Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana nainen 40+, missä?

Vierailija
21.04.2014 |

Yrittäkää nyt, please, edes piloillanne vastata tähän. Mistä löydetään se ihana nelikymppinen lady joka tykkää lenkkeilystä, grillaamisesta, kalafileistä, merestä, rieslingistä, lapsista ja saunomisesta vaikka. Joku jonka auton minä saan pestä ja joka kirjoittaa kauppalistan. Ja joka on se jo vähän aikaa kaivattu kumppani.

Kapakassa päivystämisen voi unohtaa, ellei ole ehdottaa jotain todella uutta. Joka paikka on täynnä kaksi-kolmekymppisiä voittajia tai viisvitosia joiden kanssa minä en (vielä) tee tuttavuutta. Puolikas sukupolvi puuttuu välistä, about. En enää tee toista kierrosta tenaviakaan, joku muu saa ryhtyä tällä kertaa.

Yhdistyksissä ja firmoissa istutaan jo, ei vapaita eukkoja ollenkaan. Ja jumppasalilla käydään, yksi kymmenestä on nainen ja sekin lukiossa. Nettiä tonkimalla ei ollutkaan ihan helppo löytää sellaista, joka lähtee yhdeksi illaksi lautasen ääreen tutustumaan.

Antakaa yksi vinkki ja minä kokeilen heti tänään...

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän hänen mielestään olisi ihana?

Pidänhän minä  viineistä, lapsista ja monista muista asioista paljon. Yksi lapsi on enkä havittele enempää. Miehen haluaisin kyllä, koska en ole sitä oikeaa tavannut kuitenkaan vielä.

Vierailija
22/47 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssikurssille ja lavatansseihin, hop hop!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän ap:n bongaisi?

Paitsi tästä. Tämä on ok, olenhan tässä itekin :)

8

Vierailija
24/47 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssikurssit, kielikurssit, teatteri.

Vierailija
25/47 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Golfkenttä. Minulla on monta hurmaavaa, golfaavaa ystävätärtä jotka täyttäisivät kriteerisi. Lisäksi ovat liikunnallisia ja huumorintajuisia ulkoilmaihmisiä.

Vierailija
26/47 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, stadista bongaa aapeen. Tai melkein stadista, ei ihan. Voi bongata myös toimistolta tai palloiluhallilta.

Aika huonot koordinaatit tuli annettua, sori.

Vierailija
27/47 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eukko?

Vierailija
28/47 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut saa hakea kotoakin - jos on kiva!

8

Vierailija
29/47 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä 40+ mutta viiden vuoden päästä voit palata asiaan.

Vierailija
30/47 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen ap itse olet?

Vierailija
31/47 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit ollut parempi mies sille ekan kierroksen naiselle.

Vierailija
32/47 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 21:04"]Olisit ollut parempi mies sille ekan kierroksen naiselle.

[/quote]

Itsekö olet vain yhden parisuhteen kokenut ja olet varma, että se myös jää ainoaksi?

Vierailija
33/47 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssilavoilta, ehdottomasti!

Vierailija
34/47 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 20:34"]Tanssikurssille ja lavatansseihin, hop hop!

[/quote]

tämä on totta! Sieltä voi löytyä hyvänainen.

Vierailija
35/47 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suora vastaus suoraan kysymykseen...44, vain .)

Vierailija
36/47 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä istun enkä muuta voi :)

Aivan ihana 40 v. yh-äippä, jonka biologisten lasten luku on täynnä, koti kunnossa, elämä kunnossa, fysiikka kunnossa. Sen verran kauan yksinoloa takana, että pöytä on takuulla tyhjä!

Ap:n ongelman jaan sikäli, että eihän täällä pk-seudulla ketään tapaa missään - jos ei baareissa ravaa. Ihan puppua, että vaikka kassajonossa voisi kohdata "jonkun". Hah, tuntitolkulla oon seissyt kassajonoissa eikä tasan edes flirttiä ole llut ilmassa! Sama kuntosalilla ja muissa harrastuksissa... Veikkaan, että täällä on liian paljon kaikkea, ihmismassat tekevät sokeaksi :/

Vierailija
37/47 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana aloitus mutta oletko oikeasti mies...? Minä 40-v. en myöskään tunnu löytävän seuraa mistään, kaikki on joko nuorempia tai vanhempia, oman ikäiset kaikki tiiviisti parisuhteessa. Alkoholi ei maistu ja baarit ei kiinnosta, eikä lenkkipolulta/kassajonosta/vanhempainyhdistyksestäkään ole tärpännyt.

Vierailija
38/47 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika, kaikki hienosti akselilla lapset-työ-harrastukset-ystävät-terveys. Niin kuin tuossa aluksi kirjoittelin niin aivan tuosta vain se kumppanin löytäminen ei onnistu.

Oma aktiivisuus varmaan vielä joskus palkitaan, toivotaan näin. Baareista hakemalla on lopputulos sama kuin kengät jalassa nukkuvalla - kaamea päänsärky.

toivoo ap

Vierailija
39/47 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 20:50"]Eukko?

[/quote]

Näinköhän ap on itsekin jo ukko eikä mikään nelikymppinen mies?

Vierailija
40/47 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 20:49"]

Golfkenttä. Minulla on monta hurmaavaa, golfaavaa ystävätärtä jotka täyttäisivät kriteerisi. Lisäksi ovat liikunnallisia ja huumorintajuisia ulkoilmaihmisiä.

[/quote]

Ok, hankin bagin jollain single-tunnuksella, kiitti vinkistä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi