Ihana nainen 40+, missä?
Yrittäkää nyt, please, edes piloillanne vastata tähän. Mistä löydetään se ihana nelikymppinen lady joka tykkää lenkkeilystä, grillaamisesta, kalafileistä, merestä, rieslingistä, lapsista ja saunomisesta vaikka. Joku jonka auton minä saan pestä ja joka kirjoittaa kauppalistan. Ja joka on se jo vähän aikaa kaivattu kumppani.
Kapakassa päivystämisen voi unohtaa, ellei ole ehdottaa jotain todella uutta. Joka paikka on täynnä kaksi-kolmekymppisiä voittajia tai viisvitosia joiden kanssa minä en (vielä) tee tuttavuutta. Puolikas sukupolvi puuttuu välistä, about. En enää tee toista kierrosta tenaviakaan, joku muu saa ryhtyä tällä kertaa.
Yhdistyksissä ja firmoissa istutaan jo, ei vapaita eukkoja ollenkaan. Ja jumppasalilla käydään, yksi kymmenestä on nainen ja sekin lukiossa. Nettiä tonkimalla ei ollutkaan ihan helppo löytää sellaista, joka lähtee yhdeksi illaksi lautasen ääreen tutustumaan.
Antakaa yksi vinkki ja minä kokeilen heti tänään...
Kommentit (47)
olen 32 mut näytän yli nelikymppiseltä
Hei ap,
minulla olisi työkaveri joka täyttää kriteerisi, kaunis ja älykäs nainen, iloinen ja reipas luonne, harrastaa monipuolisesti liikuntaa, ei ole baari/yökerhoihminen. Eronnut pitkästä suhteesta yli vuosi sitten, todella kiva ja positiivinen tyyppi! Pistä mulla mailia osoitteseen johenna2014 miukumauku gmail piste com niin järkätään teille treffit!
Minut löytää usein lapseni harrastuksen parista eli jäähalillta!
Pistä ap tänne joku yhteystieto, niin otan yhteyttä. Tai no, oon vasta 39, muutenkin täsmää. Lapsiluku täynnä, valkkari ok, tavallinen nainen, aiemmassa suhteessa pettynyt, vaikka unelmana oli ihan tavallinen perhe-elämä...
Baareja en harrasta, useinkaan. Muut arvot painaa enemmän.
Nimim. Omaa aikaa lenkillä
[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 21:03"]
Minkä ikäinen ap itse olet?
[/quote]
44!