Ei ole veronmaksajien asia lennättää turisteja sota-alueelta pois
Mitä menivät diktatuuriin, olisivat ottaneet rahaa niin paljon että pääsevät. Veroja ei kerätä tällaista varten.
Kommentit (37)
Mene nyt jo v.ittuun persu. Puheistasi päätellen anarkia sopisi sinulle kaikkein parhaiten.
Lomalaiset kustantakoot lentonsa itse. Tai matkayhtiö korvatkoon. Ei ole tosiaan meidän veronmaksajien asia maksella.
Vierailija kirjoitti:
Yhteiskunta kustantaa paljon muitakin palveluita ihmisille, jotka ovat itse ongelmansa aiheuttaneet. Hoidetaan ylensyöjät ja juojat, tupakoitsijat, narkit jne. Maksetaan lasten kuluja, jos vanhemmat eivät halua jne.
Mutta noista lomalaisia tai ainakaan he itse eivät miellä itseään kuuluvan samaan joukkoon.
Meikäläisen veronmaksu loppui tähän. Vastedes teen pelkästään töitä pimeästi. En todellakaan ala vielä turistienkin kuluja makselemaan kaiken muun päälle.
Vierailija kirjoitti:
Meikäläisen veronmaksu loppui tähän. Vastedes teen pelkästään töitä pimeästi. En todellakaan ala vielä turistienkin kuluja makselemaan kaiken muun päälle.
Ethän sitten itsekään käytä yhteiskunnan palveluita?
Riippuu vähän..Dubain kohdalla olosuhteet vaikuttaa aika helpoilta eli sieltä kuuluu itse suoriutua pois ( kyllä, on omakohtaista kokemusta pommi suojassa istumisesta ja raketti-iskuista, kun olin 20v ja reissussa). Sit jos ois oikeasti paha ja vaarallinen paikka, sieltä kuuluisi auttaa pois.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu vähän..Dubain kohdalla olosuhteet vaikuttaa aika helpoilta eli sieltä kuuluu itse suoriutua pois ( kyllä, on omakohtaista kokemusta pommi suojassa istumisesta ja raketti-iskuista, kun olin 20v ja reissussa). Sit jos ois oikeasti paha ja vaarallinen paikka, sieltä kuuluisi auttaa pois.
Mutta yhteiskunnan tarjoamat pommisuojat kyllä kelpasi? Verovaroja menee niihinkin🤔🤔
Ei olekkaan mutta siellä on KOK PS ja KRISTILLISET (onkohan Sari jutsku vai kristillinenen) ja RKP. Heidät toki pelastetaan mutta jos luulet että sinut seuramatkalta niin erehdyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ainakaan lomalentojeni maksattamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehei, lakkaat joko kaikkien palveluiden käytön tai maksat kiltisti verosi. Et voi vain poimia rusinoita pullasta.
Eikös matkavakuutukset ole sitä varten että korvaa tällaiset poikkeustapauksetkin. Se on sitten oma vika, jos ei ota tarpeeksi kattavaa matkavakuutusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta yhteiskunnan tarjoamat pommisuojat kyllä kelpasi? Verovaroja menee niihinkin🤔🤔
Tais mennä jonkun toisen maan kuin sen johon verojas maksat rahoista...seko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehei, lakkaat joko kaikkien palveluiden käytön tai maksat kiltisti verosi. Et voi vain poimia rusinoita pullasta.
"Ehei, lakkaat joko kaikkien palveluiden käytön tai maksat kiltisti verosi. Et voi vain poimia rusinoita pullasta."
Sinäkö tulet vahtimaan viereen? Kyllä minä voin tehdä ihan justiinsa niinkuin minä haluan vaikka sinä soosottaisit sormesi verille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tais mennä jonkun toisen maan kuin sen johon verojas maksat rahoista...seko
Eli vieraan maan yhteiskunnallisia palveluita voi silti käyttää aivan surutta😁😁
Missä kihti veronmaksajat nämä muka maksaa? Ne lomalaiset siellä maksaa 1300€ / henkilö paluulennostaan suomeen. Jota sitten voi takautuvasti hakea sitä rahaa takaisin lentoyhtiöltä suomeen päästyyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ehei, lakkaat joko kaikkien palveluiden käytön tai maksat kiltisti verosi. Et voi vain poimia rusinoita pullasta."
Sinäkö tulet vahtimaan viereen? Kyllä minä voin tehdä ihan justiinsa niinkuin minä haluan vaikka sinä soosottaisit sormesi verille.
Eli toisin sanoen sulla ei ole mitään validia syytä valittaa pelastuslennosta paitsi se perinteinen "mä haluun", ja poljit ehkä vielä pontevasti jalkaakin, kun pikkukiukku iski.
No nythän siellä on kenttä auki ja konetta ihan hulluna jonona tulossa. Ei muuta kun lippuja ostamaan, nyt on kyytiä tarjolla.
Kattokaa flightradarista jos ette usko.
Vierailija kirjoitti:
Mene nyt jo v.ittuun persu. Puheistasi päätellen anarkia sopisi sinulle kaikkein parhaiten.
Ime persvittuas huoranpentu ja tukehdu karvoihisi.
Yhteiskunta kustantaa paljon muitakin palveluita ihmisille, jotka ovat itse ongelmansa aiheuttaneet. Hoidetaan ylensyöjät ja juojat, tupakoitsijat, narkit jne. Maksetaan lasten kuluja, jos vanhemmat eivät halua jne.