä etelässäkin, noroa varmaan. Tarttuu vielä pari viikkoa taudin alkamisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on outo vatsatauti. Alkoi eilen etovalla ololla ja lihässäryllä, sitten oksensin kerran ja viime yönä myös kerran. Välillä olo oli jo ihan ok, mutta sitten oksensin taas tänään illansuussa (yli 12 tuntia aikaa edellisestä kerrasta). Ripulia on ollut ihan vähän. Ja Helsingissä asutaan.

Yleensä vatsataudit ovat ainakin minulla lyhyitä ja ytimekkäitä, mutta tämä on jo nyt kestänyt normaalia tautia kauemmin. En tykkää yhtään, jos tämä jatkuu yhtä kauan kuin ap:n perheessä! :(

Vierailija
4/7 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpäin? Onko tuosta kauan? Pöljäähän tää kysely vähön on mut helpottas tietää et muutenkin tällasta liikkeellä. Tulee vähän hullu olo kun ei oo viikkoon oikein ulos ovesta päässyt tön takia. Tänään siis menossa 8 pvä!

Ap

Vierailija
5/7 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpäin? Onko tuosta kauan? Pöljäähän tää kysely vähön on mut helpottas tietää et muutenkin tällasta liikkeellä. Tulee vähän hullu olo kun ei oo viikkoon oikein ulos ovesta päässyt tön takia. Tänään siis menossa 8 pvä!

Ap

Vierailija
6/7 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 22:05"]Oli sitä täällä etelässäkin, noroa varmaan. Tarttuu vielä pari viikkoa taudin alkamisesta.

[/quote]

Mulla on kerran ollut norovirus, ja se oli kyllä ihan erilainen kuin tämä tauti. Se oli niin raju, että uskoin/toivoin kuolevani. Synnytyskin oli vähemmän paha... T: 4

Vierailija
7/7 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 22:07"][quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 22:05"]Oli sitä täällä etelässäkin, noroa varmaan. Tarttuu vielä pari viikkoa taudin alkamisesta.

[/quote]

Mulla on kerran ollut norovirus, ja se oli kyllä ihan erilainen kuin tämä tauti. Se oli niin raju, että uskoin/toivoin kuolevani. Synnytyskin oli vähemmän paha... T: 4

[/quote]

Kyllä sitä on eriasteisina. Sinulla oli raju, minulla ja miehellä lievä, vauvalla tavallista oksennustautia vastaava, mutta koululaisemme kärsi pahoin ja melkein ehti kuivuakin. Oli todella huonossa kunnossa, teelusikalla juotin nesteitä kalpealle lapselle.