Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jillian Michaels 30 day shred - toimiiko?

Vierailija
21.04.2014 |

Itsellä ongelmana vähän liian löysä vatsa ja reisien yläosat. Tuleeko musta timmimpi vain 30 päivässä?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipailen lisää kokemuksia! :)

Vierailija
2/28 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

smart tvn fitness appista löytyy myös, kun ottaa "selaa kaikki ohjelmat", niin ei tarvii tihrustaa tietokoneen ruudulta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei toiminut. Mutta se johtui omasta laiskuudestani ja selkärangattomuudestani. Pääsin kakkostasoon asti, puoleenväliin asti. Pidin välipäiviä ja pääsin 15 treenipäivään kunnes luovutin. Ensimmäiset pari harjoituskertaa olivat ihan hirveitä. Kolmas treeni meni jo kevyemmin.

Vierailija
4/28 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 09:52"]

Minulla ei toiminut. Mutta se johtui omasta laiskuudestani ja selkärangattomuudestani. Pääsin kakkostasoon asti, puoleenväliin asti. Pidin välipäiviä ja pääsin 15 treenipäivään kunnes luovutin. Ensimmäiset pari harjoituskertaa olivat ihan hirveitä. Kolmas treeni meni jo kevyemmin.

[/quote] Oonko ymmärtänyt oikein että tässä pointtina just se, ettei niitä välipäiviä tulis yhtään? Eli 30 päivää putkeen koko paketti?

Vierailija
5/28 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon alottanu ton varmaan 5 kertaa ja lopettanu kesken yhtä monta :D mutta parhaimmillaan jaksoin kakkostason loppupuolelle ja kyllä huomasin eron!

Treeni on tosi rankka jos ei aiemmin ole harrastanut säännöllistä liikuntaa, mutta ehdottomasti sen arvoista.

Vierailija
6/28 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Level 1 menossa ja muualla ei tunnu kun käsissä/olkapäissä!! Ai perkule kun sattuu kun noita käsipainoliikkeitä tekee ;D

Vierailija
7/28 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/28 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii, mutta on tosi rankka, jos teet liikkeet oikein ja täysillä. Kannattaa pitää välillä myös välipäiviä.

Vierailija
9/28 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiiko vaikka pitäis välipäiviä? Entäs kun en omista käsipainoja, onko puolen litran vesipulloista mitään apua?

Ap

Vierailija
10/28 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet liikkeet tuntuu raskailta ilman niitä käsipainojakin :) Voithan ensin kokeilla vesipullojen kanssa. 

Hyvä jumppa kyseessä, mut silminnähtäviä tuloksia halutessaan tulisi kyllä noudattaa säntillisesti. 

Vierailija
11/28 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 20:48"]

Toimiiko vaikka pitäis välipäiviä? Entäs kun en omista käsipainoja, onko puolen litran vesipulloista mitään apua?

Ap

[/quote]

Toimii kyllä välipäivien kanssakin, on jopa suositeltavaa. Mutta se 30 päivää (eli 10 päivää ekalla tasolla, 10 tokalla, 10 kolmannella) lasketaan niistä päivistä, jolloin teet treenin. Eli lepopäivien kanssa koko setti vie yli 30 päivää.

Vierailija
12/28 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii, suosittelen ! Itsellä lähti 10kg ku tein shrediä :)

Vierailija
13/28 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes, kiitti vastauksista! Aloitan huomenna :)

Vierailija
14/28 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olette onnistuneet löytämään nuo treenivideot nykyään? Olisiko linkkiä? Olen kuullut tästä ennenkin, mutta en löytänyt jumppavideoita mistään.

Vierailija
16/28 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii. Tein tuon shredin 30 päivässä ja kyllä huomasi eron, varsinkin mahassa ja käsivarsissa. Sen jälkeen tein vielä sen ripped in 30 ja kyllä 60 päivää jo muokkasi kroppaa. Jillian on kova täti piiskaamaan, siinä kyllä tulee tehtyä, ei tee mieli löysäillä :)

Vierailija
17/28 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jillian Michaels - jumppaajat

Kumpi on rankempi 30 ray shred vai 6 weeks six-back?

Huomenna aamulla vain puoli tuntia aikaa tehdä tehokas jumppa. 6 weeks on mulle tuttu jo ennestään, osassa joudun tekemään helpomman version,mut hiki tulee silti

Vierailija
18/28 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos!! T. 8 :)

Vierailija
19/28 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin tänään, viimeinen toivonkipinä kiinteytyä ennen kesää :D yllätyin miten hyvin jaksoin tehdä kaikki liikkeet, käsipainoliikkeet aiheutti kyllä melkosta tuskaa vaikka mulla oli vaan puolen kilon painot. Koko setin jälkeen en meinannut saada urheiluliivejä pois päältä, niin paljon kipeetä teki ojentajiin :D nyt vielä hyvä fiilis ja alkuinnostus, veikkaanpa että huomenna voi olla aika eri fiilis kun tota teen...

Vierailija
20/28 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 21:29"]

Toimii, suosittelen ! Itsellä lähti 10kg ku tein shrediä :)

[/quote] Huikea suoritus! Minkälaista ruokavaliota noudatit tän aikana? Ja harrastitko tämän lisäksi muutakin liikuntaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän