En ymmärrä ihmisiä jotka juo vettä
Siis ööööh kaupasta saa olutta ja coca colaa?
Vain köyhä juntti juo vettä nykypäivänä?
Kommentit (30)
Juon ainoaastaan vahvaa bisseä ja kirkasta viinaa...niillä pärjää..
Suomessa on maailman paras hanavesi, joka ei edes paljon maksa. Älä väheksy sitä. Kun jano yllättää, niin vesi alkaa maistua sinullekin.
Kuka juntti pilaa hampaansa joihinkin sokerilitkuihin?
Sellainen joka ei juo olutta ja coca colaa.
Ethän sinä muutenkaan ymmärrä yhtään mitään.
Jos rupeaisit luettelemaan mitä pikkulapsetkin ymmärtävät mutta sinä et, niin siinä olisi sinulla viikoksi puuhaa.
Kuka juo jotain esanssijuomaa kuten Cokista? ja miksi?
Ihmetteln myös näitä vesipullo ihmisiä mutta eri syystä. Eikö teillä ole muuta mahdollisuutta juoda kuin kuljetella sitä limaista vesipulloa aina mukana? ei mulla ole mikään tarve juoda tämän tästä. Juon herättyäni ensi töikseni vettä, sit aamupalalla lisää, lounaalla taas, samoin jos juon päivällä kahvia niin aina vettä myös. Kun tulen kotiin juon ison lasin vettä, ja illan myötä vielä pari kolme. En näe vesipullolle mitään tarvetta normielämässä. Luuletteko kuolevanne janoon?
Lyökää joku ymmärrystä tuon k e harin päähän
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on maailman paras hanavesi, joka ei edes paljon maksa. Älä väheksy sitä. Kun jano yllättää, niin vesi alkaa maistua sinullekin.
Ap lie Kotkasta. He eivät juurikaan juo hanavettä, myöntävät pahan maun itsekin. Lähestulkoon kaikkialla muualla se on aivan hyvänmakuista.
Jopa 98 prossan pirtussa on vettä joten kuole sitten janoon jos et kerta vettä halua juoda, sitä on vaikea välttää jos nestettä meinaa kehoonsa saada.
Vierailija kirjoitti:
Kuka juntti pilaa hampaansa joihinkin sokerilitkuihin?
Sokeriton cola ei pilaa hampaita, sama asia kun joisi vettä mutta paremman makuista
Alkaa tämän öhisijän jutut mennä jo aika pitkälle, jos hänen mielestään jopa veden juomisessa on jotain väärää.
PerSun ulinaa uliuliuliuliuli ööööh
ÖÖÖ, taidampa lähteä kävelylenkille, vettä en ota mukaan.
Kannattaisi sunkin juoda. Itse olen lisännyt veden juontia ja kasvot on kirkastuneet ja iho tasaisempi ja pehmeä. Pojat tykkää.
Voisiko AP jatkossa raportoida vain ne asiat jotka ymmärtää? Ei kuormittuisi tietoverkot niin pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko painat?
Pohjaan asti jos yltää.
Minä en vuosiin juonut juuri muuta kuin vettä ja mustaa kahvia. Hyvä näin.