Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana nainen 40+, missä?

Vierailija
21.04.2014 |

Yrittäkää nyt, please, edes piloillanne vastata tähän. Mistä löydetään se ihana nelikymppinen lady joka tykkää lenkkeilystä, grillaamisesta, kalafileistä, merestä, rieslingistä, lapsista ja saunomisesta vaikka. Joku jonka auton minä saan pestä ja joka kirjoittaa kauppalistan. Ja joka on se jo vähän aikaa kaivattu kumppani.

Kapakassa päivystämisen voi unohtaa, ellei ole ehdottaa jotain todella uutta. Joka paikka on täynnä kaksi-kolmekymppisiä voittajia tai viisvitosia joiden kanssa minä en (vielä) tee tuttavuutta. Puolikas sukupolvi puuttuu välistä, about. En enää tee toista kierrosta tenaviakaan, joku muu saa ryhtyä tällä kertaa.

Yhdistyksissä ja firmoissa istutaan jo, ei vapaita eukkoja ollenkaan. Ja jumppasalilla käydään, yksi kymmenestä on nainen ja sekin lukiossa. Nettiä tonkimalla ei ollutkaan ihan helppo löytää sellaista, joka lähtee yhdeksi illaksi lautasen ääreen tutustumaan.

Antakaa yksi vinkki ja minä kokeilen heti tänään...

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisko mennä vaik naisten kympille:)

Vierailija
2/47 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuliaisena baareista on päänsärky niin kannattaisiko muuttaa tapaa toimia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 16:11"]Jos tuliaisena baareista on päänsärky niin kannattaisiko muuttaa tapaa toimia...

[/quote]

No, tässähän sitä kysellään että miten muuten voi toimia?

Vierailija
4/47 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 00:00"]

Täällä myös yksi nelikymppinen nainen jolla lapset tehty ja samanlaisia ongelmia kumpanin löytämisen suhteen. Lenkkeilen ja pidän kalasta sekä viinistä. :) Voisin myös kirjoitella ap:lle jos se on ok?

[/quote]

Onhan se tietysti ok!

Vierailija
5/47 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi olisi Kilossa lasten leikkipuistossa.

Vierailija
6/47 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi elokuussa 40 täyttävä vanhapiika. Ulkoisesti olen varmaan montaakin miellyttävä: olen hoikka, pitkähkö, tumma, vihreäsilmäinen ja kuulemma kymmenen vuotta nuoremman näköinen kuin olen. Olen myös rento tyyppi joka tykkään luonnosta, hyvästä ruoasta, viinistä jne. arjen pienistä iloista. 

Vaan ei ole miestä löytynyt, en ole koskaan edes seurustellut vakavasti. Vasta viime vuosina olen alkanut ymmärtää että siihen on oikeasti syytä minussa, eikä vain se että on ollut huono tuuri. Olen nimittäin ujo introvertti, joka en kauheasti ota kontaktia muihin ja pelästyn, jos joku ottaa minuun. Toisaalta kaipaan myös paljon omaa tilaa ja rauhaa, joten esim. yhdessäasumista kenenkään kanssa en voisi harkita. Useimmat miehet kuitenkin ennemmin tai myöhemmin haluavat yhteen muuttoa.

Vierailija
7/47 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos todella olet 44-vuotias ja haet 40+-ikäisiä naisia, erotut ainakin nettideiteissä pörräävistä miehistä eduksesi. Siellä kun lähes kaikenikäiset miehet vaikuttavat etsivän pari-kolmikymppisiä naisia. Ei luulisi olevan ongelmaa löytää sopivaa naista, koska toiveetkin vaikuttavat realistisilta.

Vierailija
8/47 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tsiisus! täällä naiset jopa tyrkyttävät itseään ja ystäviään täysin tuntemattomalle 'miehelle'. naisena häpeän puolestanne, mitä teidän päässä oikein liikkuu? toivottavasti minusta ei koskaan tule yhtä epätoivoista!

Vierailija
9/47 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 23:28"]Pistä ap tänne joku yhteystieto, niin otan yhteyttä. Tai no, oon vasta 39, muutenkin täsmää. Lapsiluku täynnä, valkkari ok, tavallinen nainen, aiemmassa suhteessa pettynyt, vaikka unelmana oli ihan tavallinen perhe-elämä... Baareja en harrasta, useinkaan. Muut arvot painaa enemmän. Nimim. Omaa aikaa lenkillä[/quote]

Ole hyvä: uppaner miuku gmail com

Vierailija
10/47 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi nelikymppinen nainen jolla lapset tehty ja samanlaisia ongelmia kumpanin löytämisen suhteen. Lenkkeilen ja pidän kalasta sekä viinistä. :) Voisin myös kirjoitella ap:lle jos se on ok?

Vierailija
11/47 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 23:51"]ei tsiisus! täällä naiset jopa tyrkyttävät itseään ja ystäviään täysin tuntemattomalle 'miehelle'. naisena häpeän puolestanne, mitä teidän päässä oikein liikkuu? toivottavasti minusta ei koskaan tule yhtä epätoivoista!

[/quote]

Hieman hämmentävää kyllä...

Olisikin mielenkiintoista tietää, että mille nettisaitille 40+-ikäinen nainen voisi laittaa vastaavanlaisen aloituksen ja saada kasapäin kiinnostuneita viestejä miehiltä, jotka oikeasti olisivat samanikäisiä?

Siitä kyllä hatunnosto ap:lle, että osasi selvästi tehdä AV:n naisiin vetoavan deitti-ilmoituksen.

Vierailija
12/47 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 00:26"]

[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 23:51"]ei tsiisus! täällä naiset jopa tyrkyttävät itseään ja ystäviään täysin tuntemattomalle 'miehelle'. naisena häpeän puolestanne, mitä teidän päässä oikein liikkuu? toivottavasti minusta ei koskaan tule yhtä epätoivoista!

[/quote]

Olisikin mielenkiintoista tietää, että mille nettisaitille 40+-ikäinen nainen voisi laittaa vastaavanlaisen aloituksen ja saada kasapäin kiinnostuneita viestejä miehiltä, jotka oikeasti olisivat samanikäisiä?

Siitä kyllä hatunnosto ap:lle, että osasi selvästi tehdä AV:n naisiin vetoavan deitti-ilmoituksen.

[/quote tai sitten kysymmekin 'onko kaikki sitä miltä näyttää? mitäs jos av.n Maija joka ap.lle vastaa onkin Matti. ei voi olla, eihän av.lla nyt simmoista tapahtuisi.

Vierailija
13/47 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 01:04"][quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 00:26"]

[/quote]

[/quote tai sitten kysymmekin 'onko kaikki sitä miltä näyttää? mitäs jos av.n Maija joka ap.lle vastaa onkin Matti. ei voi olla, eihän av.lla nyt simmoista tapahtuisi.

[/quote]

Toki juuri näin.

Vierailija
14/47 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua harmittaa oikeasti sun puolesta että oon jo varattu.

Oma onneni löysin Suomi24:n kautta.

Vierailija
15/47 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä :)

Mutta autoa mulla ei ole, pahoittelen.

Vierailija
16/47 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana :) ei vaan jotenkin sytytä mies, joka tänne kirjoittelee.

Vierailija
17/47 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun hyvä ystävä, sinkku joka haluaisi parisuhteen :)

Vierailija
18/47 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täsähän mää. Jos siis olet mies.

Vierailija
19/47 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon ihana mutta mulla ei ole autoa, eikä lapsia enkä juo valkkaria.

Vierailija
20/47 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut ihanan 40+ naisen voi ainakin bongata uimahallissa, keilaamassa, pubeissa keikoilla ja kirjastoissa. Mut joo samaa olen itsekin miettinyt, että alle kolmekymppisiä ja yli 50-vuotiaita tuntuu paikat olevan pullollaan, oman ikäisiä on harvassa. Tosin en vakavasti "sillä silmällä" tällä hetkellä kuljekaan. Iloa kevääseesi ja pidän peukkuja, että ystävä löytyy!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi